Take a fresh look at your lifestyle.

جملات امیدوارکننده و انگیزشی برای بیماران سرطانی

متن انگیزشی برای بیماران سرطانی

با پیشرفت هایی که در زمینه روش های درمانی بیماران سرطانی انجام شده است، داشتن روحیه خوب و امیدوار نسبت به معالجه برای بیماران بسیار مهم است، از این رو اگر در خانواده و دوستان خود فردی به بیماری سرطان مبتلا شد در قدم اول روحیه خودتا را تقویت کنید تا بتوانید در قدم بعدی یار و حامی فرد بیمار شوید. شما با جملات انگیزشی و امیدوار کننده باید در حفظ روحیه و انگیزه بهبودی بیماران تلاش نمایید تا راه های درمان و معالجه منجر به بهبودی آن ها شود.

دلیل در این مطلب جملات امیدوارکننده و انگیزشی برای بیماران سرطانی برای بالا بردن روحیه بیماران سرطانی جمع آوری نمودیم و در اختیار شما قرار دادیم تا با ارسال آن ها به بیماران سرطانی هرچند کوچک به حفظ روحیه آن ها کمک کنید. به امید بهبود کامل تمام بیماران سرطانی در دنیا!! خواندن جملات زیبا درباره زندگی و امید توصیه می شود.

جملات امیدوارکننده و انگیزشی برای بیماران سرطانی

تو بسیار قوی هستی و می‌توانی بر این بیماری چیره شوید؛ همانطور که همیشه بر چالش‌های مختلف زندگی غلبه کرده‌ای.
می‌خواهم بدانی که بیماری سرطان هیچ جایگاهی در زندگی تو ندارد، همیشه قلبت را با عشق پر کن، مصمم باش و امید داشته باش. این هم می‌گذرد.

جملاتی برای افزایش روحیه بیماران سرطانی

بیماری سرطان به معنی پایان دنیا نیست. برای تسلیم شدن خیلی زود است، هم از نظر پزشکی و هم از نظر عاطفی مبارزه کن.
امید همه چیز است. امید دروازه‌ای به سمت بهبود از سرطان است. زودتر خوب شو!
ساده‌ترین روش برای مبارزه با سرطان، پذیرش واقعیت است. استرس نداشته باش، شجاعت حرکت رو به جلو را پیدا کن و هر روز مبارزه کن.

متن زیبا برای بیمار سرطانی

همه چیز در در ذهن شما شروع می‌شود، بیماری سرطان را مانند بیماری‌های دیگر در نظر بگیر. مثبت باش. مطمئنم که بر این بیماری پیروز خواهی شد.

جملات انگیزشی برای بیماران سرطانی

می‌دانم که پشت سر گذاشتن درد و رنج مبارزه با سرطان دشوار است. تو قوی هستی. تسلیم نشو. تقریباً به پایان کار نزدیک شده‌ای. خیلی زود بهبود پیدا خواهی کرد.

زندگی پس از بیماری سرطان لذت‌بخش است، پس ارزش مبارزه را دارد.

مبارزه با سرطان یک مبارزه‌ی طولانی و دشوار است. اما در این مبارزه، تو پیروز خواهی شد. این مبارزه‌ای است که از مبارزه کردن خود خوشحال خواهی شد.

پیام‌های انگیزشی برای بیمار سرطانی

مهم نیست اوضاع چقدر تیره و تاریک به نظر رسد. همیشه در انتهای تونل، نور وجود دارد. تو باید برای فردایی بهتر به مبارزه‌ی خود ادامه دهی.

متن روحیه بخش برای بیمار مبتلا به سرطان

نحوه‌ی مبارزه‌ی تو با بیماری سرطان به نحوه‌ی زندگیت بستگی دارد. مثبت باش و در زندگی امید داشته باش.

متن برای افزایش انگیزه بیمار سرطانی

تو قوی‌تر از آنچه فکر می‌کنی، هستی. تو بسیار شجاع هستی و این تنها بخشی از چالش زندگی است. بر این چالش هم غلبه خواهی کرد و به زندگی نرمال خود برخواهی گشت.

وقتی که فکر می‌کنی، پایان راه است، فقط بدان که کسی در کنارت حضور دارد. این فرد در هر قدم از مسیر مبارزه با سرطان تا درمان در کنارت خواهد ماند.

جمله قشنگ خطاب به بیمار سرطانی

هنوز به پایان راه نرسیده‌ای. کتاب زندگیت هنوز پر نشده است. پس، مبارزه کن و داستان خود را بنویس.

برای این روز زیبا شکرگزار باش، تمام نیروی باقیمانده‌ی خود را جمع کن و یک قدم دیگر بردار. خیلی زود خوب خواهی شد.

پزشکان می‌توانند درمان‌های مختلفی را برای تو بکار ببرند اما اراده‌ی بهبود یافتن در خود تو جای دارد. تمام امید و نیروی خود را بکار ببر تا هر روز یک قدم به بهبود نزدیک‌تر شوی.

پس از درمان و بهبود، تو الهام‌بخش جهان خواهی بود. تو گواهی واقعی هستی.

این زمانی است که متوجه خواهی شد چه کسانی برایت اهمیت دارند. امیدوارم که این انگیزه‌ای برای بهبود سریع باشد تا بتوانی زمان بیشتری را با کسانی که دوستشان داری، بگذرانی.

اجازه نده بیماری سرطان کاری کند که از کارهایی که قبل از سرطان انجام داده‌ای، پشیمان شوی اما بگذار آن انگیزه‌ای برای زندگی پس از بهبود از سرطان باشد.

اجازه نده ترس، قدرت و شهامتت برای بهبود را از بین ببرد. شجاع باش، با ترس‌هایت مواجه شو و به سمت بهبود از بیماری گام بردار.

امیدوارم همیشه امید و شجاعت داشته باشی! از این مرحله هم گذر خواهی کرد؛ تو اراده‌ی بهبود را داری. هیچ چیز نمی‌تواند مانع تو شود.

مهم نیست شب چقدر تاریک خواهد شد، همیشه طلوع خورشید آن را از بین خواهد برد. مهم نیست این مبارزه چقدر دشوار خواهد بود، تو باید بر این بیماری پیروز شوی.

متن برای مبارزه با سرطان

مبارزه با سرطان دشوار است اما این مبارزه‌ای است که پس از پیروزی در آن، به خود افتخار خواهی کرد.

تمرکز خود را حفظ کن، در مورد آنچه دیگران می‌گویند، فکر نکن و بگذار بیماری سرطان چیزی متعلق به گذشته باشد.

تو همیشه در دعاهای من هستی. تو بر سرطان پیروز خواهی شد و با هم این پیروزی را جشن خواهیم گرفت.

تو شجاع‌ترین فردی هستی که من تاکنون ملاقات کرده‌ام. امید خود را از دست نده، تو در مسیر درست به سمت بهبودی قرار داری.
تو قهرمان من هستی.

یادت باشه تو هنوز زنده ای و داری نفس میکشی. این یعنی خدا لیاقت زندگی کردن رو در تو دیده. هیچوقت به خاطر یه بیماری نگو که فرصتم تموم شد و دیگه راه چاره ای نیست. با خودت تکرار کن که مهم طول عمر و زندگی نیست مهم زندگی کردنه. چه بسیار افرادی که سال های زیاد عمر میکنن ولی هیچوقت زندگی نمیکنن و چه بسا افرادی که شاید فقط چند سال فرصت زندگی داشتن اما به بهترین نحو از اون استفاده کردن. به خودت قول بده که زندگی رو زندگی کنی اون موقع طول عمر هم به همراش میاد.

رهایی از دست سرطان خوشبختیه اما کنار اومدن با اون یه نوع دیگه از سعادته. وقتی تونستی با بیماری و مشکلی که داری کنار بیای و با وجود اون مثل یک انسان قدرتمند به زندگی ادامه بدی یعنی تو خوشبختی، یعنی میل به زندگی در تو فوران میکنه، یعنی تو لایق این هستی که به سلامتی کامل برسی.

****بهترین متن برای روحیه دهنده به بیماران سرطانی****

اگه سرطان داری و میخوای درمان شی پس از خدا درخواست کن. درخواست کردن از خدا به زبون آوردن چیزی نیست، درخواست از اون یعنی از این به بعد طوری زندگی کنی که این بیماری مانع راهت نباشه، طوری فکر کنی که این بیماری بهت استرس نده، طوری تصمیم بگیری که این بیماری در او تصمیمات دخیل نباشه. سخته اما شدنیه. وقتی تونستی به همراه این بیماری یه زندگی فوق العاده برای خودت بسازی، این خودش بزرگترین درخواست از خداونده و خداوند هم به چنین درخواستی قطعا پاسخ میده.

****جملات زیبا برای شفای بیماران سرطانی****

تو روحیه جنگنده بسیار فوق العاده ای داری و این روحیه باید در جنگ با سرطان به کمکت بیاد. خودت باید این روحیه رو تقویت کنی. سرطان موقع اومدنش اونو خیلی ضعیف کرد اما از بین نبرد. تو اون رو تقویت کن و بهش مدام رسیدگی کن. وقتی که زیاد شد اون موقع هست که سرطان دو پا داره دو پای دیگه هم قرض کرده و از بدن تو فرار میکنه.

****متن امیدوار کننده برای بیماران سرطانی****

انسان خوشبخت یعنی کسی که معنای زندگی رو بفهمه. معنای زندگی در جسم سالم نیست، در درک و بینش درست نسبت به زندگیه. حالا که سرطان اومده و قسمتی از جسم تو رو اسیر خودش کرده، این به معنی این نیست که دیگه فرصت درک زندگی رو ازت گرفته باشه و نذاره که خوشبخت بشی. تو باید بینشت رو تغییر بدی و وقتی که این کار رو کردی میفهمی که حتی کسایی هم که سرطان ندارن به اندازه تو خوشبخت نیستن.

***بهترین جملات انگیزشی برای بیماران سرطانی****

چرا مدام خودت رو زجر بدی؟ چرا مدام روزگار رو لعنت بفرستی؟ تو فرصت زندگی کردن با دیدگاه متفاوت رو داری. خیلی آدما سالمن ولی به خاطر همین سالم بودن و نداشتن دغدغه زندگی یکنواخت و تلخی رو تجربه میکنن. اما حالا که تو به سرطان مبتلا شدی، دیدگاهی متفاوت به زندگی پیدا کردی، نسبت به بقیه آدما اتفاقات متفاوت و پر چالش تری رو تجربه کردی و به کل از زندگی چیزهای بیشتری فهمیدی. درسته که این بیماری جسمت رو اسیر کرده اما در کنار به تو فرصتی داده تا از زندگی درک کامل تری داشته باشی.

من به داشتن دوستی مثل تو بسیار افتخار می‌کنم.
تو جنگجوی واقعی هستی و جنگجویان تسلیم نمی‌شوند.
بیماری سرطان، شخصیت تو را تعریف نمی‌کند.

جملاتی برای تقویت روحیه بیماران سرطانی

ما در کنار تو خواهیم بود حتی در این ضعیف‌ترین لحظه از مبارزه با سرطان. امیدوارم خیلی زود بهبود پیدا کنی.

متنی برای مریض سرطانی

همه چیز درست خواهد شد. می‌دانم که پیروز این مبارزه تو هستی.

زودتر خوب شو. تو در این مبارزه پیروز خواهی شد. از خداوند متعال می‌‌خواهم که قدرت مبارزه با این مبارزه را به تو بدهد.

جمله دعایی برای بیمار سرطانی

تو بر این بیماری غلبه خواهی کرد. امیدوارم خداوند در این مسیر کمکت کند. همیشه برایت دعا می‌کنم!

به مبارزه ادامه بده و امیدت را از دست نده. من اینجا منتظرت هستم تا دوباره بتوانیم از زندگی لذت ببریم.

بهبود سریع را برایت آرزو دارم، دوست من! امیدوارم خداوند کمکت کند و قدرت عبور از این مرحله را به تو بدهد. همه چیز امکان‌پذیر است. اوضاع خوب خواهد شد.

سخت مبارزه کن. من مطمئن هستم که سلامتیت را دوباره به دست خواهی آورد. برای بهبود سریعت دعا می‌کنم.
امیدوارم خداوند به سلامتیت کمک بکند. همه چیز خوب خواهد شد. تو باید پیروز این مبارزه شوی.

هیچ‌گاه تسلیم نشو … ما در دعاهایمان همیشه با تو خواهیم بود. می‌دانم که اراده‌ی لازم برای بهبود را داری. قدرت خود را حفظ کن.

تو برای هدفی پا به این جهان گذاشتی. می‌دانم که قوی هستی و بر همه چیز غلبه خواهی کرد.

تو همان چیزی هستی که قرار بود باشی. بیش از حد به سرطان فکر نکن. در مورد این که پس از بهبود چه کاری خواهی کرد، فکر کن.

بیماری سرطان را فراموش کن. از تک تک لحظه‌های زندگیت برای بهبود استفاده کن. امروز، یک مسیر جدید را آغاز کن. تو بر همه چیز غلبه خواهی کرد.

به قدرت‌های خود شک نکن؛ فقط به یاد داشته باش که چه مسیر طولانی را طی کرده‌ای، چقدر در این مسیر قوی بوده‌ای، چه

مبارزه‌هایی را پیروز شده‌ای و بر این بیماری پیروز خواهی شد.

مهم نیست چقدر ناامید و رنجدیده هستی، فقط به یاد داشته باش که ما همیشه در کنارت هستیم. خیلی زود بهبود پیدا خواهی کرد.

نمی‌خواهیم احساس ترحم نسبت به تو داشته باشیم اما قوی باش و زودتر خوب شو.

بیا به خود کمی امید دهیم. امید به زندگی، امید به خواسته ها، امید به هر آنچه که باعث می شود احساس خوشبختی کنیم. بیا دور بریزیم هر آنچه که میگوید نمی توانی و نمی شود. حال سرطان به تو میگوید که نمی شود، نمی توانی، امکانش نیست اما می دانی جای حرفای او کجاست؟ سطل زباله ذهنت. همه حرف هایش را در این سطل بریز و سعی کن مثبت فکر کنی.

****متن برای روحیه دادن به بیمار سرطانی****

یکی از بهترین راه ها برای درمان سرطانت تصویرسازی مثبته. تا وقتی که مرگت رو تجسم کنی، به ریشه ای تر شدن بیماریت توجه کنی، هیچ وقت نمیتونی از پسش بر بیای. بیا به جای این کار تصویر سازی مثبت انجام بده. اون وقتی رو تصور کن که این بیماری در وجودت ریشه کن شده، اون وقتی رو تصور کن که داری آزاد و رها فارغ از هر بیماری در جهانی که خدا ‌آفریده قدم برمیداری و بابت هر قدم از خدا سپاسگزاری میکنی. با این تصویر سازی اتفاقات مثبت زیادی خلق میکنی.

****متن انگیزشی به بیمار سرطانی****

حالا که سرطان وجود تو رو تسخیر کرده حس نکنی تنهایی. سرطان یک بیماری موزیه و علاوه بر اینکه جسمت رو اسیر خودش میکنه، گاهی اوقات ذهنت هم به محاصره اون در میاد. مدام بهت میگه تنهایی، مدام بهت میگه هیچ کسی رو نداری اما یادت باشه من و تمام اعضای خانواده در کنار تو خواهیم بود و هر لحظه به همراه تو با این بیماری میجنگیم.

****متن امیدوارکننده برای بیمار سرطانی****

هر وقت فکر کردی به خاطر بیماری سرطان دیگه امکان زندگی کردن نداری و فرصت زندگی از تو گرفته شده، به کسایی فکر کن که سالمن اما زندگی نمیکنن. اونا درگیر روزمرگی شدن و لحظه های ناب زندگیشون رو از دست میدن. زندگی کردن به داشتن بیماری یا نداشتنش بستگی نداره، به این بستگی داره که تو چقدر ذهنت آزاده، چقدر مثبت فکر میکنی و چقدر به نعمت زندگی امیدواری.

****متن زیبا برای روحیه دادن به بیمار سرطانی****

خدا اگه دردی داده دوایی هم داده اما اکثر ما آدما فقط درد رو میبینم و به دنبال دوا نمیریم. دوای سرطان میتونه مثبت فکر کردن باشه. تا ابد هم که بگی من به سرطان مبتلا شدم درمان نمیشی پس به جاش مثبت فکر کن و ذهنت رو از هرگونه فکر منفی خالی کن تا اینجوری به روند درمانت کمک بیشتری کنی.

****متن امیدوارکننده بر ای بیمار سرطانی****

ازت میخوام سرطان رو مثل یک بازی کامپیوتر در نظر بگیری. بازیهای کامپیوتری هر کدوم ترفند خاص خودشون رو برای رد کردن مراحل دارن. تا این ترفندها رو یاد نگیری نمیتونی مرحله ها رو پشت سر هم رد کنی. سرطان هم همینجوریه. تا ترفند رو به رو شدن باهاش رو یاد نگیری نمیتونی اونو از بین ببری. ترفند رو به رو شدن با سرطان انگیزه داشتنه. اینو هیچوقت فراموش نکن.

****متن انگیزشی برای بیمار سرطانی****

خدا یه داروخونه در بدن همه ما آدم ها آفریده که اگه از داروهای اون استفاده کنیم میتونیم همه بیماری هایی که بهشون مبتلا میشیم رو درمان کنیم. اسم اون داروخونه ذهنه. به واسطه ذهنت میتونی سرطانت رو مداوا کنی. داروهای لازم برای درمان سرطان فکر و باور مثبته. این افکار رو به خورد ذهنت بده و همواره تکرارشون کن تا اینجوری به واسطه ذهنت جسمت رو درمان کنی.

خطاب به سرطان می گویم که همین روزها از بدنم خارج خواهی شد.
خطاب به سرطان می گویم که همین روزها از بدنم خارج خواهی شد.

جملات مثبت برای بیماران سرطانی | جملات تاکیدی مثبت

تمام کارهای مربوط به درمان سرطان را انجام خواهم داد چرا که می دانم به زودی درمان می شوم.

****جملات مثبت برای بیماران سرطانی****

گویی خداوند با من صحبت می کند و در گوشم نوید درمان سرطان را می دهد.

من حتی اگر خدا هم به من کمک نکند سرطان را درمان میکنم چون بیماری من به شدت خفیف و کوچک است.

****جملات امیدوار کننده برای بیماران سرطانی****

خطاب به سرطان می گویم که همین روزها از بدنم خارج خواهی شد.

سرطان در وجود من هر لحظه نسبت به قبل بهبودی کامل تری می یابد.

****متن برای روحیه دادن به بیمار سرطانی****

به لطف خدا سرطان در وجودم ریشه کن شده.

هیچ مانعی وجود ندارد که بخواهد موجب ماندگار شدن سرطان در وجود من شود.

****جملات مثبت برای بیماران سرطانی****

تمام عواملی که باعث تجدید سرطان میشدند اکنون از وجودم خارج شده اند.

به لطف پروردگار و به واسطه اراده خویش سرطانم را درمان کردم.

****جملات امیدوار کننده برای بیماران سرطانی****

به سرطان می گویم که جولان دادن در بدنم کافیست. به لطف خدا به زودی از بدنم خارج می شوی.

تک تک سلول های بدنم به من در مهار سرطان کمک خواهند نمود.

***جملات انگیزشی برای بیماران سرطانی****

درمان سرطانم را مدیون خداوند هستم.

خداوند هر لحظه در درمان سرطان کنار من بود.

****جملات روحیه دهنده به بیماران سرطانی****

امید و انگیزه کافی برای درمان سرطان در وجود تو غلیان میکند.

تمام کائنات دست به دست هم داده اند تا سرطان به صورت کامل در وجود من ریشه کن شود.

****جملات زیبا برای شفای بیماران سرطانی****

خدا را شکر می کنم که هر روز بهتر می شوی!!

از خدا میخواهم که هر کس دیگری که سرطان دارد خیلی سریع مانند من شفا پیدا کند.

***جملات انگیزشی برای بیماران سرطانی****

سرطان راحت ترین بیماری ای بود که من با آن مواجه شدم و بدنم توانست راه درمان آن را بیابد.

هر روز علم پیشرفت کرده و راه های بیشتری برای درمان سرطان به وجود می آید.

****بهترین جملات برای روحیه دادن به بیماران سرطانی****

تمام درهای درمان سرطان به روی تو گشوده شده اند ای زیبا رو!!

همه چیز و همه کس مرا در درمان سرطان توانگر می سازند.

****جملات زیبا برای شفای بیماران سرطانی****

خداوند راه درمان سرطان را به من نشان داده.

هم اکنون دارم میبینم که چطور به اهدافم بدون وجود سرطان رسیده ام.

***جملات انگیزشی برای بیماران سرطانی****

من خوشبختی را بدون داشتن سرطان تجربه میکنم.

من به واسطه قدرت درون توانستم از بیماری سرطان رهایی یابم.

****جملات روحیه دهنده به بیماران سرطانی****

امیدوارم همانطور که خداوند فرصت رهایی از دست سرطان را به من داد به دیگران هم بدهد.

سرطان خیلی ضعیف است و در برابر قدرت من هیچ بود. برای همین توانستم بر ‌آن پیروز شوم.

****جملات زیبا برای شفای بیماران سرطانی****

آنقدر قدرتمندم که نه تنها سرطان بلکه هیچ بیماری دیگری نمی تواند بر من پیروز شود.

سیستم ایمنی بدنم به قدری قوی است که سرطان در همان مراحل اولیه در بدنم خنثی شد.

***جملات انگیزشی برای بیماران سرطانی****

خدا را شکر که سیستم بدنم فوق العاده بوده و به واسطه آن توانستم سرطان را شکست دهم.

سرطان در برابر بدن قوی من مانند ریگی در برابر کوه بود و برای همین خیلی زود درمان شد.

****جملات روحیه دهنده به بیماران سرطانی****

من بر سرطان پیروز می شوم.

ذات مقدس پروردگار دست به کار شده تا بیماری سرطان را در بدن من ریشه کن کند.

حتی اگر تمام کائنات با هم تاش کنند نمی توانند سرطان را در وجود من ثابت سازند چون خداوند میخواهد که این بیماری هر چه زودتر در بدن من درمان شود.

به لطف خداوند به روزهای درمان کامل سرطان نزدیک و نزدیکتر می شوم.
به لطف خداوند به روزهای درمان کامل سرطان نزدیک و نزدیکتر می شوم.

****جملات مثبت برای بیماران سرطانی****

سرطان در بدن من اثری ندارد.

تمام داروهای درمان سرطان به شکلی شگفت انگیز به دست من خواهند رسید.

به شکلی شگفت انگیز و معجزه آسا سرطان من درمان شد.

خداوند از درمان سرطانی که داشتم خوشحال شد.

****متن برای روحیه دادن به بیمار سرطانی****

چرا اینقدر درمان سرطان من باعث خشنودی خدا می شود؟

چرا اینقدر در درمان سرطان پر قدرت و بااراده ظاهر شده ام؟

آیا تا به حال کسی به مانند من توانسته با این قدرت در برابر سرطان ایستادگی کند؟

به خودم افتخار میکنم که توانستم بیماری سرطان را شکست دهم.

****جملات امیدوار کننده برای بیماران سرطانی****

قدرت مهار سرطان روز به روز در وجودم افزایش می یابد.

بدن من راه حل درمان هر بیماری از جمله سرطان را به خوبی می داند.

ذهن مثبت نگر من در درمان سرطان یاریگرم خواهد بود.

****جملات زیبا برای شفای بیماران سرطانی****

به لطف خداوند به روزهای درمان کامل سرطان نزدیک و نزدیکتر می شوم.

سرطان فرصتی بود تا دیدگاه بزرگتر و بهتری نسبت به زندگی داشته باشم.

من سرطان را نه دشمن خود بلکه دوست میدانم که آمده تا ارزش و اهمیت زندگی را به من یادآوری کند.

سرطان در زمان بسیار اندکی درمان می شود.

****جملات روحیه دهنده به بیماران سرطانی****

بیشتر از ‌آنکه سرطان تاثیرگذار باشد، ذهن و افکار من تاثیرگذار است برای همین ذهنم را با افکار مثبت پر خواهم کرد تا این بیماری زودتر درمان شود.

حتی اگر اولین نفر باشم، دوست دارم سرطان را به واسطه قدرت ذهن مهار کنم.

****جملات زیبا برای شفای بیماران سرطانی****

تمام موجبات برای درمان سرطان را خدا در اختیارم قرار داده.

گویی از طرف خدا راه درمان سرطان برایم الهام می شود.

من با خدا در ارتباطم برای همین از سرطان نمیترسم.

سرطان آمده تا ارتباط من با خدا را کمرنگ کند اما من به واسطه همین رابطه ام با خدا آن را از بین خواهم برد.

****جملات روحیه دهنده به بیماران سرطانی****

نمی دانم چطور و چگونه اما می دانم که سرطانم درمان می شود.

زمان الهی درمان سرطانم نزدیک است.

خدا در طرح الهی زندگی من سرطان را قرار نداده برای همین به زودی درمان خواهم شد.

****جملات مثبت برای بیماران سرطانی****

خواست خداست که من هر چه زودتر از شر سرطان راحت شوم.

هم اکنون لبخندی که بعد از درمان سرطان قرار است به لب هایم بیاید را میزنم.

****جملات امیدوار کننده برای بیماران سرطانی****

چقدر خوب که پزشکان ماهری برای درمان سرطانم با من در ارتباطند.

خدا را شکر که کادر پزشکی برای درمان سرطان من با تمام وجود فعالیت میکنند.

پزشک من دستی از دستان خداست و آمده تا مرا از شر سرطان راحت سازد.

پزشکی که مربوط به درمان سرطان من است، بسیار حاذق و با مهارت می باشد.

****جملات مثبت برای بیماران سرطانی****

خدا را شکر که قرار است دوره درمانی سرطان را زیر نظر پزشکی حاذق بگذرانم.

****زیباترین جملات امیدوار کننده برای بیماران سرطانی****

جملات امیدوار کننده برای بیماران سرطانی
جملات امیدوار کننده برای بیماران سرطانی

سخن پایانی

هنگام مبارزه با بیماری سرطان، پیام‌های انگیزشی که از طرف نزدیکان دریافت می شود می‌توانند کمک بسیار زیادی بکنند. به اشتراک‌گذاری این پیام‌های انگیزشی به بیماران سرطانی روحیه و قدرت لازم برای مبارزه با این بیماری را می‌دهند. بیمار سرطانی به عشق، حمایت و تشویق نیاز دارد. امیدواریم جملات انگیزشی برای بیماران سرطانی که تقدیم شما شد مفید بوده باشد.

در صورتی که این پیام‌ها، آرزوها و نقل‌قول‌ها برایتان مفید و الهام‌بخش بودند، لطفاً آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی از قبیل فیسبوک، توییتر و غیره با دوستانتان به اشتراک بگذارید. ممنون بابت این کار.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.