Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی خصوصیات اخلاقی و فردی مردان و زنان متولد آذر ماه

برای شناخت افراد می توان خصوصیات ماه تولد آن ها را بخوانیم. در این مطلب می توانید خصوصیات مردان و زنان متولد آذر ماه را بخوانید. برخی افراد علاقه شدیدی به خواندن خصوصیات فردی اطرافیان و ماه تولد آن ها دارند و به صورت مداوم پیگیر این موضوع هستند که اطرافیان و دوستانشان متولد چه ماهی هستند و اخلاقیات آن‌ها را با ماه تولدشان می‌سنجند.

عموما اشخاص متولد آذر ماه خوش شانس‌ترین فرد، ساده و بی آلایش، عاشق تعلیم و تربیت، سازش‌کار، با هوش و با نشاط، اهل دین و مذهب و معنویّات، کنجکاو، خوش قلب، دوست داشتنی می باشند. در ادامه به بررسی خصوصیات مردان و زنان متولد آذر ماه می پردازیم با ما همراه باشید.

خصوصیات اخلاقی مردان و زنان متولدین آبان ماه

بررسی خصوصیات مردان و زنان آذر ماهی

  • سمبل : کمان دار
  • عنصر وجودی : آتش
  • سنگ خوش یمن : فیروزه
  • سیّاره : ژوپیتر
  • حیوان : اسب
  • گل : نرگس
  • رنگ محبوب : ارغوانی
  • عضو آسیب پذیر: کبد
  • عدد خوش یمن: 5 و 7
  • روز مبارک : پنج شنبه

یکی از خصوصیات متولیدن آذر این است که عاشق پیاده روی و پیک نیک هستند، این افراد برای دست یابی به اهداف و خواسته‌های خود، به دنبال یادآوری‌های مداوم هستند.متولد آذر سرزنده، پرتحرک، شاد و پرشور هستند و از این افراد نیز خوششان می آید و اگر در کنارشان حالت غمگین و دل مرده به خود بگیرید، درواقع به دست خود آن‌ها را از خود فراری داده اید سر به سر  دیگران بوده گذاشتن را دورست دارند و اهل لطیفه گویی و مزاح هستند.

از خصوصیات مهم متولدین ماه آخر پاییز در میان مرد و زن مشترک است می توان به  پر شانس‌ترین فرد، ساده و بی آلایش، عاشق تعلیم و تربیت، سازش‌کار، با هوش و با نشاط، اهل دین و مذهب و معنویّات، کنجکاو، خوش قلب، دوست داشتنی، علاقه‌مند به مسافرت و گردش، اجتماعی و خوش مشرب، اهل تجربه، سخاوتمند، با ذوق، چالاک، یک دفعه حرف شیرین می پراند، انعطاف پذیر، فراموشکار، اهل عدالت، مشتاق و پر انرژی ، زود خسته می شود، علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی، مرتّب کار عوض می کند، عاشق تنوّع، شاد و خندان، با شهامت، پاک و معصوم، دعوائی و زودرنج، اهل فرار از مسئولیّت، خوش ذات، صادق، کم دقّت، خوش بین، منطقی، مهمان دوست، ولخرج، رک گو، اهل سؤال و جواب، دمدمی مزاج، برای دوست هر کاری می کند، عاشق شهرت و افتخار، خونگرم، با معلومات، سریع الانتقال و باهوش، خوش گذران، چیز فهم، مشتاق بیان حقای .

مرد متولد آذر صادق و راستگو، دمدمی مزاج، در عشق کم اعتنا، خواهان آزادی و بی‌قیدی و طرفدار تنوع و مسافرت، خطرناکترین شوهر دنیا است اشاره کرد. همچنین صاحب بزرکترین کلکسیون دوست آشنا در دنیاست، به هنگام انتخاب دوست به جای توجه به ظاهر دقت خود را متوجه باطن آنها میسازد.

زن متولد آذر اهل منطق و واقعیت، مهمان دوست، بی ریا و پول خرج کن، بی نظم و انضباط، راستگو اما بد زبان و درشت‌گو، زبان متولد این ماه نیشدار و پر کنایه است اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا ست. بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار و پول و مادیات هستند.

بررسی خصوصیات مردان و زنان متولد آذر ماه

خصوصیات زنان متولد آذر ماه

از خصوصیات بارز در زنان متولد آذر، این است که بسیار مهربان هستند. با وجود داشتن ذهن خلاق و قیافه بی شیله پیله هیچ وقت عقب نمی مانند.

زنان متولد ماه آخر پاییز انسان هایی واقع بین و اهل منطق هستند و در انجام هر کاری سنجیده عمل می کند. هرگز در برخورد با مسایل و مشکلات زندگی هراسی نداشته و موارد تلخ زندگی را برای خود بزرگ نمی کند. انگیزه های مادرانه در زنان متولد آذر جا ندارد اما آنها مادران خوبی در تربیت فرزندان باهوش هستند. زنان متولد آذر به بچه ها احترام می گذارند. زنان آذر ماهی نه تنها مادری پیر و امل نخواهند بود بلکه فرزندان را تشویق می کند تا خودشان باشند. همیشه با صداقت ذاتی خود واقعیت را به بچه ها می گویند .

اگر در صفات خود حسادت و کینه جای دارند، هرگز با دختر متولد آذر ازدواج نکنید. از بهترین توصیف برای زن متولد آذر این است که او زنی نیست که انتظار داشته باشید مطابق میل شما حرف بزند و چه بسا که گاه و بیگاه از لحن نیشدار او آزرده خاطر می‌شوید ودر مقابل هر چند گاه یک‌بار آنچنان جملات زیبا و دل انگیز از دهان او خارج می‌شود.

عشق زن متولد ماه آذر 

متولد آذر ماه در عشق خوش بین و راستگو هستند و نگاهی شاعرانه به عشق دارد. اولین عشقی که قلبش را به تپش در می آورد را هرگز فراموش نخواهد کرد. هیجان عشق برای او زیبا و پر جاذبه بوده و در عشق صادق است. او عشق خود را در عمل نیز به اثبات می رساند.

 جنبه منفی شخصیت زن آذر ماهی 

زنان متولد آذر ماه فاقد حس مسؤولیت، خوش بینی کورکورانه، بی خیالی، بی احتیاطی و بی توجهی، بی قراری و نا آرامی، ظاهر بینی و بی ملاحظه گی هستند.

بیماری ها احتمالی برای زن آذر ماه

زنان متولد آذر ماه احتمال دارد دچار بیماری هائی همچون سیاتیک و روماتیسم نشوند. این افراد به خاطر کمبود طبیعی سیلیسیم در بدن پ، پوست، ناخن و موئی ضعیف دارند. زن آذر ماه  ورزش دوست و دارای روحیه ورزشکاری هستند، بایدمراقب حوادث و اتفاقات ناشی از همان ها باشند. در هنگام کار با آتش و گرما نیز به شدت احتیاط کنند.

متولد آذر ماه در عشق خوش بین و راستگو هستند و نگاهی شاعرانه به عشق دارد.
متولد آذر ماه در عشق خوش بین و راستگو هستند و نگاهی شاعرانه به عشق دارد.

خصوصیات مردان متولد آذر ماه

مردان متولد آذر طبع گرم و خشکدارند و اعلب آنها گندمگون بوده و به رنگ های سفید و آبی روشن حساسیت دارند.با عجله در تصمیم گیری ، زود خشم و پرگو هستند. مرد متولد آذر بسیار خوش شانس است و اگر به مس دست بزند، طلا می شود. او خوش بین هم هست. خوش شانسی او در مسائل عاشقانه نیز مشاهده می شود و اگر احیانا پای عشقی در میان بیاید که نتواند عاقبت خوشی برای او داشته باشد، زود به ریشه آن پی برده و کنار می گذارد.

مردان متولد آذر تا سن 30 سالگی با دو خطر  احتمالی روبه رو هستند که اگر آن دو را پشت سر بگذارند عمری طولانی خواهند داشت. این مردان در دوران زندگی خود از حمایت مادر، همسر یا یک زن برخوردار می‎شوند. مردان متولد آذر در زندگی زناشویی خود به نسبت افراد موفقی هستند و اغلب آنان صاحب فرزند پسر می‎شوند.

عشق مرد متولد ماه آذر 

زن با هوش بودن مورد علاقه مرد آذر است. معاشرت با زنی سبک سر برای مرد متولد آذر هرگز قابل تصور نیست و هرگز امکان پذیر نیست با او پای سفره عقد بنشیند. از سوال های متعدد بیزار است .برای این که مرد متولد آذر ماه را از آن خود کنید، نباید او را در غل و زنجیر کرد و یا نسبت به او حسادت کنید.سعی کنید از همه اسرار دل او باخبر نشوید. بهتر است او را آزاد بگذارید، به صداقت و رک گویی او اعتماد کنید.

مرد متولد آذر با مغز و دل خود با هم فکر می کند، از این رو منتظر نباشید پیوسته احساساتی و عاشق پیشه و یا دائما منطقی و عادل باشد.

 جنبه منفی شخصیت مرد آذر ماهی 

هر فردی با توجه به اخلاقیات خود میتواند نکات مثبت و منفی زیادی را درون خود داشته باشد. از خصوصیات منفی مردان متولد آذر ماه میتوان به کینه جویی و حسود بودن او اشاره کرد.

مردان متولد آذر اگر احساس کنند کسی از حسن اخلاق آنها سوء استفاده میکند قطعاً در یک موقعیت مناسب با او برخورد خواهند کرد و این برخورد میتواند با حرفی درشت باشد که فرد تا مدت ها طعم تلخی را از این گروه از مردان به یاد بیاورد.

مردان متولد آذر در زندگی زناشویی خود به نسبت افراد موفقی هستند
مردان متولد آذر در زندگی زناشویی خود به نسبت افراد موفقی هستند

معاشرت مرد آذر ماه

مردان متولد آذر ماه در معاشرت با دیگران بسیار سرزنده و شاد برخورد می کنند، در واقع انرژی روانی مردان آذر ماهی در ارتباط با دیگران شارژ میشود و آنها همیشه مایل به داشتن ارتباط های مداوم با دیگران هستند. مردان آذر ماه روابط سطحی و بدون عمق دارند و در کار از آن استفاده می کنند و همچنین حمایت کردن دیگران و مورد تایید قرار گرفتن از طرف دیگران را دوست دارند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.