Take a fresh look at your lifestyle.

داماد سردار سلیمانی کیست آیا او نیز شهید شد ؟

در ایم مطلب قصد داریم بگوییم داماد سردار سلیمانی کیست آیا او نیز شهید شده است؟ سوالات زیادی در اینباره مطرح می شود که برای پاسخ به آنها هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست. پاسخ به اینکه داماد سردار سلیمانی کیست و بیوگرافی داماد سردار سلیمانی چیست کمی مشکل است زیرا اطلاعاتی از ایشان در دسترس نیست.

داماد سردار سلیمانی کیست ؟

داماد سردار سلیمانی، همسر زینب خانم دختر سردار سلیمانی بزرگ در واقع بسیار ناشناس هستند. اما این را می دانیم که زینب سلیمانی دختر سردار چند سال پیش ازدواج کرده است و دو فرزند دوقلو نیز دارد . اما تاکنون عکس و یا اخباری از همسر دختر سردار سلیمانی (داماد سردار سلیمانی) منتشر نشده است .

همسر زینب خانم دختر سردار سلیمانی در واقع پسر عمویشان هستند که اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

البته مدتی پیش نیز شایعه شده بود که ایشان با پسر شهردار تهران ازدواج کرده اند که این اخبار کذب بوده و توسط عمویشان تکذیب شد.

سردار بزرگ اسلام همچنین یک پسر به نام محمد رضا دارد که او هم ازدواج کرده است و اطلاعات دیگری نیز از ایشان در دسترس نیست.

اخبار لحظه ای: سردار سلیمانی کجاست؟

آیا داماد سردار سلیمانی نیز شهید شده است؟

داماد سردار سلیمانی در بین کشته شدگانبعد از آمدن خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی در خبرگزاری ها خبرهایی مبنی بر اینکه داماد سردار سلیمانی نیز در آن عملیات تروریستی با ایشان بوده و شهید شده است دست به دست شد که بلافاصله با اعلام اسامی کشته شدگان در حمله این خبر نیز تکذیب شد.

در این اعلامیه ای که صبح روز شهادت سردار گزارش شده دفتر فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسامی شهدای عضو سپاه پاسداران­ را که در حمله تروریستی آمریکایی ها در بغداد به شهادت رسیدند اعلام کرد.

که اسامی این شهیدان والا مقام جمعا ده نفر می باشد و پنج نفر از آنها منجمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ایرانی بوده اند و پنج نفر دیگر و ابومهدی مهندس معاون نیروهای حشدالشعبی در واقع عراقی بوده اند.

اسامی شهدای ایرانی همراه سردار سلیمانی در حمله تروریستی به این شرح است:

1-سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری نیا

2-سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا

3- سرگرد پاسدار هادی طارمی

4- سروان پاسدار وحید زمانیان

با انتشار این خبر مشخص شد که داماد سردار سلیمانی در آن لحظه همراه ایشان نبوده و شایعات مبنی بر حضور داماد سردار سلیمانی در حمله تروریستی و به شهادت رسیدن ایشان تکذیب می شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.