Take a fresh look at your lifestyle.

دانلود آهنگ اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی گرشا رضایی (دل ندارم) با کیفیت بالا

آهنگ جدید گرشا رضایی با نام اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی (دل ندارم)، مربوط به فیلم سینمایی طلا می باشد، این آهنگ غمگین و عاشقانه است. متن آهنگ اینم از من اینم از تو اینم از زندگی از علی بحرینی و موزیک این آهنگ زیبا از گرشا رضایی است.

دانلود آهنگ اینم از من اینم از تو گرشا رضایی با دو کیفیت 320 و 128

لینک دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی به نام اینم از من اینم از تو اینم از این رندگی (دل ندارم) بهمراه متن آهنگ در این مطلب قرار داده شده است.

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

متن آهنگ اینم از من اینم از تو گرشا رضایی

دل ندارم که بمونی دل ندارم که بری
دل ندادم که ببینم واسه رفتن حاضری

چی عوض شد تو وجودم
این نبودم قبل تو

مطمئن باش هرچی بودم

این نبودم قبل تو

اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی
گاهی رازاتو نمیشه حتی به خودت بگی

اون دوتاییا تموم شد اما باز دوست دارم
دوست دارم گوشه ی قلبت خودمو جا بذارم

من بهونت کرده بودم تا نفس باشی برام
میرم و میری و میدونی چقدر تورو میخوام

بر میگردم به گذشته از همیشه خسته تر
چیزی از دلم نمونده که بگم منم ببر

اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی
گاهی رازاتو نمیشه حتی به خودت بگی

اون دوتاییا تموم شد اما باز دوست دارم
دوست دارم گوشه ی قلبت خودمو جا بذارم

 

View this post on Instagram

 

. اردیبهشتتون بخیر. “دل ندارم” از ملوبیت ،کانال خودم،کانال تلگرام ایرانگام و سایت‌های معتبر موسیقی منتشر شد. تمام تلاشم این بود که “دل ندارم” به دل شما نزدیک باشه. خوشحالم که با این‌قطعه برای فیلم سینمایی “طلا” هم کاری انجام دادم. دو ماه و چند روزه سینماها و سالن‌های کنسرت تعطیلن اما من ترجیح دادم ارتباطم رو با شما قطع نکنم. سازنده‌های “طلا” تصمیم به اکران آنلاین این فیلم گرفتن و من خودم رو موظف دونستم کنارشون باشم. امیدوارم همه به هم کمک کنیم تا نبض موسیقی و سینما از تپش نیفته. همراهی با فیلمی که توسط پرویز شهبازی کارگردانی شده، رامبد جوان عزیز و محمد شایسته کاربلد تهیه‌کننده‌ش هستن و ستاره‌هایی مثل نگار جواهریان، و هومن سیدی در اون بازی کردن، برای من و “دل ندارم” یه تجربه جدید و باارزشه. علی بحرینی سال نود و هفت این‌فیلم رو دیده بود و ترانه “دل ندارم” رو جوری نوشت و کامل کرد که بتونیم فضای “طلا” رو هم پوشش بدیم. منم در طراحی موسیقی “دل ندارم” شرایط خاصی رو در نظر گرفتم تا همه‌چی درست پیش بره. انتشار “دل ندارم” اولین همکاری من با شرکت معتبر و مطرح ایران‌گام محسوب می‌شه و امیدوارم بتونم از دانش و تجربه‌های صدرالدین حسین‌خانی عزیز در مسیر حرفه‌ایم بهره ببرم. ممنونم که از “دل ندارم” و “طلا” حمایت می‌کنین و منو از نظراتتون بی‌نصیب نمی‌ذارین. ترانه: علی بحرینی ملودی و تنظیم و میکس و مسترینگ: گرشا رضایی ساخت ویدئو: مسعود رفیع‌زاده مدیریت پخش و تبلیغات: دکتر محمد‌علی شفاعتی ‏@alibahrainiofficial ‏@rambodjavan1 ‏@mohamad.shayesteh ‏@negarjavaheriian ‏@houman_seyedi ‏@masoudrafizade ‏@tala.movie @sadrhoseinkhani @mohamadali_sh @behzad.mohammadi @irangaamco @parsbelit @reza.pakravan83

A post shared by گرشا رضایی (@garsharezaei) on

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.