Take a fresh look at your lifestyle.

دانلود آهنگ تیتراژ گیم آف ترونز با کیفیت بالا “بازی تاج و تخت”

«دانلود آهنگ کامل تیتراژ گیم آف ترونز با کیفیت بالا “بازی تاج و تخت”»

در این پست دانلود آهنگ تیتراژ سریال پر طرفداری گیم آف ترونز را با شما عزیزان به اشترک می گذاریم. همانطور که می دانید آهنگ ساز این سریال شخصی ایرانی-آلمانی به نام رامین جوادی می باشد. وی سال 1976 در  دویسبورگ (آلمان غربی) متولد شد پدرش ایرانی مقیم آلمان و مادرش آلمانی بوده.

رامین جوادی پس از کسب مدرک رشته موسیقی را از یکی از دانشگاه های آمریکا به نوازندگی در گروه های موسیقی بوستن پرداخت و سپس با هانس زیمر همکاری نمود. درست است که رامین جوادی با آهنگ سازی سریال گیم آف ترونز مشهور و شناخته شد اما او آهنگسازی سریال های معروفی همچون بتمن (با همکاری هانس زیمر)، دزدان دریایی کارایب ، مردان آهنین ، حاشیه اقیانوس آرام، وارکرافت و سریال‌های تلویزیونی همچون فرار از زندان، را نیز بر عهده داشته.

رامین جوادی آهنگساز سریال تاج و تخت ، گیم آف ترونزدانلود آهنگ تیتراژ سریال گیم آف ترونز با کیفیت بالا نسخه کامل

«برای دانلود آهنگ تیتراژ سریال گیم آف ترونز با کیفیت 320 روی لینک زیر کلیک نمایید»

دانلود آهنگ تیتراژ گیم اف ترونز | بازی تاج و تخت

کلیپ مصاحبه با رامین جوادی بزرگ آهنگساز این سریال جذاب و دیدنی

جوادی بیشتر به خاطر دریافت جایزه گرمی بهترین موسیقی متن برای فیلم مرد آهنین(Iron Man) (۲۰۰۸) مارول و سریال تلویزیونی محبوب اچ‌بی‌او تحت عنوان بازی تاج و تخت مشهور شده است، که موسیقی متن تمام قسمت‌های این سریال را نوشته است. از دیگر کارهای مشهور وی می‌توان از حاشیه اقیانوس آرام، وارکرافت(Warcraft)) و سریال‌های تلویزیونی همچون فرار از زندان( Prison Break)، مظنون و دنیای غرب نام برد.

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.