Take a fresh look at your lifestyle.

دانلود نسخه قدیمی اسنپ چت برای اندروید (همه ورژن ها)

اسنپ چت یکی از پرطرفدار ترین اپلیکیشن ها در فضای مجازی است که بسیاری از افراد در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند. شما دوستان عزیز میتوانید به سادگی برنامه اسنپ چت را از گوگل و یا پلی استور دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید تا بتوانید از فیلتر های جذاب آن استفاده کنید. اسنپ چت مانند هر برنامه و اپلیکیشن دیگری نسخه های جدیدی را در بازار عرضه می کند که ویژگی و فیچر های بیشتری دارد و استفاده از آن را آسوده می کند. نسخه های جدید اسنپ چت حتی موارد و ویژگی های آن را هم افزایش میدهد. اگر به دنبال دانلود نسخه قدیمی اسنپ چت هستید این مطلب را تا آخر بخوانید.

دانلود نسخه قدیمی اسنپ چت

همانطور که در قسمت فوق اشاره شد برنامه و اپلیکیشن اسنپ چت با نسخه های به روز در بازار وجود دارند اما اگر تمایل به دانلود نسخه قدیمی اسنپ چت دارید باید بگوییم، از آنجا که برنامه اسنپ چت با اینترنت کار کرده و به صورت آنلاین میتوان از آن استفاده کرد در نسخه های قدیمی میتواند دارای اشکالاتی باشد و یا حتی اصلا بر روی گوشی شما نصب نشود. به شما توصیه می کنیم که از به دنبال دانلود نسخه قدیمی اسنپ چت نباشید چرا که ممکن است بر روی گوشی شما نصب نشوذ.

برای استفاده از فیلتر های جذاب و جدید اسنپ چت میتوانید از فیلترشکن استفاده کنید. اسنپ چت را به علت داشتن فیلتر های بسیار زیبا و جذاب که کاربر را بسیار سرگرم می کند مورد محبوبیت مردم قرار گرفته است.

در ادامه یک لینک دانلود نسخه قدیمی اسنپ چت قرار خواهیم داد تا با استفاده از آن بتوانید نسخه قدیمی اسنپ چت را دانلود کنید، اما فراموش نکنید که این نسخه قدیمی میتواند دارای اشکالاتی باشد و یا فیلتر های جدیدی برای استفاده نداشته باشد. این نکته را فراموش نکنید که اسنپ چت حتما با اینترنت کار کرده و به صورت آنلاین میتوانید از آن استفاده کنید.

لینک دانلود نسخه قدیمی اسنپ چت برای اندروید

قابلیت های جدید اسنپ چت
قابلیت های جدید اسنپ چت

روش ساخت اکانت اسنپ چت در اندروید و آیفون تصویری

قابلیت های جدید اسنپ چت

  • قرار دادن فیلتر های زنده بر روی عکس ها
  • زیبا کردن تصاویر با فیلترهای جذاب
  • امکان ذخیره تصاویر و ویدیوها در حافظه داخلی
  • امکان ضبط ویدیو و عکس با فیلترها
  • کیفیت بسیار بالای نرم افزار
  • قابلیت ارسال پیام های صوتی ,متنی و تصویری
  • قابلیت برقراری تماس صوتی و تصویری با فیلترهای جذاب

دانلود و آموزش کامل استفاده از اسنپ چت Snapchat

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.