Take a fresh look at your lifestyle.

متن دعای بازوبند حضرت علی (ع) + فواید + توضیحات

دعای بازوبند حضرت علی (ع) که معروف به دعای حرز امیر المومنین علی علیه السلام می باشد، دعایی برای دفع چشم زخم، سحر، جادو و طلسم است. حضرت علی (ع) همیشه دعای حرز را روی کاغذ نمی نوشتند و بر روی بازوی سمت راست خود می بستند تا از سحر و جادو و چشم زخم در امان باشند، همچنین با بستن این دعا به بازوی خود از شیطان و جنون و …. دور می شدند. در این مقاله متن دعای بازوبند حضرت علی (ع) برای شما همراهان سایت مینویسم، ارائه می شود و خواهیم گفت فواید دعای بازوبند حضرت علی چیست. برای خواندن متن دعای حصار اعظم، کلیک کنید.

دعای بازوبند حضرت علی (حرز امیر المومنین)

حرز به معنی پناهگاه و مکان مستحکم و امن و استوار می باشد. از فواید دعای بازوبند حضرت علی دور کردن چشم بد، دفع بلا و طلسم و جادو، حفاظت از انس و جن، در امان ماندن از ترس و جانور و درندگان و حتی دردها می باشد.

بهترین زمان برای استفاده از دعای بازوبند حضرت علی (ع)، غروب و یا شب روز های یک‌ شنبه، پنج‌ شنبه و جمعه می باشد، به گونه ای که در زیر توضیح داده ایم می توانید از دعای شرح بازوبند حضرت علی استفاه کنید و خودتان را از طلسم و جادو و چشم زخم در امان نگه دارید.

  • از خداوند طلب آمرزش کنید.
  • یک کاغذ برداشته و آن را با گلاب و زعفران معطر نمایید.
  • وضو بگیرید و به سمت قبله بنشینید.
  • دعای بازوبند حضرت علی (دعای حرز) را روی آن کاغذ بنویسید.
  • ذکات دعای حرز را پرداخت کنید.
  • و در آخر دعای بازوبند را بر روی بازوی دست راست خود ببندید.

بخوانید: دعای سریع الاجابه برای چشم زخم 

متن دعای بازوبند حضرت علی(ع)

متن زیر، متن دعای بازوبند حضرت علی (ع) یا حرز امیر المومنین می باشد.

“بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ اى کنوش (کنویش‏) اى کنوش اره شش عطیطسفیخ یا مظظرون قرتالیونما و ماسوماس ما طیطسالوس خیطوس مسفقلس مساصعوس الطیعوس لطیفوس اقرطیعوش لطفیکس هذا هذا وَ ما کُنْتَ بِجانِبِ الْغَرْبِیِّ إِذْقَضَیْنا إِلى‏ مُوسَى الْأَمْرَ

وَ ما کُنْتَ مِنَ الشَّاهِدِینَ اخْرُجْ بِقُدْرَهِ اللَّهِ مِنْهَا أَیُّهَا اللَّعِینُ بِقُوَّهِ (بِعِزَّهِ) رَبِّ الْعَالَمِینَ اخْرُجْمِنْهَا وَ إِلَّا کُنْتَ مِنَ الْمَسْجُونِینَ اخْرُجْ مِنْها فَما یَکُونُ لَکَ أَنْ تَتَکَبَّرَ فِیها فَاخْرُجْ‏ إِنَّکَ مِنَ الصَّاغِرِینَ اخْرُجْ مِنْهامَذْؤُماً مَدْحُوراً مَلْعُوناً کَما لَعَنَّا أَصْحابَ السَّبْتِ وَ کانَ أَمْرُ اللَّهِ مَفْعُولًا اخْرُجْ

یَا ذَا الْمَخْزُونِ اخْرُجْ یَا سورا یَا سوراسور بِالاسْمِ الْمَخْزُونِ یا ططرون طرعون مراعون تَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخالِقِینَ باهیا شراهیا حَیّاً قَیُّوماً بِالاسْمِ الْمَکْتُوبِ عَلَى جَبْهَهِ إِسْرَافِیلَاطْرُدُوا عَنْ صَاحِبِ هَذَا الْکِتَابِکُلَّ جِنِّیٍّ وَ جِنِّیَّهٍ

وَ شَیْطَانٍ وَ شَیْطَانَهٍ وَ تَابِعٍ وَ تَابِعَهٍ وَ سَاحِرٍ وَسَاحِرَهٍ وَ غُولٍ وَ غُولَهٍ وَ کُلِّ مُتَعَبِّثٍ وَ عَابِثٍ یَعْبَثُ بِابْنِ آدَمَ وَ لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّهَ إِلَّابِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ وَ صَلَّى اللَّهُ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ أَجْمَعِینَ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ‏.”

در کتاب مهج‌الدعوات که متعلق به سید بن طاووس می باشد حرز و یا دعاهایی که از پیامبر و امامان نقل شده آورده شده است که از جمله آن ها دعای بازوبند حضرت امیر مومنان (ع) می باشد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.