Take a fresh look at your lifestyle.

دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه

ازدواج با فرد مورد علاقه یکی از شیرین ترین انواع ازدواج است. در این مطلب قصد داریم چند دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه تقدیم شما نماییم. سعی شده از مجموعه دعا برای جلب خواستگار مورد نظر که مجرب است و توصیه شده استفاده شود. این دعاها کمک می کند که فرد مورد علاقه دختر خیلی زود به خواستگاری اش بیاید و دختر خیلی زود به خواسته ی خود برسد.

مطالب مرتبط : چرا دعا برای ازدواح مستجاب نمی شود ؟

دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه

دختری که ازدواج نکرده است می تواند هر روز سوره ی مبارکه ی نور را از آیه ی 32 تا 40 را با وضو بخواند و این نوشته را به گردن خود ببندد. خواندن این سوره و این دعا با عث می شود فرد مورد علاقه اش خیلی زود به خواستگاری اش بیاید و دختر با فرد موردنظر خود ازدواج می کند.

بسم الله الرحمن الرحیم وَ مِن کُلّ شَئ ٍ خَلَقنا زَوجَین ِ لَعَلَّکُم تََذکرونَ اللهم بِحَقِّ قَولُکَ هذا وَ بِحَقِّ محمدٍ و آلِهِ اَن تَرزُقَ هذا المَرءَهَ زَوجاً مُوافِقاً غَیرَ مُخالفٍ بِحَقِّ محمدٍ و آله اجمعین

♦ دعا برای آمدن خواستگار و ازدواج

اگر دختری بخواهد ازدواج کند و خواستگاری نداشته باشد باید برای آمدن خواستگار  این دعا را بنویسد و به گوشه مقنعه یا روسری خود ببندد و شب این دعا را زیر سر بگذارد. این دعا برای آمدن خواستگار بسیار موثر است و باعث می شود دختر خیلی زود ازدواج کند.

بسم الله الرحمن الرحیم بسمِ اللهِ وبِاللهِ وعِندَالله ِوَاِلَیهِ تُرجَعون هوَالَذی خَلَقَکُم مِن نَفسٍ واحِدَهٍ وَ خَلَقَ مِنها زَوجَها المسهل فَلَما قَضی زَیدٌ مِنها وَ طَراً

♦ دعا برای دختری که خواستگار ندارد

به دختری که خواستگار ندارد پیشنهاد می شود هر روز نیت کند و غسل کند و با حضور قلب سه بار این آیه را بخواند (( وَ ذَا النُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغاضِباً فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقْدِرَ عَلَیْهِ فَنادى‏ فِی الظُّلُماتِ أَنْ لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ سُبْحانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمینَ ))

و پس از خواندن آیه ی بالا این آیه را بر آّب بخواند و از آن آب بنوشد : بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم کَهیعص ذِکْرُ رَحْمَتِ رَبِّکَ عَبْدَهُ زَکَرِیّا اِذْ نادی رَبَّهُ نِداءً خَفِیًّا قاَل رَبِّ اِنّی وَهَنَ الْعَظْمُ مِنّی وَ اشْتَعَلَ الرَّأسُ شَیْباً وَ لَمْ اَکُنْ بِدُعائِکَ رَبِّ شَقِیّاً وَ انّی خِفْتُ الْمَوالِیَ مِنْ وَرائی وَ کانَتِ امْرَاَتی عاقِراً فَهَبْ لی مِنْ لَدُنْکَ وَلِیّاً یَرِثُنی وَ یَرِثُ مِنْ الِ یَعْقُوبَ وَ اجْعَلْهُ رَبِّ رَضِیّاً هُوَ الَّذی یُصَوِّرُکُمْ فِی الاَرْحامِ کَیْفَ یَشاءُ لااِلهَ اِلاّ هُوَ الْعَزیزِ الْحَکیمِ اِنَّما اَمْرُهُ اِذا اَرادَ شَیْئاً اَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونَ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ اللّهُمَّ یا ذَا الْعَرْشِ الْکَریمِ وَ الْمُلْکِ الْقَدیمِ یا اللهُ یا رَحْمنُ یا رَحیمُ یا سَتّارُ یا غَفّارُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجْمَعینَ رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ اَنْتَ خَیْرَ الْوارِثینَ.

♦ دعا برای جلب خواستگار زیاد ، خوب و مناسب

به دختری که خواستگار ندارد و به دنبال دعا برای جذب خواستگار خوب و مناسب است توصیه می شود بیست و یک روز پشت سر هم یک مرتبه سوره طه را بخواند.در کنار خواندن سوره طه دعای زیر را بنویسد و همیشه همراه خود داشته باشد  :

(( إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ ))

دعا برای آمدن خواستگار مورد علاقه

همچنین ببینید : چند دعا برای رفع بلا و مشکل از معتبرترین روایات

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.