Take a fresh look at your lifestyle.

ذکر بین الطلوعین آیت الله بهجت| ذکر آیت الله بهجت در بین الطلوعین برای اجابت سریع دعا

گاهی اوقات هنگام مواجه با برخی مشکلات، ممکن است انرژی و توان خود را از دست دهیم و به دنبال یک راه مطمعن و سریع برای رفع مشکل خود باشیم. خواندن دعا و راز و نیاز با خداوند از جمله کارهایی است که در کنار سعی و تلاش، برای رفع مشکلات می توان انجام داد. اگر به شما بگویند که یک دعای سریع الاجابه وجود دارد که با خواندن آن به خواسته خود می رسید، قطعا تمایل دارید که در مورد چنین دعایی بیشتر بدانید. دعا و ذکرهای مختلفی برای رفع مشکلات و دست یافتن به آرامش هنگام گرفتاری ها روایت شده اند، از جمله دعا برای روا شدن حاجت در همان ساعت، دعا برای رفع چشم زخم، دعا برای رفع بلا و مشکل و …. اما ذکر بین الطلوعین آیت الله بهجت از جمله دعاها و دستورالعمل هایی است که به عنوان دعای سریع الاجابه قوی شناخته می شود.

در مورد ذکر آیت الله بهجت در بین الطلوعین، روایتی وجود دارد که گفته می شود، ایشان این ذکر را در حاشیه قرآن شخصی خود به یادگار گذاشته اند. اما ذکر بین الطلوعین آیت الله بهجت چه بوده و چگونه است؟ همراه مینویسم باشید.

ذکر بهجت در بین الطلوعین

همانطور که می دانید به فاصله بین طلوع صبح تا طلوع آفتاب بین الطلوعین  (میان دو طلوع) گفته می شود که در روایات به آن ساعت بهشتی هم گفته می شود و بسیاری معتقدند که در بین الطلوعین دعاها مستجاب می شود.

از جمله اعمال مستحبی که در بین الطلوعین به آن سفارش شده، استغفار کردن و مناجات با خداست. همچنین دستورالعمل هایی برای اجابت دعا در بین اطلوعین وجود دارد که معروفترین آنها ذکر بین الطلوعین آیت الله بهجت است که گفته می شود این دعا را در حاشیه قرآن شخصی خود نوشته اند.

ذکر آیت الله بهجت در بین الطلوعین به چه صورت است

ذکر بین الطلوعین آیت الله بهجت به این صورت است که 5 دقیقه قبل از اذان صبح (فجر کاذب) تا 5 دقیقه بعد از اذان صبح (فجر صادق) ذکر های زیر را با تعداد مشخص شده تکرار کنید و حاجت خود رابیان کنید که ان شاالله برآورده خواهد شد:

  • ذکر صلوات بر محمد و آل محمد: 14 مرتبه
  • ذکر یا مولای یا صاحب الزمان ادرکنی: 40 مرتبه
  • ذکر صلوات بر محمد و آل محمد: 14 مرتبه

نکته: قطعا مداومت بر چنین اذکار الهی به عنوان دعای سریع الاجابه بسیار مجرب است، بویژه اگر با خلوص نیت خوانده شود، اما لازم به ذکر است که مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌ الله بهجت، حاشیه نویسی ذکر بهجت در بین الطلوعین در حاشیه قرآن شخصی ایشان را تکذیب نموده اند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.