Take a fresh look at your lifestyle.

بهترین روش رفع ارور ۳۱۹۴ آیفون و آیپد

در مواقعی که نمیتوانید با سرور به روز رسانی اپل ارتباط برقرار کنید ، یکی از پیامهای ( Error17 ،Errors1639 ، Errors3000-3020 ، Error3194 ، Errors3100-3999،This device isn’t eligible for the (requested build را مشاهده میکنید .

در این صورت باید آخرین نسخه iTunes را نصب کنید و دوباره تلاش کنید تا اطلاعات بازیابی شود .
پس از نصب آخرین به روز رسانی iTunes ، باید فایل های هاست را بررسی کنید تا مطمئن شوید که کامپیوتر شما می تواند با سرور به روزرسانی ارتباط برقرار کند.

رفع ارور ۳۱۹۴ در سیستم عامل Windows

اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید ، می توانید مراحل را از سایت پشتیبانی مایکروسافت دنبال کنید. تنظیم مجدد فایل هاست بر خدمات نرم افزاری تاثیر می گذارد . پس از بازنشانی پرونده هاست خود ، اطمینان حاصل کنید که برنامه ها به درستی کار می کنند و با بخش IT خود مشورت کنید .

 

رفع ارور ۳۱۹۴ در سیستم عامل Mac

در سیستم عامل mac ، در قسمت Finder > Applications > Utilities بخش Terminal را باز کرده و دستور sudo nano /private/etc/hosts را تایپ کنید .
رمز ورودی که برای ورود به سیستم خود انتخاب کرده را وارد کنید و کلید بازگشت را انتخاب کنید . هنگامی که گذرواژه خود را تایپ می کنید در پنجره ترمینال متن ظاهر نمی شود.
در این حالت ترمینال فایل میزبان را نمایش می دهد.

ترمینال ارور

با استفاده از کلیدهای جهت دار حرکت کنید و “gs.apple.com” را جستجو کنید.
اگر هیچ ورودی حاوی gs.apple.com را مشاهده نکردید پسError مربوط به فایل هاست نیست.
آدرس TCP / IP فیلتر کردن، فایروال، یا نرم افزار امنیتی
اگر شما بر روی کامپیوتر خود firewall، یا نرم افزار امنیتی TCP / IP دارید ، نرم افزار امنیتی خود را حذف کرده و اطمینان حاصل کنید که به اینترنت اتصال دارید .
اطمینان حاصل کنید که به اینترنت اتصال دارید. میتوانید از www.apple.com دیدن کنید یا برای اطلاعات بیشتر با ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید.
اگر از یک روتر استفاده می کنید که توسط Apple ساخته نشده است ، از روتر سیمی یا بی سیم خود جدا شوید و از کابل Ethernet برای اتصال کامپیوتر به طور مستقیم به مودم خود استفاده کنید .
برخی از روترها iTunes را از دسترسی به سرور به روز رسانی منع میکنند . پس از تأیید اتصال اینترنت خود ، به روز رسانی دستگاه iOS خود را دوباره انجام دهید.

همچنین می توانید از مقاله زیر استفاده نمایید : اینجا کلیک کنید

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.