Take a fresh look at your lifestyle.

رنگ سال ۹۷ چه رنگی است ؟

رنگ سال 97 چیست ؟

شرکت پنتون pantone.com به معنی همه رنگ ها شرکتی واقع در شهر کارلستات نیوجرسی می باشد. این شرکت به خاطر تعیین غیر رسمی رنگ هر سال شهرت جهانی پیدا کرده است. پنتون از سال ۲۰۰۰ تا کنون شروع به تعییر رنگ خاصی به عنوان رنگ سال کرده است. این شرکت همه ساله با همایشی رنگ سال را انتخاب می کند که به سرعت این رنگ مورد توجه طراحان و صاحبان صنایع پوشاک و مد قرار می گیرد.(رنک سال 97)

رنگ سالهای مختلف از سال 2010 به حال

رنگ های مد همه سال ها
رنگ های مد همه سال ها

 

رنگ سال 97 فیروزه ای یا بنفش است

رنگ سال ۲۰۱۸ | رنک سال 97  از سوی پنتون رنگ بنفش و به عبارت دقیق ۱۸-۳۸۳۸ Ultra Violet انتخاب شده است. رنگ بنفش از دید فرنگی‌ها، رنگی سلطنتی به حساب می‌آید. در زمانهای قدیم بنفش یک رنگ نایاب بود و فقط پادشاهان و افراد خاص می‌توانستند از این رنگ در منازل خویش استفاده کنند این رنگ علاوه بر اینکه حالت معنوی و آرامش را در افراد ایجاد می‌کند، یک رنگ شاد و بشاش است و به همین دلیل اغلب بانوان مسن و دختران جوان طرفدار این رنگ هستند. این رنگ آرامش دهنده است و قادر است محیط شما را جذاب، هنری و خلاق کند.

 

 

رنگ سال 97
رنگ مد سال 97
رنگ سال 97
رنگ سال 97چیست‌؟
رنگ سال 97
رنگ سال 97 چه رنگی است
رنگ سال 97
رنگ سال 97 فیروزه ای

 

ست کردن رنگ فیروزه ای

برای ست کردن رنگ سال 97 با سایر رنگ‌ها بیایید به سراغ دایره رنگ برویم. قانون کلی استفاده از دایره رنگ (اگر در جهت عقربه‌های ساعت بر روی دایره رنگ حرکت کنیم)، شامل سه مورد زیر است:
رنگ‌های مکمل روبروی هم
رنگ‌های متضاد به فاصله سه خانه از یکدیگر
رنگ‌های مشابه در کنار یکدیگر قرار دارند.

ست کردن رنگ بنفش
ست کردن رنگ بنفش

این‌ها ساده‌ترین قوانین و اصول اولیه هستند که از ترکیب آن‌ها قوانین پیچیده تری برای استفاده از دایره رنگ‌ها ایجاد می‌شود. در ابتدا از همین سه قانون استفاده می‌کنیم و سپس ست‌های رنگی پیچیده‌تر که توسط موسسه پنتون تهیه شده است را به صورت عکس خواهیم دید.

به طور کلی ست کردن رنگ‌های متضاد و رنگ‌های مشابه و البته ست کردن رنگ مورد نظر با رنگ‌های خنثی (سفید، سیاه، خاکستری) ساده‌تر از ست کردن رنگ‌های مکمل است. پس ابتدا برای ست کردن رنگ بنفش به سراغ رنگ‌های متضاد و مشابه می‌رویم.

رنگ مانتو سال 97

عکس های از مدل های مانتو در سال 97

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.