Take a fresh look at your lifestyle.

زن داداش عزیزم تسلیت میگم

زمانی که عزیزی از این دنیا می رود ما با ارسال پیام های تسلیت سعی در ابراز همدردی و همدلی را داریم تا بتوانیم ذره ای از احساسات و ادوه و غم داعدیده را کاهش دهیم. در ادامه این مطلب می توانید محموعه ای از متن زن داداش عزیزم تسلیت میگم را بخوانید و با نزدیکان خود ابراز همدردی کنید. برای عرض تسلیت چه بگوییم؟

مجموعه پیام های زن داداش عزیزم تسلیت میگم

بعضی دردا به قدر تلخ‌اند که دلت نمی‌خواد با هیچ کس به اشتراکشون بذاری؛ و گاهی ترجیح میدی از پیله تنهایی خودت بیرون نیای؛ غم درگذشت پدر / مادر / … از اون دردای تلخه… میدانم تسلیت واژه ناچیزیست نسبت به غمی که در دلت جای گرفته، اما بپذیر. روزهایی پراز صبر را برایتان آرزو میکنم. خدایش رحمت کند.
? زن داداش عزیزم تسلیت میگم ?
این ماتم جانگداز رابه خانواده محترم‌تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌‌کنم.چند روزی بود که متوجه ضعف ظاهری و دغدغه فکری شما شده بودم ولی هیچ کس از غم درونی شما آگاه نشد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

?متن پیامک زن داداش عزیزم تسلیت میگم ?

از صمیم قلب تسلیت میگم. امیدوارم روح ایشون قرین آرامش باشه و خداوند بشما صبر بدهد. با شما همدردی می کنم و امیدوارم هر چه زودتر لبخند به لبتون بیاد.

?  زن داداش عزیزم تسلیت میگم  ?

غم از دست دادن بهترین و بزرگ ترین پشتوانه دنیا که هیچ چیز و هیچ کس نمیتونه هیچ جوره جاشون رو پر کنه بهتون تسلیت میگم. آن شاء ‌الله خداوند بزرگ بهتون صبر زیادی بده که بتونه به دوش کشیدن این غم رو براتون آسان‌تر کنه. روحشون شاد باشه.

?متن تسلیت به زن داداش عزیزم?

اندوه ما در غم از دست دادن
آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمیگنجد
تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم
و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم

زن داداش عزیزم تسلیت میگم? زن داداش عزیزم تسلیت میگم ?

وقتی ما عزیزی را در این دنیا از دست می دهیم، فرشته ای در بهشت نصیبمان می شود که همیشه مراقب ماست. آرام خاطر باشید در اینکه فرشته ای دارید که الان برشما نظاره گرست. من عمیقا از وجودم در گذشت عزیزتان را به شما تسلیت عرض می کنم.

گاهی غصه‌ها ما را می‌گدازند تا مثل طلا خالص شویم. غم و اندوه درگذشت پدربزرگ عزیزت یکی ازآن غصه‌هاست. صبور و شکیبا باش ودر این غصه پدرت/مادرت را همراه و غمخوار باش. تسلیت میگویم.
?متن پیامک زن داداش عزیزم تسلیت میگم?
زندگی سخت است لیک در سفر باید بود؛ پدرتان / مادرتان/ …تان از سفر ماند سیلی سهمگین باور شاید نه سختی راه را مي نماید که بایستی تنها رفت صبری باید تا آرامشی زاید. این مصیبت بر شما تسلیت باد.
?متن زن داداش عزیزم تسلیت میگم?

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند
و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت
درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده
برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم

? زن داداش عزیزم تسلیت میگم ?

درگذشت پدربزرگ ارجمندتان را تسلیت عرض میکنم و از خداوند منان خواستارم سایه پدر و مادر را برایتان نگاه دارد.

?متن تسلیت به زن داداش عزیزم?

درگذشت برادر خوب و ارزشمند شما جانکاه و دردآور بود. صفات انسانی او هرگز از یاد دوستانش محو نخواهد شد. تسلیت ما تقدیم بشما.

?متن پیامک زن داداش عزیزم تسلیت میگم  ?

انا لله و انا الیه راجعون برای مادربزرگ

می دانم تحمل داغی که بر دلت نشسته بی‌نهایت سخت است… می دانم چه دردیست که صبح چشمانت باز شود و آرزو کنی که کاش فقط کابوس بود …! اما او تنها به سوی خداوند بازگشت که بالاترین آرامش روح آدمیست، اگر چه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی میکند… از خدا میخواهیم وی را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیز شکیبا سازد.

?  زن داداش عزیزم تسلیت میگم  ?

درکت میکنم و عمق غمت را می‌فهمم. می‌دونم یه چیزایی میشه حسرت، حسرت یه بوسه بر دستای پدر / مادر… حس و اشک الانم رابه تو تقدیم میکنم. درگذشت … را بهت تسلیت میگم.

 

?متن پیامک زن داداش عزیزم تسلیت میگم  ?

درگذشت پدرتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند
ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست
این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می ‌کنم

? زن داداش عزیزم تسلیت میگم ?

وقتی خودرا جای تو حس می کنم، بدنم به لرزه می‌افتد، امیدوارم خداوند صبر عظیمی به تو و خانواده محترم عطا کند، روحشان قرین رحمت الهی قرار گیرد. ما را در غم خود شریک بدان.

 

?متن زن داداش عزیزم تسلیت میگم ?

می دانم هیچ جمله‌اي دردت را سبک نمیکند؛ میدانم داغداری؛ میدانم هیچ چیزی نمیتواند غم از دست دادن پدر / مادر عزیز و مهربانت را جبران کند. از خدا میخواهم به تو و خانواده‌ات صبر بده تا بتونی این مصیبت را تحمل نمایی. فقط بدان همه ی از این شنیدن این خبر ناراحت و متاثرند و همه ی در کنارتند.

?متن تسلیت فوت مادر به زن داداش عزیزم?

اندوه از دست دادن مادر چنان تلخ است که هیچ عبارتی را دراین مقام یارای مرهم نهادن نیست. تنها یاد خداست که میتواند دل پر درد شما را تسلی بخشد. درگذشت مادر گرامی رابه شما و خانواده محترم صمیمانه تسلیت گفته، برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی کران الهی را آرزو داریم، امید که روح آن مرحومه آرام، آسوده و خرسند در حریم امن الهی آرام گیرد.

?پیام تسلیت فوت پدر به زن داداش?

سبک‌بالان به سهولت پرواز میکنند و پدر پاک شما این‌گونه بود که پروانه روحش به اعلی علیین پرواز کرد. پرواز ملکوتی پدر بزرگوارتان سیر در راه خداست و این باور اندکی از غم شما خواهد کاست. زن داداش عزیزم تسلیت می گم.

?پیام تسلیت فوت مادر به زن داداش?

با نهایت تأسف ضایعه غم بار درگذشت مادر گرامی‌تان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای روح پاک آن مرحومه علو درجات و مغفرت الهی و برای خانواده محترم صبر عظیم آرزومندیم.

۴۰ نمونه عالی از پیام های تسلیت برای درگذشت پدر فارسی و انگلیسی

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.