Take a fresh look at your lifestyle.

ساختن تاج های گل زیبا برای جشن عروسی

ساختن تاج گل زیبا برای عروس ها و جشن ها

احیای همه چیزهای رمانتیک،غم انگیز و بوهمیا عروس های مدرن را به نوبه خود به جای حجاب سنتی و قلاب های تزئینی به سمت تاج گل و بیرون انداختن تکه ای از مو سوق داده است.آراستن تاج گل با گل های طبیعی برای عروس ها ایده ای عالی است که تا سال2017 به زیبایی آنها میپرداختند که نیازمند کار ظریف است،همانطور که دیگر ویژگی های آن از جمله موج دار بودن موهایشان در حلقه تاج گل هم باید شکوفا باشد. و حتی ما می توانیم به شما نشان دهیم که چگونه تاج گل های خود را بسیار زیبا بسازید! به این ترتیب شما می توانید با تمام گل های وحشی که پیدا میکنید تاج گل درست کنید، اما فراموش نکنید که گل ها باید تازه باشند و شب قبل از عروسی باید برش داده شود.

 

چیزهایی که شما نیاز دارید برتی ساختن تاج گل زیبا برای عروس:

رول نازک سیم برای گل
قیچی
انتخاب برگ های تازه،
از جمله سرخس و اوکالیپتوس
و گل های فصلی.

ساخت تاج گل عروسی

1 ) سیم پیچ آلومینیوم را در اطراف سر اندازه بگیرید تا اندازه تاج را اندازه بگیرید.وقتی کار شما به پایان رسید قلاب و حلقه سیم برای اتصال تاج در پشت سر قرار دهید.

ساخت تاج گل عروسی و جشن

 

2 ) سیم پیچی را به سیم آلومینیومی وصل کنید و آن را دور تا دور محکم کنید تا اطمینان حاصل شود که تاج پوشش داده شده است.

ساخت تاج گل عروسی و جشن

 

3 ) هر گل را در حدود دو اینچ از سر هر شکوفه بگذارید.

آموزش ساخت تاج گل عروسی و جشن

 

4 ) سپس شاخ و برگ را بردارید و قطعه را به پایین بکشید تا ساقه ها را بیرون بیاورید. گلچین های کوچک گل های تازه را نیز بکار ببرید.

آموزش ساخت تاج گل عروسی و جشن

 

5 ) با سرخسها شروع کنید، روی سیم آلومینیومی نگه دارید و سیم را در اطراف ساقه قرار دهید.  سرخس در انتهای تاج بکار میرود،زیرا شکل آنها به طور طبیعی به یک نقطه متصل می شود.

آموزش ساخت تاج گل عروسی و جشن

6 ) هنگامی که سیم پیچ نازک را در اطراف گل و شاخ و برگ نگه داشته اید،مرتب ساقه را تزیین کنید و برای اطمینان از امن بودن آن، سیم پیچ را نگه دارید و سپس به چیدن شاخ و برگ ادامه دهید.

آموزش ساخت تاج گل عروسی و جشن

 

7 ) شروع به استفاده از رنگ ها و بافت های مختلف  در تاج و استفاده از شاخ و برگ بیشتر، پیوسته سیم پیچ نازک را در اطراف شاخ و برگ بپیچید. گل ها را برای ایجاد یک نقطه کانونی به قطعه های کوچک تقسیم کنید. سیم پیچ را در اطراف ساقه برای اطمینان از محکم شدن گل استفاده کنید.

آموزش ساخت تاج گل عروسی و جشن

 

8 ) سیم را به داخل ساقه گل فشار دهید تا وقتی که احساس کردید ساقه گل در آن محکم شده است. این باعث می شود که به استحکام گل افزوده شود و به راحتی بهم گره بخورد.

آموزش ساخت تاج گل عروسی و جشن

 

9 ) به یاد داشته باشید که تاج گل را هر چند وقت یک بار بچرخانید تا گلها را از جهات مختلف پیچش ندهید. تاج باید در وسط ضخیم باشد.

آموزش ساخت تاج گل عروسی و جشن

 

10 ) سیم را قطع کنید و در نهایت آنرا به اطراف تاج بکشید تا مطمئن شوید که محکم شده است.همچنین اطمینان حاصل کنید که قلاب و حلقه در هر انتهای سیم هنوز محکم است.

آموزش ساخت تاج گل عروسی و جشن

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.