Take a fresh look at your lifestyle.

پیام رسان سیگنال ساخت کجاست؟ مالک و بنیانگذار آن کیست؟

کاربران ایرانی بعد از فیلتر شدن تلگرام به واتس اپ روی آوردند زیرا هم رایگان بود و هم امن اما با قانون جدید واتس اپ مبنی بر دسترسی به برخی اطلاعات به منظور ردیابی رفتار کاربران برای مقاصد تبلیغاتی، بسیاری به دنبال یک پیام رسان جایگزین برای واتس اپ هستند. به نظر می رسد سیگنال مسنجر بهترین آن ها است. واتس اپ توسط شرکت سهامی واتس‌اپ ساخته شده‌ا و مؤسس شرکت و سازنده واتس اپ یان کوم می باشد. اما مالک سیگنال کیست و پیام رسان سیگنال ساخت کجاست؟

سیگنال مسنجر ساخت کجاست؟

برنامه پیام رسان سیگنال توسط بنیاد غیرانتفاعی سیگنال اداره می شود. مدیر عامل شرکت برایان اکتون و موکسی مارلین اسپایک، بنیاد سیگنال را در فوریه 2018 تاسیس کردند.

سیگنال یک سرویس پیام رمزگذاری‌شده از طریق پلتفرم است که توسط بنیاد سیگنال و پیام‌رسان سیگنال ساخته شده‌است.

همچنین بخوانید: آموزش نصب پیام رسان سیگنال برای آیفون

مالک و سازنده سیگنال کیست؟

برایان اکتون: برایان اکتون یک برنامه نویس رایانه ای و کارآفرین اینترنتی در آمریکا است. اکتون رئیس اجرایی بنیاد سیگنال است، که در سال 2018 اپلیکیشن سیگنال را با Moxie Marlinspike بنیانگذاشت.

سازنده پیام رسان سیگنال: برایان اکتون
برایان اکتون

برایان اکتون متولد 17 فوریه 1972 (48 ساله) در میشیگان ایالات متحده آمریکا می باشد. دارایی خالص او 2.5 میلیارد دلار آمریکا در (آگوست 2020) تخمین زده شده است.
سازمان های تأسیس شده: WhatsApp ، Signal Foundation ، Signal Messenger
تحصیلات: دانشگاه استنفورد (1994) ، دانشگاه پنسیلوانیا (1991) ، دبیرستان دریاچه هاول

متیو روزنفلد، معروف به Moxie Marlinspike:

یک کارآفرین آمریکایی، رمزنگار و محقق امنیت کامپیوتر است. مارلین اسپایک خالق سیگنال، بنیانگذار بنیاد سیگنال است و در حال حاضر به عنوان مدیر عامل پیام رسان سیگنال فعالیت می کند.

سازنده پیام رسان سیگنال: مارلین اسپایک
مارلین اسپایک

مردیت ویتاکر (Meredith Whittaker) سومین عضو هیئت مدیره بنیاد سیگنال است. او یک مهندس سابق گوگل است که تلاش سازماندهی نیروی کار شرکت را بر عهده دارد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.