Take a fresh look at your lifestyle.

لیست شومن های ایرانی به همراه آدرس اینستاگرام

استند اپ کمدی یا اجرای ایستاده روی صحنه از گذشته وجود داشت و حمید ماهی صفت یکی از اولین شومن های ایرانی قدیمی است که به او لقب مستربین ایرانی داده بودند و تقریبا همه ایرانی ها او را می شناسند. در سال های اخیر تعدادی از کمدین های ایرانی در خندوانه هنر خود را به نمایش گذاشتند و طرفداران زیادی پیدا کردند.

در ادامه چند استند اپ کمدین معروف و محبوب ایرانی را نام می بریم که از بهترین شومن های ایران هستند.

لیست شومن های ایرانی با آدرس اینستاگرام

در این مطلب به معرفی نام شومن های ایرانی به همراه آدرس اینستاگرام و بیوگرافی کوتاهی از آنها می پردازیم.

حسن ریوندی

 

 

یکی از بهترین شومن های ایرانی حسن ریوندی است. او یکی از کمدین های قدیمی ایران و بنیانگذار کنسرت خنده در ایران می باشد. ریوندی در اجرای طنزهای اجتماعی و تقلید صدا مهارت زیادی دارد و فعالیت خود را در عرضه استنداپ کمدی با تقلید صدای شخصیت های کارتونی آغاز کرده است.

حسن ریوندی در فروردین سال 55 در سبزوار متولد شده و با فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی تربیت بدنی، 18 سال دبیر ورزش بوده است.

حامد آهنگی

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hamed Ahangi (@hamedahangi)

 

در بین اجرای شومن های ایرانی، حامد آهنگی یکی از تواناترین و بهترین شومن های ایران است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 90 با جُنگ های شبانه در کیش آغاز کرده است.

جنگ های خنده این شومن ایرانی با استقبال زیادی از سوی مردم همراه می شود و بلیط ها به سرعت به فروش می رسد.

حامد آهنگی در تیر ماه سال 58 در بندر انزلی متولد شده و بعد از اخذ لیسانس موفق به کسب دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علوم و فنون شد. او در زمینه های مختلف هنری از جمله بازیگری تا نمایشنامه نویسی و کارگردانی فعالیت کرده است.

 

مهران مدیری

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mehran modiri (@mehranmodiri)

بدون شک مهران مدیری یکی از بهترین شومن های ایران است که از سال های گذشته در عرصه طنز فعالیت داشته است. او که در گذشته به عنوان بازیگر و کارگردان مشغول به فعالیت بوده،  در سال های اخیر با برنامه دور همی نشان داد که می تواند به عنوان یک استند اپ کمدین هم موفق و محبوب باشد.

مهران مدیری متولد سال 46 می باشد و سابقه فعالیت در زمینه های مختلف هنری از جمله کارگردانی، خوانندگی، طراحی صحنه و لباس و … را دارد.

سامان گوران

 

 

در بین اسامی کمدین های ایرانی و شومن ها باید از سامان گوران نام ببریم. سامان متولد سال 65 در تهران و دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر می باشد. او در تقلید رفتار و صدای شخصیت های معروف و شناخته شده توانسته در فهرست اسامی شومن های ایرانی قرار بگیرد. سامان گوران بتازگی در تلویزیون در برنامه بچه محل اجرا دارد.

امیر مهدی ژوله

 

امیر مهدی ژوله که از مدت ها پیش به عنوان نویسنده در طنزهای مهران مدیری فعالیت داشت، به عنوان یکی کمدین های ایرانی در خندوانه بیشتر در بین مردم شناخته شد و به یکی از بهترین شومن های ایرانی تبدیل شد

ژوله مرداد سال 58 در تهران متولد شده و دختری به نام گندم دارد که در شب یلدا در صفحه ایسنتاگرامش فیلمی کوتاه با دخترش به اشتراک گذاشته است.

حمید ماهی صفت

 

در بین اسامی کمدین های ایرانی حمید ماهی صفت نیز به چشم می خورد که یکی از کمدین های قدیمی ایران است . او جزء نخستین شومن های ایران است و به او لقب مستربین ایرانی داده شده بود.

حمید ماهی صفت پیج شخصی اینستاگرام ندارد و این پیج توسط هواداران او مدیریت می شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.