Take a fresh look at your lifestyle.

طرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحت

طرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحت در این مطلب همراه با عکس به صورت مرحله به مرحله نوشته شده است. در صورتی که نودل دوست دارید و علاقه مند هستید خودتان در خانه نودل درست کنید اصلا نگران نباشید. طرز تهیه خمیر نودل خانگی بر هلاف تصور بسیار راحت است. تنها کافی است ادامه این مطلب را بخوانید و با توجه به دستور پخت ذکر شده خودتان در خانه به راحتی خمیر نودل درست کنید.

طرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحت

مواد لازم برای طرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی

  •  آرد نان 300 گرم
  • نمک 1/4 قاشق چای خوری (1.5 گرم)
  • 150 میلی لیتر آب (حدود 3/2 فنجان)

طرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی

آرد نان و نمک را به کاسه بزرگ مخلوط کن اضافه کنید و خوب هم بزنید. میکسر را با سرعت کم روشن کنید و آب را به تدریج در دو مرحله اضافه کنید. اگر این کار را با دست انجام می دهید ، به راحتی آب را اضافه کنید و با دستان خود هم بزنید.
این مخلوط پس از 5 دقیقه ورز دادن، در نهایت یک خمیر ایجاد می کند. اگر همزن نتوانست همه را به هم نزدیک کند ، میکسر را خاموش کرده و با دست خمیر را ورز دهید.
بعد از اینکه خمیر یک گلوله نسبتاً منسجم تشکیل داد ،با دست به مدت 15 دقیقه ورز دادن ادامه دهید و یا به مدت 10 دقیقه با هم زن هم بزنید. از افزودن آب اضافی پرهیز کنید ، زیرا این کار بر روی بافت رشته فرنگی شما تأثیر می گذارد.
روی خمیر را با یک کاسه برعکس دیگر بپوشانید ، و اجازه دهید 30 دقیقه استراحت کند. در طول این مدت ، همچنان رطوبت را جذب می کند ، و انعطاف پذیری و کشش بیشتری پیدا می کند.
بعد از استراحت خمیر ، چند بار دیگر آن را ورز دهید تا حباب هوا از آن خارج شود. به صورت توپ در آورید و توپ را از وسط نصف کنید.
روی یک سطح آردپاشی شده ، نیمی از خمیر را در یک ورق نازک ، ضخامت حدود 2 میلی متر بچرخانید – این زمان می برد! سطح ورق را کاملا آردپاشی کنید ، و طرف دیگر آن را کاملا آردپاشی کنید.
پس از آردپاشی ، خمیر را تا کنید تا 4 لایه داشته باشید. رشته ها را با چاقوی تیز به ضخامت دلخواه خود برش دهید. ما تصمیم گرفتیم آنها را به ضخامت حدود ⅛ اینچ برش دهیم. همانطور که رشته ها را می برید ، به آرامی با دستان آنها را جدا کرده و درون آرد بریزید تا نچسبد.
یک قابلمه آب را به جوش آورده و رشته ها را به مدت 1 تا 3 دقیقه بپزید ، این بستگی به ضخامت آن دارد. هنگام پخت و پز ، نودل ها را تماشا کنید و آنها را بچشید تا زمان پخت آنها مشخص شود (بسته به اینکه نازک غلتکی و برش خورده متنوع است ، بنابراین زمان واقعی را امتحان کنید تا مشخص شود) به صورت دلخواه در سوپ یا با سس سرو کنید!

طرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحتطرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحتطرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحتطرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحتطرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحتطرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحتطرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحتطرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحتطرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحتطرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحتطرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحتطرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحتطرز تهیه خمیر نودل خانگی چینی فوق العاده راحت

طرز تهیه آرد سوخاری خانگی با نان تست بدون فر به دو روش ساده

ارزش غذایی

کالری: 361 کیلو کالری (18٪) کربوهیدرات: 73 گرم (24٪) پروتئین: 12 گرم (24٪) چربی: 2 گرم (3٪) چربی اشباع شده: 1 گرم (5٪) سدیم: 198 میلی گرم (8٪) پتاسیم: 100 میلی گرم (3٪) فیبر: 2 گرم (8٪) شکر: 1 گرم (1٪) کلسیم: 15 میلی گرم (2٪) آهن: 1 میلی گرم (6٪)

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.