Take a fresh look at your lifestyle.

عید نوروز برای عروس چی میبرن؛ عکس تزیین عیدی سال نو برای عروس

ما ایرانیان در عید نوروز رسم و رسوم زیادی داریم که می توانیم به سادگی و بدون تجملات آن ها را انجام دهیم. یکی از این رسم ها عیدی بردن برای عروس در عید نوروز است که خانواده داماد برای عروس خود که در دوران عقد یا نامزدی است هدایایی به عنوان عیدی می برند. هدیه عید نوروز برای عروس می تواند مواردی مانند سفره هفت سین، مانتو، شلوار، کیف، کفش، طلا و مانند این ها باشد. انتخاب کادو عید نوروز برای عروس بستگی به رسم و رسوم هر شهر دارد اما به طور کلی بهتر است که این رسم زیبا ساده برگزار شود و تا آنجایی که می توان از تجملات دوری شود و با توجه به بودجه خود اقدام کنید. اگر در این زمینه تجربه ای ندارید و نمی دانید که کادو عید نوروز برای عروس چه چیزی می برند در ادامه این مطلب ما چند مورد را نام برده ایم.

عیدی سال نو برای عروس چه چیزهایی میبرند؟

اگر رسم و رسوم خاصی برای هدایای عید نوروز عروس در شهر یا در بین اقوام شما وجود ندارد می توانید از بین موارد مورد علاقه عروس خانم به عنوان کادو عید نوروز عروس استفاده کنید ولی چیزی که معمولا مرسوم است شیرینی، آجیل، لباس و هدیه ای مانند طلا می باشد.

دسته گل یا باکس گل

یکی از موارد اصلی که در اکثر مراسمات ایرانیها به خصوص مراسمات ازدواج همراه خانواده داماد است، گل میباشد. از این رو دسته گل های زیبا یا باکس های گل برای عروس به عنوان عیدی می برند.

لباس

معمولا برای عیدی عروس انواع لباس مانند مانتو، شلوار، شال یا روسری و در برخی موارد یک دست لباس راحتی برای عروس کادو می برند این نکته را به یاد داشته باشید که ممکن است رسم عیدی دادن در بعضی از شهر های ایران متفاوت باشد.

شما می توانید اجناسی که خریداری کرده اید را بنا برسلیقه خود تزیین نمایید یا این داخل باکس های تزیین شده آماده قرار دهید یا این که برخی فروشگاه های تزئینات فروشی سفارش تزیئن اجناس شما را قبول می کنند و برای تزیین اجناس خود به آن ها بسپارید.

طلا

یک دیگر از مواردی که برای عروس عیدی میبرند و می توان گفت که جز اقلام مهم به حساب می آید طلا است. شما می توانید با توجه به بودجه خود یک تکه طلا خریداری کنید و در کنار عیدی های دیگر عروس قرار دهید.

سفره هفت سین

یکی از مهم ترین اقلامی که خانواده داماد برای عیدی عروس می برند سفره هفت سین است این سفره هفت سین باید به گونه ای باشد که به راحتی حمل شود شما بنا بر سلیقه خودتان می توانید هر طور که دوست دارید این سفره هفت سین را تزیین کنید برای این که راحت حمل کنید همه اجزای سفره هفت سین را داخل سینی یا یک سبد قرار دهید و تا آن جایی که می توانید زیاد شلوغ نکنید که شلخته به نظر برسد.

آجیل و شیرینی

یکی دیگر از هدایای مرسود عید نوروز برای عروس، آجیل شب عید و شیرینی است که آن را نیز به بهترین شکل تزئین میکنند.

عید نوروز برای داماد چه کادوهایی می برند

چادر

برخی از شهر های ایران رسم دارند که برای تازه عروس خود چادر سفید یا جانماز هدیه می برند شما می توانید همانند هدایای دیگر عروس خانم چادر را تزئین کنید.

کیف و کفش

شما می توانید بنا بر بودجه خود کیف و کفش برای عروس به عنوان عیدی خریداری کنید این هدیه یا عید جزو مهم ترین اقلام عیدی به حساب نمی اید و به خود شما بستگی دارد که دوست دارید تهیه کنید یا خیر.

عکس تزیین هدیه عید نوروز عروس

میوه یا سبد میوه

میوه یا سبد میوه یکی دیگر از اقلامی است که خانواده داماد برای عیدی عروس و شب یلدا برای عروس تهیه می کنند شما می توانید یا سبد میوه تهیه کنید یا این که خود میوه ها را تزیین کنید.

سرختی یا عیدی خانواده عروس

برخی از شهر های ایران رسم دارند که برای خانواده عروس هم عیدی ببرند که به آن سرختی هم گفته می شود و همان روزی که برای عروس عیدی می برند عیدی خانواده عروس را هم تقدیم می کنند.

متن تبریک سال نو عاشقانه

نمونه عکس عیدی عروس برای ایده گرفتن

لیست هدایای بله برون عروس

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.