Take a fresh look at your lifestyle.

طرز تهیه یک غذای خوشمزه با کلم برگ

دستور پخت یک غذای خوشمزه با برگ کلم

کلم برگ به دلیل داشتن سولفارفان از انواع خاصی از سرطان ها محافظت می کند و باعث رفع یبوست، زخم معده، سردرد، چاقی، اگزما، یرقان، نقرس و اختلالات چشمی می شود در ادامه طرز تهیه یک غذای خوشمزه با کلم برگ را به شما آموزش خواهیم داد. چنانچه علاقمه مند به طرز تهیه دلمه کلم برگ با گوشت چرخکرده و طرز تهیه سالاد کلم سفید و کشمش هستید به روی لینک کلیک کنید.

مواد لازم و طرز تهیه یک غذا ساده با برگ کلم

مواد لازم برای طرز تهیه یک غذای خوشمزه با کلم برگ:

مواد لازم یک غذا ساده با برگ کلم

کلم برگ سفید خرد شده یک سوم کلم متوسط
سرکه سفید به میزان لازم
 پیاز نگینی شده یک دوم
سوسیس حلقه شده 1 عدد
 تخم مرغ 2 عدد
سس گوجه فرنگی 3 قاشق غذاخوری
آویشن، فلفل، نمک و پنیز پیتزا به مقدار لازم

 

طرز تهیه یک غذای خوشمزه با کلم برگ

ابتدا 1/3 از کلم سفید را خورد کنید و داخل آب بریزید. کمی سرکه سفید به آن اضافه کرده و پس از 10 دقیقه آن را بشورید. سپس نصف یک پیاز را نگینی خورد کنید و یک عدد سوسیس را حلقه ای خورد کنید و روی آن کمی آب بریزید.

تخم مرغ ها را در ظرف بریزید و کمی نمک به آن اضافه کنید و هم بزنید تا خوب مخلوط شود. تخم مرغ ها را به کلم های شسته شده اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

سپس داخل تابه کمی روغن بریزید و مخلوط کلم و تخم مرغ خود را درون تابه بریزید و با استفاده از چنگال فشردش کنید و در تابه را بگذارید تا حساب خودش را بگیرد به وسیله ی یک بشقاب مواد را برگردانید روی مواد 3 قاشق غذا خوری سس گوجه فرنگی بریزید و خوب روی تمامی نقاط مواد پخش کنید.

دستور پخت یک غذا با کلم برگ
دستور پخت یک غذا با کلم برگ

سپس پیاز ها و سوسیس های حلقه ای شده را به همراه پنیر پیتزا به روی آن بچینید و در تابه را ببندید و 15 دقیقه زمان بدید تا پنیر پیتزا ذوب شود. حالا غذای شما آماده می باشد. نوش جان

مرحله آخر پخت یک غذای خوشمزه با کلم برگ
مرحله آخر پخت یک غذای خوشمزه با کلم برگ

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.