Take a fresh look at your lifestyle.

غذا های مضر برای سلامتی سگ

چه غذاهایی برای سگ ها مضر میباشد ؟

یکی از را های پر خطر صمیمیت و اخت گرفتن با سگ ها  تقسیم غذای خود با سگ می باشد . باید بدانید که غذاهای رایج انسانها میتواند باعث بروز بیماری های خطرناک و حتی مرگ در سگ ها بشود . اگر وظیفه نگه داری از یک سگ را دارید ، حتما باید با غذاهای مفید و مضر برای سگ آشنا باشید .

برای مثال

حتما در صورت استفاده از ذرت ساقه آن را جدا کنید .
ساقه بلال را جدا کنید
ساقه بلال را جدا کنید
نوشیدنی و مواد غذایی حاوی الکل ، باعث به وجود آمدن عوارضی مانند : اسهال ، استفراغ ، مشکلات تنفسی ، کما و مرگ سگ شما خواهد شد .
مواد الکلی
مواد الکلی
همچنین نوشیدنی های حاوی کافئین مثل : شکلات ، قهوه ، نوشابه و چای ، مشکلاتی همچون استفراغ ، حالت تهوع و در مواردی مرگ سگ را به همراه خواهند داشت . شکلات تلخ یکی از خطرناک ترین مواد غذایی برای سگ ها می باشد . 
مواد حاوی کافئین
مواد حاوی کافئین
شیر و سایر مواد لبنی ، همچنین فندق استرالیایی از دیگر مواد مضر برای سگ ها می باشد .
فندق استرالیایی
فندق استرالیایی
از آنجایی که زایلیتول انسولین خون سگ ها را به مقدار خطرناکی بالا میبرد به بسیار خطرناک می باشد . این ماده در مواد غذایی مانند شکلات بدون قند ، خمیر دندان و بعضی دارو ها یافت می شود .
زایلیتول
زایلیتول
از دادن کشمش و انگور به سگ ها خود داری کنید زیرا باعث از کار افتادن کلیه آنها خواهد شد . همچنین از استفاده آووکادو در رژیم غذایی سگ خودداری کنید .
به یاد داشته باشید که میوه برای سگ ها مفید است اما هسته آنها دارای مواد سمی برای سگها میباشد . باید از قبل هسته میوه ها را جدا کنید . مواد شیمیایی موجود در هسته سیب و هلو باعث آزاد شدن سیانید در بدن میشود . همچنین هسته گلابی دارای آرسنیک میباشد .
پیاز در همه انواع آن اعم از : خشک ، پخته ، پودر و حتی در غذا  باعث آسیب به گلبولهای قرمز موجود در خون سگ میشوند .
پیاز و پیازچه ، مضر برای سگ ها
پیاز و پیازچه ، مضر برای سگ ها

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.