Take a fresh look at your lifestyle.

نحوه فعال کردن مترجم گوگل در یک صفحه از مرورگر گوگل کروم

Google Translate یک ابزار مرور آنلاین است که برای ترجمه فوری صفحات وب سایت به زبانهای مختلف استفاده می شود. اگر شما در یک وب سایت خارجی نمیتوانید مطلب را متوجه شوید ، میتوانید Google Translate را در صفحه فعال کنید تا کلمات را به زبان مادری خود ترجمه کنید. Google Translate در حال حاضر تنها در “Google Chrome و Internet Explorer نسخه 6 و بالاتر براحتی قابل دسترس است. هدف ما در این مقاله آموزش نحوه فعال کردن مترجم گوگل در یک صفحه می باشد.

فعال کردن Google Translate در یک صفحه در Google Chrome

برنامه گوکل کروم google chrome را باز نمایید

1) راه اندازی Google Chrome

برای راه اندازی و باز کردن یک مرورگر Google Chrome بر روی نماد و یا آیکون برنامه گوگل کروم در لیست دسک تاپ یا برنامه رایانه خود کلیک کنید.

یک وب سایت خارجی را جستجو نمایید

2) یک وب سایت خارجی را ببینید

یک صفحه را مشاهده کنید که مطالب آن به زبان مادری شما نباشد. سعی کنید در Google یک وب سایت خارجی جستجو کنید یا اگر از قبل سایتی را می شناسید و در خاطر دارید ، آن را در “Google Chrome جستجو نمایید.

انتخاب translate to English

3) ترجمه صفحه

جهت ترجمه صفحه مورد نظر، روی صفحه مطابق شکل فوق راست کلیک نمایید ئو Translateرا از منوی زمینه انتخاب کنید. این به طور خودکار محتویات صفحه وب را به زبان تنظیم شده در گوگل کروم ترجمه می کند.

دقت نمایید: به عنوان مثال، اگر زبان مرورگر Chrome شما به زبان انگلیسی تنظیم شده باشد، صفحه را به زبان انگلیسی ترجمه می کند.

انتخاب show original

4) فعالسازی مترجم گوگل

هنگامی که صفحه مورد نظر ترجمه شده است، یک اعلان پاپ آپ در گوشه سمت راست بالای پنجره مرورگر ظاهر می شود. روی «گزینه ها» (Options) از اعلان کلیک کنید و «همیشه ترجمه» (Always Translate) را انتخاب کنید تا Google Translate برای همیشه فعال شود. هر بار که شما از این صفحه وب سایت بازدید می کنید، محتویات آن به صورت خودکار ترجمه می شود.

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.