Take a fresh look at your lifestyle.

متن تشکر از خدا در انتهای مقاله و پایان نامه و پروژه

معمولا افراد در انتهای یک مقاله، پایان نامه و یا پروژه از کسانی که به آن ها در موفقیتشان کمک کرده اند تشکر می کنند. از افرادی مانند پدر و مادر، اساتید، دوست و …… تشکر می کنند. اما از همه مهم تر تشکر از خداوند می باشد که در این راه همیشه همراه آن فرد بوده است و در همه جا به او کمک کرده است. می توانید در انتهای پروژه، پایان نامه و …… با جملات و متن های زیبا از خدا تشکر کنید. در این پست چندین متن ادبی سپاس از خدا برای پایان نامه و متن تشکر از خدا برای پایان نامه و پروژه آورده شده است که می توانید از آن ها استفاده کنید. برای دیدن عکس کیک برای جشن فارغ التحصیلی جدید و زیبا کلیک کنید.

متن تشکر از خداوند در پایان نامه، مقاله و پروژه

متن سپاس از خدا پایان نامه

سپاس بی کران پروردگار یکتا را که هستی مان بخشید و به طریق علم و دانش رهنمونمان شد و به همنشینی رهروان علم و دانش مفتخرمان نمود و خوشه چینی از علم و معرفت را روزیمان ساخت. هر چند بندگی فقط شایسته ذات بی همتای خالق هستی آفرین است و لیکن به مصادیق حدیث شریفه معلم، چنان شأن و مقام والایی دارد که دریای علم و معرفت و پرچم دار توحید هم خود را بنده کسی می داند که حتی یک حرف به او بیاموزد، لذا بر خود لازم می دانم که از زحمات بی دریغ استاد ارجمند جناب آقای/ سر کار خانم…… از صمیم قلب تقدیر و تشکر نمایم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

متن تشکر از خدا در انتهای پایان نامه ارشد

سپاس و ستایش خدای جل و جلاله را که آثار قدرت او بر چهره روز روشن، تابان است و انوار حکمت او در دل شب تار، درفشان. آفریدگاری که خویشتن را به ما شناساند و در های علم را بر ما گشود و عمری و فرصتی عطا فرمود تا بدان، بنده ضعیف خویش را در طریق علم و معرفت بیازماید.

بیشتر بخوانید: جملات تاکیدی مثبت برای موفقیت در کار و تحصیل (فارسی و انگلیسی)

متن سپاس از خدا برای پایان نامه و مقاله

خدای من… خدای مهربان من…. خدای بیکران من… سپاس می‌ گویم تو را… که مهربانی‌ ات بیکران است و وجودت مهربان‌ تر از هر چیزی است که آفریده‌ ای… خداوندا تو را حمد می‌ گویم که فقط تو سزاوار حمد بی‌ انتهای منی… شکر گزاریم برای توست… تویی که خدایی‌ ات بی حد است و من زبانم محدود…. تو را شکر می‌ گویم بابت وجودت که آرامش بخش همه دل‌ هاست… اصلا تو را می‌ پرستم بابت همه خوبی‌ های نانوشته‌ ای که در حقم روا داشتی…. تویی که همیشه و همه جا با من هستی… شکرا لله…

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

متن تشکر از خدا بابت پدر و مادر برای پایان نامه

خدای را بسی شاکرم که از روی کرم پدر و مادری فداکار نصیبم ساخته تا در سایه درخت پر بار وجودشان بیاسایم و از ریشه آنها شاخ و برگ گیرم و از سایه وجودشان در راه کسب علم و دانش تلاش نمایم.

والدینی که بودنشان تاج افتخاری است بر سرم و نامشان دلیلی است بر بودنم چرا که این دو وجود پس از پروردگار مایه هستی ام بوده اند دستم را گرفتند و راه رفتن را در این وادی زندگی پر از فراز و نشیب آموختند.

تقدیم به پدر و مادر عزیز و مهربانم که در سختی‌ ها و دشواری های زندگی همواره یاوری دلسوز و فداکار و پشتیبانی محکم و مطمئن برایم بوده‌ اند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

متن زیبای ادبی برای تشکر از خدا در پایان نامه

سپاس مخصوص خداوند مهربان که به انسان توانایی و دانایی بخشید تا به بندگانش شفقت ورزد، مهربانی کند و در حل مشکلاتشان یاری شان نماید. از راحت خویش بگذرد و آسایش هم نوعان را مقدم دارد، با او معامله کند و در این خلوص انباز نگیرد و خوش باشد که پروردگار سمیع و بصیر است.

متن تشکر از خدا در انتهای پایان نامه

متن تشکر از خداوند در انتهای مقاله

سپاس ایزد منان که به من این فرصت را داد تا به این مرحله از علم رسیده و از هیچ محبتی دریغ نکرد و در تمام مراحل زندگیم مرا قوت قلب بود.

تقدیم به پدر مادر مهربانم که هر لحظه وجودم را از چشمه سار پر از عشق چشمانشان سیراب می کنند…..

همچنین ببینید: انواع به نام خدا برای شروع متن و سخنرانی در قالب شعر و جملات ادبی زیبا

متن زیبای تشکر کردن از خدا در پروژه

سپاس خدای را که سخنوران، در ستودن او بمانند و شمارندگان، شمردن نعمت های او ندانند و کوشندگان، حق او را گزاردن نتوانند. و سلام و دورد بر محمد و خاندان پاک او، طاهران معصوم، هم آنان که وجودمان وامدار وجودشان است و نفرین پیوسته بر دشمنان ایشان تا روز رستاخیز…

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

متن ادبی سپاس از خدا برای پایان نامه مقاله و پروژه

سپاس خدایی را که  به من این توفیق را عطا فرمود تا بتوانم قدمی در راه علم و دانش بردارم و به گرد آوری اطلاعات مربوط به این تحقیق بپردازم

تشکر فراوان از سرکار خانم/ جناب آقای ….. مدیر گروه محترم و سرکار خانم/ جناب آقای………. که ما را در هر چه بهتر و کامل شدن این پروژه یاری کردند. از سرکار خانم/ جناب آقای …… که به عنوان استاد راهنما تمام تلاش خود را کرده و با صبر و حوصله به همه ی سؤالات ما پاسخ دادند کمال تشکر را داریم .

برای همه این اساتید سرسبز ترین روز ها را آرزومندیم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سپاس و متن تشکر از خدا در انتهای مقاله و پایان نامه

ای خدای بزرگ من به بهشت تو طمعی ندارم محرک من در این زندگی تنها و تنها عشق به وجود لایزال تو است، تو را می‌ ستایم نه به خاطر پاداشی مناسب بلکه از آن جه که خالق منی. خالق بر حق عادل توانا خطا نمی‌ کنم و بر اعمال و رفتار خویش دقت می نمایم نه به آن سبب که در ازای آن چیز طلب کنم بلکه بدان سبب که رفتار صحیح گفتار خوب و کردار نیک از وظایف هر انسانی است. تو را سپاس می‌ گویم نه بدان جهت که همه چیز به من داده‌ ای بلکه آن جهت که آن چه را نداده‌ ای نیز مصلحت آن بوده است.

همچنین بخوانید: زیباترین متن تشکر بابت هدیه گرفتن از همسر، خانواده و دوستان

متن تشکر از خداوند برای پایان نامه

سپاسگزاری سپاس ایزد منان که این توفیق را به من عطا فرمود که در این عرصه گام نهم و حاصل بخشی از تلاش خود را با ارائه این پایان نامه تقدیم دوست داران علم و دانش و اهل تحقیق نمایم. از اساتید معظم و محترم دانشگاه ……….واحد …… که به من آموختند بخشی از آن چه نمی دانستم، خاصه استاد ارجمند جناب آقای/ سرکار خانم ………….. استاد راهنما که طی مدت تحصیل و نگارش و ارائه پایان نامه بنده را مورد لطف و عنایت خود قرار دادند صمیمانه سپاسگزارم. از مدیر عامل محترم شرکت ………..جناب آقای ……………….. و همچنین سایر عزیزان و دوستانی که لطف و عنایت بی دریغشان شامل حال اینجانب گردید تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال برایشان سلامتی و توفیق آرزومندم.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.