Take a fresh look at your lifestyle.

مرگ ۱۰ چهره مشهور ایرانی در سال ۹۹ که ایران را شوکه کرد

سال 99 به دلیل ویروس منحوس کرونا برای جهانیان بسیار سخت و برای بسیاری از خانواده ها که عزیزشان را از دست دادند، دردناک گذشت! اما اکنون که واکسن این ویروس هست و ما همچنان در دنیا شاهد مرگ ناشی از کرونا هستیم که دیگر نامش مرگ نیست بلکه قتل است! به امید روزی که صلح جهانی همه گیر شود! در این مطلب مرگ 10 چهره مشهور ایرانی در سال 99 که ایران را شوکه کرد به همراه عکس آنها مشاهده خواهید کرد که از همه دردناکتر درگذشت دو فوتبالیست محبوب کشورمون علی انصاریان عزیز و مهرداد میناوند می باشد. برای تمای این عزیزان از خداوند طلب مغفرت و آمرزش داریم.

مرگ 10 چهره مشهور ایرانی در سال 99 که ایران را شوکه کرد

علی انصاریان، مهرداد میناوند، محمدرضا شجریان، صدیقه کیانفر، محمد علی کشاورز، سیروس گرجستانی، ماهچهره خلیلی، احمد پورمخبر، پرویز پور حسینی و ابراهیم اثباتی همگی به دلایل مختلف من جمله ویروس کرونا دار فانی را وداع گفتند این افراد با هنرنمایی در فیلم و سریال ها و افتخار آفرینی در فوتبال لحظات خوبی را برای ما آفریدند.

1. علی انصاریان 15 بهمن 1399 در گذشت

علی انصاریان 15 بهمن 99
علی انصاریان در علی انصاریان 15 بهمن 99 در گذشت

علی انصاریان عزیز فوتبالیست و بازیگر محبوب کشورمون به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، در تاریخ 15 بهمن 99 در سن 43 سالگی در بیمارستان فرهیختگان درگذشت. علی عزیز ارادت خاصی به مادرش داشت و عشق او به مادرش مثال زدنی بود و در یک مصاحبه تلویزیونی بازگو کرد که دلیل ازدواج نکردنش، تنهایی مادرش است و او حتی اگر بخاطر کارش مجبور بود به شهر های دیگر سفر کند، مادرش اولین همسفر او بود. متاسفانه فوت این عزیز در روز مادر برای همه ایران دردناک و غم انگیز بود و تمام هنرمندان و فوتبالیست های ایرانی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دادند.

نوید محمدزاده در استوری خود نوشت: علی داداش بلند شو، می خوایم تو جشنواره فیلمتو با هم ببینیم! فیلم سینمایی اخیر علی انصاریان به نام “رمانتیسم عماد و طوبا” به کارگردانی کاوه صباغ زاده و به تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده در ژانر کمدی و رمانتیک فانتزی در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

بیوگرافی کامل علی انصاریان بازیگر و فوتبالیست محبوب کشور

2. مهرداد میناوند ۸ بهمن ۱۳۹۹ درگذشت

مهرداد میناوند ۸ بهمن ۱۳۹۹ درگذشت
مهرداد میناوند ۸ بهمن ۱۳۹۹ درگذشت

مهرداد میناوند در تاریخ 8 بهمن ماه 99، به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در سن 45 سالگی در بیمارستان لاله تهران درگذشت. مهرداد که در تاریخ 9 آدر ماه 99 به تازگی ازدواج کرده بود خانواده کوچک خود را در کمال ناباوری ترک کرد.  مهرداد میناوند متولد  ۹ آذر ۱۳۵۴ می باشد و فعالیت ورزشی خود را از سال 1374 با بازی در تیم پرسپولیس آغاز کرد.

3. پرویز پور حسینی 7 آذر ۱۳۹۹ درگذشت

پرویز پور حسینی 7 آذر ۱۳۹۹ درگذشت
پرویز پور حسینی 7 آذر ۱۳۹۹ درگذشت

پرویز پور حسینی عزیز نیز در روز 7 آذر ۱۳۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در سن 79 سالگی درگذشت! وی با ایفای نقش در فیلم های به یادماندنی همچون چشمه، کمال‌الملک، مریم مقدس، سفر عشق، شب حادثه، کشتی آنجلیکا، ایستگاه، بهار در پاییز، باشو، غریبه کوچک، رابطه و … برای ما خاطره ساخت.

4. چنگیز جلیلوند 2 آذر 1399 درگذشت

چنگیز جلیلوند 2 آذر 1399 درگذشت
چنگیز جلیلوند 2 آذر 1399 درگذشت

چنگیز جلیلوند متولد 6 آبان ماه 1314 در شیراز نیز به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در 2 آذر ماه 99 در سن 85 سالگی در گذشت. پیکر این دوبلور و بازیگر محبوب در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد. از جمله هنرمندی های وی می توان به آقای شانس (۱۳۳۸) آرشین مالالان (۱۳۳۹)، دختر همسایه (۱۳۴۰)، بندرگاه عشق (۱۳۴۶)، فیتیله و ماه پیشونی (۱۳۹۰)، قلاده‌های طلا (۱۳۹۰)، قصه عشق پدرم (۱۳۹۱)، این سیب هم برای تو (۱۳۹۳) و ترمینال غرب (۱۳۹۵) اشاره کرد.

5. محمدرضا شجریان 17 مهر 1399 درگذشت

محمدرضا شجریان 17 مهر 1399 درگذشت
محمدرضا شجریان 17 مهر 1399 درگذشت

یکی از 10 چهره مشهور ایرانی در سال 99 فوت کرد محمدرضا شجریان بود. درگذشت محمدرضا شجریان، خسرو آواز ایران نیز تمام ایران را شوکه و عزادار کرد. وی 1 مهرماه 1319 در مشهد متولد شد و در 17 مهر ماه 99 به دلیل ابتلا به سرطان در سن 80 سالگی درگذشت و پیکر او را در جوار حکیم ابوالقاسم فرودوسی در خراسان به خاک سپاردند. محمدرضا شجریان شخصیتی فروتن و مردمی داشت همه ما چه نسل قدیم و چه نسل جدید محال که تصنیف بهار دلکش با صدای استاد شجریان را گوش نکرده باشیم. استاد فرزندی (همایون شجریان) هم تراز خود به جامعه هنری تقدیم کرد اما جای او تا ابد در دلها خالی می ماند.

بیوگرافی استاد محمدرضا شجریان و ماجرای ازدواج دومش

6. ماهچهره خلیلی 17 مرداد 1399 درگذشت

ماهچهره خلیلی 17 مرداد 1399 درگذشت
ماهچهره خلیلی 17 مرداد 1399 درگذشت

ماهچهره خلیلی بازیگر خوش سیما، سینما و تلویزیون نیز در 17 مرداد ماه 1399 به دلیل ابتلا به سرطان لوزالمعده در سن 43 سالگی درگذشت و پیکر این عزیز را در لندن به خاک سپاردند. این بازیگر محبوب دو تابعیتی بود و در انگلیس زندگی می کرد از آثار فاخر او می توان به  سریال پر طرفدار در چشم باد، مختارنامه، مرضیه، دختر گمشده ، گذر از رنج‌ها، کلاه پهلوی و نردبام آسمان اشاره کرد. در صورت علاقه مندی می توانید بیوگرافی کامل ماهچهره خلیلی را مطالعه کنید.

7. احمد پورمخبر در 30 تیر 1399 درگذشت

 

احمد پورمخبر در 30 تیر 1399 درگذشت
احمد پورمخبر در 30 تیر 1399 درگذشت

احمد پورمخبر که همه ما او را با بازی درخشانش در نقش مش قربون در سریال متهم گریخت شناختیم در 30 تیر ماه 99 به دلیل سکته مغزی در سن 79 سالگی درگذشت. وی در 1 شهریور ماه 1319 در یک خانواده اهل تفرش در گلوبندک متولد شد. او علاوه بر فعالیت در عرضه هنر بازیگری عضو بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز بود.

8. سیروس گرجستانی در 12 تیر 1399 درگذشت

سیروس گرجستانی در 12 تیر 1399 درگذشت
سیروس گرجستانی در 12 تیر 1399 درگذشت

سیروس گرجستانی نیز یکی از 10 چهره مشهوری است که در سال 99 دار فانی را وداع گفت. سیروس گرجستانی عزیز که بیشتر ماها او را با هاشم آقا در متهم گریخت به کارگردانی سعید آقاخانی می شناسیم در 12 تیر ماه 1399 در سن 75 سالگی به دلیل سکته قلبی در بیمارستان لواسانی تهران درگذشت پیکر این عزیز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد. سیروس گرجستانی در 25 اسفند ماه 1323 در بندرانزلی متولد شد وی با مدرک درجه ۲ هنری از وزارت فرهنگ و هنر وارد عرصه بازیگری شد. از آثاری که مردم آن را عاشقانه دوست داشتند می توان به سریال ماه رمضانی متهم گریخت، سه دونگ سه دونگ، کیف انگلیسی و … اشاره نمود.

9. محمدعلی کشاورز ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ درگذشت

محمدعلی کشاورز ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ درگذشت
محمدعلی کشاورز ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ درگذشت

محمدعلی کشاورز، پدر سالار ایران در 26 فروردین 1309 در استان اصفهان متولد شد. جالب است که بدانید نام خانوادگی سابق او “اصلانی” بود و خانواده او اصالتا گرجی بودند که در زمان شاه عباس به ایران آمدند و مسلمان شدند. وی با بازی در تبه تئاتر “خودکشی” پا به عرضه هنر بازیگری گذاشت و با ایفای نقش در سریال پدر سالار از محبوبیت خاصی بهره مند شد. وی سال 1352 از همسرش جدا شد و دیگر ازدواج نکرد و حاصل این ازدواج ناموفق یک دختر است که اکنون در بلژیک زندگی می کند. محمد علی کشاورز در 25 خرداد 1399 به دلیل نارسایی کلیه در سن 90 سالگی دار فانی را وداع گفت و پیکر این عزیز در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

10. صدیقه کیانفر در 5 خرداد ماه 1399 درگذشت

صدیقه کیانفر در 5 خرداد ماه 1399 درگذشت
صدیقه کیانفر در 5 خرداد ماه 1399 درگذشت

صدیقه کیانفر، بازیگر زن سینما و تلویزیون که قبل از فوتش طی ویدئویی ناراحتی خود را از کنار گذاشتن او و نداشتن کار هنری ابراز ناراحتی می کرد متاسفانه در تاریخ 5 خرداد ماه 99 در سن 86 سالگی به دلیل ایست قلبی در منزل شخص خود دار فانی را وداع گفت. وی 20 بهمن ماه 1311 در آبادان متولد شد و کار هنری خود را در سال 1336 با گویندگی رادیو  و اجرای نمایش در رادیو نفت آبادان آغاز کرد.

در ایم مطلب توضیحاتی در رابطه با مرگ 10 چهره مشهور ایرانی در سال 99  را مطالعه نمودید. از خداوند متعادل برای تمامی این عزیزان طلب آمرزش و مغرفت می کنیم و برای بازماندگانشان بخصوص خانواده علی انصاریان عزیز و مهرداد میناوند که جوان رعنا و افتخار آفرین خود را از دست دادند آرامش و صبر می خواهیم. روحشان شاد و غرق رحمت الهی باشند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.