Take a fresh look at your lifestyle.

معرفی سریال گیله وا، عکس های بازیگران، عوامل و داستان فیلم

سریال گیله ‌وا یک سریال ایرانی است که کارگردان آن اردلان عاشوری است و تهیه کننده آن امیر بنان می باشد. موضوع سریال گیله وا عاشقانه است و در فضای سرسبز شمال فیلمبرداری شده است. اتفاقات این سریال مربوط به سال های 1297 می باشد سال هایی که ایران درگیر دخالت های انگلستان در امور داخلی این کشور می باشد. سریال گیله وا از 9 آبان 1398 روی آنتن شبکه 3 سیما رفته است و هر شب ساعت 20:45 پخش می شود. بازیگران سریال گیله وا حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، مهدی زمین پرداز، امیر حسین هاشمی، مهران رجبی و پریا مردانیان و … می باشند.

همچنین ببینید: زمان دقیق پخش سریال فوق لیسانسه ها

معرفی سریال گیله وا

سریال گیله وا چند قسمت است؟

سریال گیله وا 7 قسمت دارد

سریال گیله وا از کدام شبکه پخش می شود؟

سریال گیله وا از شبکه سه سیما پخش می شود

زمان پخش سریال گیله وا

سریال گیله وا هر شب ساعت 20:45 دقیقه پخش می شود و تکرار آن 45 دقیقه بامداد، 9:45 صبح و 14:40 بعد از ظهر روز بعد است.

معرفی بازیگران سریال گیله وا به همراه بیوگرافی مختصری از آن ها

ستاره اسکندری:

ستاره اسکندری در سریال گیله واستاره اسکندری یکی از نقش های کلیدی سریال گیله وا می باشد او متولد 25 خرداد 1353 در شهر تربت حیدریه می باشد.امیرحسین صدیق:

امیرحسین صدیق یکی از بازیگران اصلی سریال گیله وا است که متولد 8 آبان سال 1351 در تهران است. امیرحسین صدیق دارای دیپلم از هنرستان هنر می باشد. همسر امیرحسین صدیق خانوم باران خوش اندام است.

بهروز شعیبی:

بهروز شعیبی نیز یکی دیگر از بازیگران سریال گیله وا است که فیلم طلا و مس باعث مشهور شدن او شده است. بهروز شعیبی متولد 25 شهریور 1358 می باشد.

حدیث نیکرو:

بازیگران سریال گیله وا: حدیث نیکرو در سریال گیله واحدیث نیکرو متولد 12 اردیبهشت 1358 می باشد و سریال زندگی از نو را از او دیده ایم.

حمیدرضا پگاه:

حمیدرضا پگاه در سریال گیله واحمیدرضا پگاه در تاریخ 11 دی 1350 متولد شده است او تحصیل کرده رشته بازیگری است. همسر حمیدرضا پگاه نغمه نادری است.

ستاره حسینی:

ستاره حسينی نیز در سریال گیله وا حضور دارد او متولد 16 آذرماه 1372 در تهران می باشد.

مهران رجبی:

مهران رجبی در سریال گیله وامهران رجبی متولد 10 دی سال 1340 می باشد. او تحصیل کرده رشته گرافیک می باشد و دارای مدرک کارشناسی ارشد گرافیک است. مهران رجبی یکی دیگر از بازیگران سریال گیله وا است. مهران رجبی دارای دو دختر و یک پسر می باشد.

پریا مردانیان بازیگر نقش آرویک در سریال گیله وا

پریا مردانیانمهدی زمین پرداز

عکس های مهدی زمان پرداز در سریال گیله واعکس های سریال گیله وا

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.