Take a fresh look at your lifestyle.

معنی اسم لیانا + اطلاعات کامل درباره اسم لیانا

والدین برای انتخاب اسم دختران و پسران خود حساسیت های فراوانی را به خرج می دهند. آن ها به دنبال اسم های زیبا و با معنی هستند. زیرا برخی معتقدند اسم در شکل دهی شخصیت هر فرد رابطه مستقیم دارد. در این مطلب معنی اسم لیانا که یک اسم دخترانه بسیار زیبا هست را در کنار ریشه و تلفظ اسم لیانا برای شما شرح می دهیم. همچنین معنی اسم لیانا در دانشنامه آزاد پارسی را نیز برای شما همراهان عزیز در این مطلب قرار داده ایم. در ضمن اطلاعاتی در زمینه اسم لیانا شامل حروف ابجد اسم لیانا، فراوانی اسم لیانا، معنی اسم لیانا در ثبت احوال و اسم های دخترانه و پسرانه ای که شبیه به اسم لیانا و هم آوا با این نام هستند را برای شما آورده ایم.

اطلاعات کامل درباره معنی اسم لیانا

اسم لیانا به چه معنی است: معني اسم ليانا بانویی با روح درخشان و زیبا رو است. لیانا دختری است که طبعی دلنشین و ظریف دارد. والدین با انتخاب این اسم برای فرزند دختر خود شخصیتی نیکو و آینده ای زیبا آرزو می کنند. لیانا نامی بین المللی برای دختران است.

  • تلفظ لیانا در زبان انگلیسی : liyana
  • نوع اسم لیانا : دخترانه
  • ریشه اسم لیانا : پارسی
  • اسم لیانا یعنی چه : بانوی درخشان و زیبا چهره
  • معنی اسم لیانا در ثبت احوال: (ليان + ا (پسوند نسبت))، منسوب به ليان، ب لَيان
  • فراوانی اسم لیانا: بیش از ۱۰۰۰۰ نفر

همچنین ببینید: 300 اسم دخترانه شیک و خاص به ترتیب حروف الفبا به همراه معنی

معنی نام لیانا و مفهوم آن در دانشنامه آزاد پارسی

لیانا در حقیقت نام گیاهی پایا با بافتی سخت است که دارای ساقه های بسیار طولانی است که به دور درخت می پیچد و به سمت بالا رشد می کند.این گیاه علاقه زیادی به نور دارد و در رشد و حرکت خود در پی رسیدن به روشنایی است.گیاه لیانا را می توان در جنگل های بارانی و مرطوب مشاهده کرد. ساقه های این گیاه به دلیل انعطاف پذیری و ظاهر چوبی که دارد در برخی صنایع به کار می گیرند.

اسم های پسرانه مشابه لیانا:

لیبرا، لیث، لهراسب، لاوین، لابان، لاوان

اسم های دخترانه مشابه لیانا:

لیام، لیالی، لیان، لیندا، لیدا، لیزا، لیسا، لیلا، لیلی، لیلیا، لیلیان، لینا، لیندا،لنا

اسامی هم آوا با لیانا:

کیانا، تیانا، ویانا، الیانا، کیارا، لیلا، لعیا، پارسینا، دانا، آوا، آنا، تیارا، هلیا، هلنا، حانا، سانیا، دالیا

حروف ابجد اسم لیانا: آشنایی با حروف ابجد برای شناخت بیماری ، مشکلات و شادی هایی که ممکن است در زندگی پیش آید بسیار مهم است.آشنایی با اهمیت ابجد کبیر و ابجد صغیر را افراد خبره به خوبی درک می کنند . در ادامه شما را با ابجد کبیر و ابجد صغیر نام لیانا آشنا می کنیم تا در زمان مورد نیاز از ابجد نام لیانا استفاده کنید .

ابجد کبیر اسم لیانا: 92

ابجد صغیر لیانا: 20

و در نهایت امیدوارم با اطلاعاتی که در زمینه اسم لیانا در اختیار شما قرار دادم توانسته باشم شما را در انتخاب اسم مورد علاقه ی خود برای دختر زیبایتان کمکی کرده باشم .

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.