Take a fresh look at your lifestyle.

نذر نمک امام زمان (عج) را چگونه انجام دهیم؟

تا به حال برای گرفتن حاجت خود نذر کرده اید؟ چه نذری کرده اید؟ اگر برای برآروده شدن خواسته های خود نذری می کنید، حتما نذری باشد که توانایی انجام آن را داشته باشید. برخی نذر ختم قرآن می کنند، برخی نذر خواندن زیارت عاشورا، نذر کمک به فقیر و….. برخی افراد هم هستند نذر نمک می کنند. نذر نمک را میتوانید برای حاجت های مختلف و به نیت هر یک از معصومین و یا افراد مقرب درگاه خدا میتوان انجام داد. در این مقاله در مورد نذر نمک برای امام زمان (عج) صحبت می کنیم و خواهیم گفت اگر قصد انجام نذر نمک امام زمان را دارید چگونه باید آن را انجام دهید. برای خواندن نذر نمک برای ازدواج، نذر نمک میرزای قمی و …. کلیک کنید.

نذر نمک برای امام زمان (عج)

نذر نمک از امام زاده صالح سرچشمه می گیرد، زیرا در گذشته افراد برای رفتن به این زیارتگاه از راه های بسیار دشوار عبور می کردند که در روز های زمستانی و برفی عبور کردن از آن راه ها بسیار سخت بود. افراد برای عبور از راه های برفی و یخ زده، روی برف ها نمک می ریختند تا برف ها ذوب شوند و آن ها بتوانند عبور کنند، بنابراین از زمان قدیم افرادی که بخواهند برای حاجت روایی برای امام زاده صالح نذر کنند، نذر نمک می کنند.

اگر شما می خواهید نذر نمک به نیت امام زمان (عج) انجام دهید، نمک را خریده و نیت می کنید که در صورت حاجت روا شدن آن را به تعداد دلخواه و یا به تعداد عدد دوازده و یا به تعداد حروف ابجد اسم امام زمان (مهدی) یعنی به تعداد 59 بسته بندی کرده و به امام زاده صالح برده و آن جا در بین مردم پخش کنید. و یا نیت کنید که اول نمک نذری را پخش کنید و بعد حاجت خود را از خدا و به واسطه امام زمان (عج) بخواهید.

بخوانید: نذر نمک امام زاده صالح

اگر رفتن به امام زاده برایتان مقدور نیست می توانید در جایی که زندگی می کنید، نیت کرده و بسته های نمک را در بین افراد پخش کنید. در هنگام پخش نمک می توانید نذر خود را به افراد بگویید و نذر نمک را توضیح دهید تا شاید افراد دیگر هم این نذر را انجام داده و این زنجیره ادامه دار باشد.

افراد زیادی نذر نمک امام زمان (عج) را انجام داده اند و حاجت روا شده اند و به خواسته های خود رسیده اند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.