Take a fresh look at your lifestyle.

نذر نمک برای بازگشت معشوق چگونه است؟

نذر کردن نمک برای برگشت معشوق

شما برای برآورده شدن حاجت های خود می توانید نذر های متخلفی را انجام دهید و به واسطه آن به خواسته ی خود برسید. ممکن است افرادی بخواهند برای عشقی که او را ترک کرده است نذری بکنند، آن فرد می تواند نذر نمک برای بازگشت معشوق انجام دهد. افرادی که نذر نمک می کنند حتما به خواسته خود می رسند و حاجت روا می شوند. حال در مطالب زیر نذر نمک برای بازگشت معشوق را به شما توضیح می دهیم. برای مطالعه نذر نمک حضرت فاطمه زهرا، کلیک کنید.

نذر نمک برای بازگشت معشوق

می خواهیم بدانیم نذر نمک از کجا سرچشمه گرفته است.

داستان نذر نمک چیست؟ این نذر، به نذر نمک امام زاده صالح معروف است. در زمان های گذشته مردم برای رفتن به امام زاده صالح از راه های صعب العبور گذر می کردند، در روز های زمستانی که این راه یخبندان می شد، مردم برای عبور راحت از آن جا به همراه خود نمک می بردند و روی یخ ها می پاشیدند تا یخ ها ذوب شده و عبور کنند. به همین دلیل از آن زمان نذر نمک امام زاده صالح مرسوم شده است.

چگونه نذر نمک برای برگشت معشوق را انجام دهیم؟

حال می خواهیم بدانیم نذر نمک برای بازگشت معشوق را چگونه انجام دهیم. اگر معشوقتان شما را ترک کرده است و یا از هم دور هستید، می توانید برای حاجت روایی نذر نمک کنید تا به خواسته و مراد دل خود، یعنی بازگشت عشقتان برسید.

برای مثال می توانید به نیت 14 معصوم و یا به نیت 114 سوره قرآن، بسته های نمک را تهیه کنید و آن بسته ها را به امام زاده صالح برده و در آن جا بین مردم پخش کنید.

اگر برایتان مقدور نیست که به امام زاده صالح بروید، می توایند بسته های نمک را در شهر خود به مردم بدهید.

توجه: بسته های نمک را به دلخواه خود می توانید نذر کنید، یعنی به هر تعداد که نیت کرده اید می توانید بسته های نمک را برای نذر خود آماده کرده و بین مردم پخش کنید.

می توانید برای ادا کردن نذر خود صبر کنید تا حاجت شما برآورده شود و سپس نذر خود را ادا کنید و یا قبل از حاجت روایی هم می توانید نذر را انجام دهید.

با این نذر می توانید معشوقتان را به سمت خود بازگردانید و نیز عاشق خود کنید.

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. همدم می گوید

    دقیقا منم هر بار نذر نمک کردم به حاجتم رسیدم یبار برای خواهرم که ی جراحی سخت داشت، یک بار برای قبول شدنتم و… امام هادی برای ازدواج خیلی کمک می کنه! حضرت فاطمه هم همینطور ولی امام هادی بیشتر برای ازدواج کمک می کنه صلوات برای آقا امام هادی بفرستید لطفا.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.