Take a fresh look at your lifestyle.

نقاشی دختر کفشدوزکی (آموزش انواع مختلف)

آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی

آیا میدانستید Ladybug یا همان دختر کفشدوزکی از یک زن جوان که با خالق این شخصیت همکاری می کرد، الهام گرفت. او برای کار یک تیشرت کفشدوزک پوشیده بود و او شخصیت را بر اساس آن زن و مدل موهایش تنظیم کرد. دختر کفشدوزکی در رسانه های مختلف، از جمله یک سریال متحر ، کتاب های کمیک و یک بازی ویدیویی موبایل، به نمایش گذاشته شده است. لباس، لوازم جانبی و اکشن فیگور. آیا می خواهید نقاشی دختر کفشدوزکی را بکشید؟ این پست از آموزش نقاشی سایت مینویسم راهنمای طراحی آسان و گام به گام شخصیت دختر کفشدوزکی را به شما اموزش می دهد.

نقاشی دختر کفشدوزکی مرحله به مرحله

با نقاشی گام به گام دختر کفشدوزکی با ما همراه باشید.

نقاشی دختر کفشدوزکی

  • با ترسیم چهره صورت کفشدوزک شروع کنید. از یک خط طولانی و منحنی استفاده کنید و به نقطه ملایم چانه توجه کنید.

نقاشی دختر کفشدوزکی

  • از یک سری خطوط منحنی همپوشانی برای ترسیم بالای مو استفاده کنید. سپس ، از جفت خطوط منحنی که در نقاط تیز به هم می رسند ، استفاده کنید تا موهای چتری را در بالای صورت بکشید.نقاشی دختر کفشدوزکی
  • از جفت خطوط منحنی که در نقاطی به هم می رسند استفاده کنید تا تارهای موی آویزان شده در جلوی گوش ها در طرف صورت قرار بگیرد.

نقاشی دختر کفشدوزکی

  • گوش را با استفاده از خطوط منحنی بکشید. سپس ، جفت خطوط باریک را به سمت بیرون از صورت گسترش دهید. اجازه دهید اینها در نقاط تیز ملاقات کنند. این انتهای نوارهایی است که روی ماسک بسته شده است. آموزش نقاشی دختر کفشدوزکی
  • یک جفت خط خمیده را از صورت به سمت پایین بکشید تا گردن تشکیل شود. آنها را در پایین با استفاده از یک خط منحنی وصل کنید.

کشیدن نقاشی دختر کفشدوزکی

  • جفت خطوط منحنی را از گردن به سمت بیرون بکشید تا شانه ها تشکیل شوند. نیم تنه را با خطوط منحنی اضافی ترسیم کنید. سپس نقاط گرد را در سراسر شانه ها و سینه بکشید. نقاشی دختر کفشدوزکی (آموزش انواع مختلف )
  • یک دم اسبی آویزان در هر طرف گردن بکشید. با استفاده از یک جفت خط منحنی که در یک نقطه به هم می رسند ، هر دم اسبی را ترسیم کنید. سپس موها را با خطوط منحنی بافت دهید. نقاشی دختر کفشدوزکی (آموزش انواع مختلف )
  • با استفاده از خطوط منحنی ، موهای بالای سر را بافت دهید. سپس ، از یک خط منحنی بلند برای ترسیم ماسک کفشدوزک استفاده کنید. از خطوط منحنی برای ترسیم چشم ها استفاده کنید ، کمی به گوشه ها اشاره کنید. از خطوط کوتاه برای نشان دادن مژه ها استفاده کنید. سپس ، سه دایره به تدریج کوچکتر را در بر بگیرید. سایه بین دو کوچکترین ، نشان دهنده مردمک چشم است.
    دایره ها و حلقه های جزئی را در داخل ماسک بکشید.

نقاشی دختر کفشدوزکی (آموزش انواع مختلف )

  • نقاشی خود را رنگ آمیزی کنید.

آموزش تصویری نقاشی دختر کفشدوزکی

 

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. مارینت دوپن فرد می گوید

    سلام این نقاشی لیدی باگ خیلی خوشگله کشیدم و من مارینت واقعی نیستم من فقط اسمم مارینت هست فامیلم دوپن فرد هست

    1. محمد روزبه می گوید

      سلام نقاشیتون رو بفرسید در سایت نمایش بدیم بقیه هم ببینن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.