Take a fresh look at your lifestyle.

همه چیز در مورد اولاپلکس (Olaplex) و درمان موی سر شما

*همه چیزی که باید در مورد اولاپلکس (Olaplex) بدانید؛ روشی که افراد مشهور برای درمان موی خود مورد استفاده قرار می دهند*

فهرست کاملی از گونت پالترو گرفته تا کیم کارداشیان به Olaplex سوگند می خورند. مدتهاست که درمان مو بحث داغ صنعت بوده است و پس از امتحان کردن آن در Live True London، اکنون درمی یابم که چرا اولاپلکس مو تنها یک مد گذرا نیست. هدف آن تغذیه یا حالت دهی به مو نیست بلکه ترمیم پیوندهای شکسته است. آیا مرتباً موی خود را رنگ می کنید، از اتوهای مو یا صاف کننده ها استفاده می کنید یا برای حالت دهی زیاد موی خود را خشک می کنید؟ اگر این چنین است، Olaplex برای شما مناسب خواهد بود. به خواندن این پست ادامه دهید تا همه چیز را در مورد اولاپلکس بدانید.

اولاپلکس Opaplex چیست؟

علم زیادی در ساخت Olaplex نهفته است اما به طور ساده، این درمان موی شما را از درون درمان می کند. آن شامل یک ماده فعال انحصاری است که در سطح مولکولی پیوندهای شکسته در موهای شما را می یابد و آن ها را ترمیم می کند. موی شما ممکن است در اثر فاکتورهای شیمیایی، حرارتی و مکانیکی آسیب دیده باشد، از این رو Olaplex در جهت تقویت و استحکام بخشی این پیوندها و متصل کردن آن ها به همدیگر عمل می کند.

استفاده از یک نرم کننده پس از شامپو بسیار مفید است اما Olaplex یک گام فراتر می رود و جادوی خود را از داخل انجام می دهد. آن موجب مویی به نرمی ابریشم نمی شود اما قطعاً موی مستحکم تر و سالم تر را برای شما تضمین می کند. به عبارت دیگر، با موهای تقسیم شده خداحافظی کنید.

اولاپلکس چیستOlaplex طی دو مرحله در سالن زیبایی استفاده می شود

اولاپلکس برای چه کسانی خوب است ؟

اولاپلکس مو معمولاً برای افرادی استفاده می شود که اغلب موهای خود را رنگ می کنند، زیرا به ترمیم موهای آسیب دیده کمک می کند و البته باعث تقویت و ماندگاری بیشتر رنگ مو می شود. این درمان را می توان قبل، حین یا بعد از خدمات موی طبیعی انجام داد یا می توان تنها به عنوان یک درمان مستقل آن را بکار برد. من درمان خود با Olaplex را در قرار ملاقاتی در Live True London آغاز کردم و بعد از آن درمان تغذیه ی موی Redken را انجام دادم که بعد به آن خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: مو چگونه رشد می کند؟

اولاپلکس چگونه استفاده می شود؟

Olaplex در دو مرحله در سالن زیبایی، در مجموع 15 دقیقه بکار گرفته می شود. در مرحله اول، استایلیست شما Bond Multiplier را به رنگ مو اضافه می کند تا پیوندهای دی سولفید شکسته شده را ترمیم دهد. در مرحله دوم، آن ها Bond Perfector را اضافه می کنند که اساساً کار مرحله اول را ادامه می دهد و تضمین می کند که هرگونه پیوند باقیمانده نیز ترمیم شود. یک مرحله سوم هم وجود دارد که در خانه انجام می شود و آن Hair Perfector است. نباید با نرم کننده اشتباه گرفته شود چرا که این درمان شکستگی ها را کاهش می دهد و به طور محسوس به موی شما استحکام می بخشد. این در اصل یک نسخه ی رقیق شده از مراحل یک و دو می باشد و باید هفته ای یکبار در خانه انجام شود.

اولاپلکس برای موهای آسیب دیده و شکستهآیا Olaplex تنها برای موهای رنگ شده یا موهای سفید شده است؟

به عنوان کسی که به درمان های مو سرسری نپرداخته ام، صادقانه می توانم ادعا کنم که Olaplex ارزش امتحان کردن را دارد. اگر اغلب موهای خود را رنگ می کنید، استفاده از آن جز واجبات است زیرا رنگ موهای شما را تثبیت کرده و از محوشدگی جلوگیری می کند در حالی که هرگونه آسیب وارد شده به مو به واسطه ی رنگ های شیمیایی را ترمیم می نماید. آن یک محصول معجزه گر است زیرا این امکان را به شما می دهد تا موهای خود را بدون تر س از آسیب دیدگی بیشتر رنگ کنید. اما اگر مثل من از موی بلوند به موی خرمایی تغییر رنگ نمی دهید، به سرعت نتیجه بخشی آن را خواهید دید. موی من در عرض 15 دقیقه مستحکم تر، ارتجاعی تر و کمتر شکننده و سالم تر شد. جادو، به شما می گویم.

چند وقت یکبار باید از اولاپلکس تراپی انجام داد؟

سالن زیبایی به شما توصیه می کند که هر دو ماه یکبار درمان دو مرحله ای را انجام دهید و مرحله ی سوم اولاپلکس را در خانه بکار گیرید. یا می توانید هر وقت که خدمات نرمال رنگ مو خود را انجام می دهید، این درمان را نیز انجام دهید.

بیشتر بخوانید: روش هایی برای افزایش رشد موها

چگونه موهای صاف و براقی داشته باشم؟

موهای صاف و براقآنچه که اولاپلکس تراپی قولش را نمی دهد، موهای براق و صاف است زیرا که تمرکز آن بر ترمیم پیوندهای مو از درون می باشد. بنابراین، به منظور تکمیل آرایش مو، Live True London به شما یک درمان نرم کنندگی مو Redken را توصیه می کند که حاوی سیستم شیمیایی Redken پیونددهنده ی PH است. مطمئنا پس از استفاده خواهید گفت؛ خدای من، هرگز موهایی به این اندازه نرم و صاف نداشته ام. این دقیقاً همان چیزی است که از موهای نرم ابریشم مانند انتظار دارید، یک احساس فوق العاده.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.