Take a fresh look at your lifestyle.

پاك كردن پلاستیک سوخته از روی بخاری به ۳ روش ساده

روش پاک کردن پلاستیک سوخته از بخاری

پلاستیک ذوب شده می تواند روی بسیاری از سطوح، از جمله بخاری سخت شود و به آن بچسبد که به راحتی از بین نمیرود. چندین روش برای از بین بردن پلاستیک ذوب شده وجود دارد. میتوانید از یخ برای سرد و گرم کردن استفاده کنید. سفت شدن پلاستیک و منجمد کردن آن به شما کمک میکند پلاستیک را به راحتی جدا کنید. با ما همراه باشید تا مراحل پاك كردن پلاستیک سوخته از روی بخاری را به شما بیاموزیم.

 پلاستیک سوخته روی بخاری را چگونه پاک کنیم؟

چندین روش برای پاک کردن پلاستیک ازروی بخاری وجود دارد که با احتیاط میتوانید انجام دهید:

  • روش اول:

بخاری را خاموش کنید و اجازه بدهید تا خنک شود. یک کیسه پلاستیکی را پر از یخ کنید و یخ را روی پلاستیک ذوب شده نگه دارید تا کاملا سفت و سرد شود. پلاستیک سرد شده را از بخاری با سوهان تیغ ​​خراش دهید. تیغ را زیر پلاستیک قرار دهید و سعی کنید پیوند بین پلاستیک و بخاری را شل کنید. مراقب باشید هیچ رنگی خراشیده نشود.

  • روش دوم:

سشوار را روی درجه حرارت بالا روشن کنید و جریان هوا را روی پلاستیک هدایت کنید تا نرم شود.
پلاستیک نرم شده را با یک کاردک چوبی از بخاری پاک کنید. در حین کار حرارت بیشتری اعمال کنید تا پلاستیک نرم بماند. می توانید از چاقوی پلاستیکی مات نیز استفاده کنید.

  • روش سوم:

در این روش اول هم باید بخاری را خاموش کنید. بعد از خاموش کردن بخاری و خنک شدن آن، روی باقی مانده پلاستیک ذوب شده جوش شیرین بریزید و اجازه دهید مدتی جوش شیرین روی لکه باقی بماند و بعد از آن مقداری سرکه سفید را با آب مخلوط کنید و روی لکه با اسپری بپاشید سپس با سیم ظرفشویی لکه پاک و تمیز کنید.

همچنین بخوانید: ترفند های مهم خانه داری

نحوه پاک کردن شیشه بخاری

اگر روی سطح شیشه بخاری شما لکه ایجاد شده باشد و قصد تمیز کردن آن را داشته باشید اما نمی دانید چطور این کار را انجام دهید ما به شما یاد می دهیم که چگونه شیشه بخاری خود را تمیز کنید همانند پاک کردن لکه پلاستیک انجام می شود. شما می توانید با اسپری کردن محلول آب و سرکه روی لکه ها شیشه بخاری را از هر گونه لکه ای تمیز کنید. اسپری کردن محلول سرکه و آب باعث می شود که لکه خیلی زود از بین بروند این روش برای از بین انواع لکه ها مانند پلاستیک سوخته عالی و موثر می باشد.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.