Take a fresh look at your lifestyle.

پیشگویی کرونا و مرگ ترامپ در سیمپسون ها

در مجموعه پویانمایی سیمپسون‌ها (The Simpsons) که اولین قسمت آن در ۱۷ دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه پخش شد پیشگویی هایی صورت گرفته که بعد از گذشت چندین سال یکی پس از دیگری به واقعیت تبدیل می شوند. به عنوان مثال انتخاب شخصی شبیه به ترامپ حدود 20 سال پیش در این مجموعه پیش بینی شده بود.

حتی در قسمتی از سیمپسون ها ویروسی توسط چینی ها به سراسر جهان منتقل می شود که بسیار شبیه به کرونا است. در این نوشته قصد داریم به بررسی پیش بینی های مجموعه سیمپسون ها بپردازیم. با ما همراه باشید و این مطلب جالب را از دست ندهید.

پیشگویی سیمپسون ها درباره مرگ ترامپ و کرونا و …

یکی از پیشگویی هایی که در سیمپسون ها اتفاق افتاده مرگ ترامپ است. قسمتی از سیمپسون ها توسط شبکه های اجتماعی پخش شد که در آن مرگ ترامپ و تابوت او را نشان می دهد. گرچه بعدها مشخص شد این قسمت جعلی است و چنین چیزی در مجموعه اصلی سیمپسون ها وجود نداشته است.

پیشگویی سیمپسون ها درباره مرگ ترامپمجموعه سیمپسون ها 20 سال قبل از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا چهره فردی شبیه به ترامپ را نشان می دهد که قرار است به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود.

پیشگویی سیمپسون ها درباره انتخاب ترامپپیشگویی دریافت جایزه نوبل توسط پروفسور بنت هولمستروم 6 سال قبل از وقوع آن، پیش‌گویی دو اتفاق مهم از فصل هشتم سریال Game of Thrones، پیشگویی ساخت برج شارد 14 سال قبل از ساخت آن و…

پیشگویی کرونا در قسمت 21 فصل 4 سیمپسون ها یکی دیگر از موارد جالبی است که در این انیمیشن دیده می شود و باعث تعجب همه شده است. در قسمتی از این مجموعه دو فرد چینی که مبتلا به یک بیماری هستند بیماری خود را از طریق یک بسته به سراسر دنیا منتقل می کنند و باعث مرگ عده زیادی می شوند.

پیشگویی سیمپسون ها درباره کروناگرچه برخی معتقدند که در سیمپسون ها این ویروس از ژاپن پخش می شود و نام آن آنفولانزای اوکازا است نه کرونا و ادعای پیش بینی ویروس کرونا در سیمپسون ها را رد می کنند.

پیش بینی وقایع در سیمپسون ها چگونه اتفاق می افتد؟

تا کنون اتفاقات بسیاری در سیمپسونن ها پیش بینی شده است و برای همه این سوال پیش می آید که چطور چنین چیزی ممکن است؟ آیا نویسنده این مجموعه علم غیب دارد یا قدرت پیش بینی بالایی دارد و یا شانس با آن ها همراه است و همه این ها اتفاقی است؟

از جمله پیشگویی های سیمپسون ها که تاکنون محقق شده می توان انتخاب ترامپ، ساخت تلفن های تصویری، ساعت‌های هوشمند، ادامه فعالیت گروه موسیقی رولینگ استونز و متحد شدن سران آمریکا و عربستان را نام برد.

پیشگویی سیمپسون ها درباره اتحاد عربستان و آمریکاالبته سیاه نمایی هایی نیز اتفاق می افتد مانند پیشگویی مرگ ترامپ در سیمپسون ها که گفته می شود جعلی است و یا در قسمتی از سیمپسون ها در حالی که ترامپ از پله ها پایین می آید کاغذی از هوا به روی زمین می افتد و گفته شده که این قسمت قبل از اینکه در واقعیت اتفاق بیفتد ساخته شده درحالی ه واقعیت ندارد و این قسمت بعد از اینکه در دنیای واقعی اتفاق افتاده ساخته شده است.

پیشگویی سیمپسون ها از صحنه افتادن کاغذ از پله هاحتی در مورد پیشگویی انتخاب ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز گفته می شود که ترامپ در آن سال ها واقعا قصد شرکت در انتخابات را داشته و پیشگویی در کار نیست.

پیش گویی های سیمپسون ها که هنوز اتفاق نیفتاده

یکی از پیش گویی های سیمپسون ها مرگ ترامپ است که هنوز اتفاق نیفتاده و البته توسط سازندگان این مجموعه رد شده است. یکی دیگر از پیش گویی های سیمپسون ها ساخت خودروی پرنده است که خیلی دور از انتظار نیست و نمونه هایی از ان ساخته شده است.

یکی از پیشگویی های سیمپسون ها درباره ایران است که پدر سیمپسون ها رو به قبله ایستاده و به روش ایرانی ها نماز می خواند.

پیشگویی سیمپسون ها درباره ایرانپیش بینی زمان اخر الزمان یکی دیگر از پیشگویی های سیمپسون ها است که هنوز اتفاق نیفتاده است.

قسمتی از فیلم پیشگویی سیمپسون ها درباره کرونا، مرگ ترامپ و … را می توانید در فیلم زیر ببینید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.