Take a fresh look at your lifestyle.

چطوری به راحتی از یوتیوب دانلود کنیم

خب شاید این واقعا یک دغدغه مشترک باشه، هممون معمولا چند تا سایت یا برنامه استفاده میکردیم که یا از کار افتادن یا به سرنوشت تلگرام دچار شدن، پس گفتم بد نیست یه چند تا سایت معرفی کنم.
ولی بدش یه جستجوی کردم دیدم سایتی به اسم سلام دنیا یک مطلب جدید نوشته و سایت و سرویس های خوبی رو معرفی کرده، بنابراین با توجه به تنبلی تصمیم گرفتم شما رو به این سایت ارجاع بدم D:

اگه نمیدونید یوتیوب چیه : یوتیوب یا یوتوب (به انگلیسی: YouTube) دوّمین وبگاه پرطرفدار در جهان پس از گوگل و پیش از فیس‌بوک و بزرگترین شاخهٔ گوگل است که در نوار ابزار این وبگاه دیده می‌شود. نماد یوتیوب معروف‌ترین وبگاه بارگذاری و تماشای ویدئو است که توسط سه کارمند سابق پی‌پل در فوریه سال ۲۰۰۵ ایجاد شد. چاد هرلی، استیو چن، و جاوید کریم پس از موفقیت‌های وبگاه فلیکر، تصمیم به ایجاد یوتیوب گرفتند.

این شرکت در سان برونو، کالیفرنیا است. این سایت به کاربران اجازهٔ بارگذاری، مشاهده و اشتراک‌گذاری ویدئو و با استفاده از تکنولوژی ادوبی فلش ویدئو و اچ‌تی‌ام‌ال۵ انواع ویدئوها مانند کلیپ‌های فیلم، کلیپ‌های تلویزیون و کلیپ‌های موسیقی و هم چنین ویدئوهای وبلاگ‌ها، ویدئوهای اوریجینال کوتاه و ویدئوهای آموزشی را نمایش می‌دهد. این وبگاه قابلیت پشتیبانی از ویدئوهای سه‌بعدی و آناگلیف را دارد و با فرمت‌های مختلفی از جمله فلش ویدئو سازگاری دارد. ویدئوهای این شرکت را می‌توان در پلی‌استیشن ۳، پلی استیشن ۴، وی، و ایکس‌باکس لایو نیز تماشا کرد. نسخهٔ تلفن همراه این وبگاه به صورت یک نرم‌افزار بر روی پلت فرم اندروید نیز در دسترس است.

مطلب اصلی اینه : دانلود از یوتیوب به 16 روش
ولی چون مطلب بلندی هست خودشون یه فهرست درست کردن که من اینجار قرار میدم.

دانلود از یوتیوب از طریق سایت ها
دانلود از یوتیوب با گوشی (اندروید و IOS)
دانلود از یوتیوب با تلگرام
دانلود با استفاده از افزونه های کروم و فایرفاکس
یوتیوب دانلودر برای ویندوز
تبدیل ویدیو های یوتیوب به فرمت های مختلف
دانلود زیرنویس یوتیوب

منبع: سلام دنیا

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.