Take a fresh look at your lifestyle.

کادو برای معلم (پیشنهادهای جذاب برای هدیه روز معلم)

روز معلم فرصتی است که از زحمات یک سال معلم های خود تشکر کنیم. می توانیم به ارسال یک متن تبریک روز معلم اکتفا کنیم یا بخواهیم با خرید یک کادو برای معلم که برای او مفید و کاربردی باشد او را خوشحال کنیم. اگر قصد خرید هدیه روز معلم دارید ما به شما 14 پیشنهاد خرید کادو مناسب روز معلم را ارائه می دهیم. به بودجه ای که قصد دارید صرف کنید و نسبتی که با معلم دارید هم فکر کنید. خرید هدیه روز معلم برای مادر می تواند با خرید کادو برای معلم مدرسه فرزندتان متفاوت باشد.

هدیه روز معلم چی بخرم

معلم ها هیچ توقع و چشمداشتی از دانش آموزان و اولیا ندارند که برای آن ها هدیه بخرند و هدیه روز معلم حتما نباید گران قیمت باشد. شما می توانید یک نامه زیبا برای معلم خود بنویسید یا یک نقاشی زیبا برای او بکشید و یا با همکلاسی هایتان یک کلیپ دسته جمعی برای معلمتان درست کنید.

1- جعبه شکلات

هدیه مناسب روز معلم

شکلات و شیرینی همیشه هدیه های مناسبی برای همه مناسبت ها می باشند. در روز معلم هم می توانید با خرید یک باکس شکلات رنگی معلم خود را خوشحال کنید.

2- گلدان

همه ما عاشق گل ها هستیم به خصوص گلدان ها با توجه به ماندگاری بیشتری که دارند هدیه خوبی برای روز معلم هستند. هر بار که معلم مورد نظر شما به این گلدان نگاه می کند به یاد شما می افتد. او می تواند این گلدان را روی میز کلاس قرار بدهد و شما هم از زیبایی آن بهره مند شوید.

بهترین گلدان برای هدیه دادن

3- میز کار کوچک و تاشو

هدیه خوب برای معلم ها

معلم ها همیشه مقداری از کارشان را در خانه انجام می دهند مثل تصحیح برگه یا ساخت محتوا برای کلاس درس. با خرید یک میز کوچک قابل حمل به عنوان هدیه روز معلم یک کادو کاربردی به او بدهید.

4- فلاسک چای تک نفر

بعد از ساعت ها درس دادن و حرف زدن با بچه ها هیچ چیز برای یک معلم مثل خوردن یک لیوان چای لذت بخش نیست. تراول ماگ یا فلاسک های تک نفره کوچک یکی از بهترین کادوها برای معلم ها هستند که می توانند آن ها را به راحتی داخل کیف خود قرار دهند و زنگ تفریح از آن ها استفاده کنند.

5- محصولات مراقبت پوستی

کادوی مناسب روز معلم

قشر زحمتکش معلم همیشه در حال شستن دست ها هستند. یک کرم مرطوب کننده دست و دیگر محصولات مراقبت پوستی مثل کرم ضدآفتاب گزینه های خوبی برای کادوی روز معلم هستند.

اگر قصد دارید یک کارت هدیه به معلم خود بدهید می توانید از پست روی کارت هدیه چی بنویسیم دیدن کنید.

6- شارژر تلفن بی سیم

شارژر بی سیم یا پاوربانک یک وسیله محبوب برای همه است. معلم ها معمولا ساعت های طولانی در کلاس درس و مدرسه هستند و حتما برای شارژ گوشی خود به چنین وسیله ای نیاز دارند.

7- ایرپاد

کادو برای معلم

ایرپاد هم ایده کادو برای روز معلم خوبی است البته معلم ها نمی توانند خیلی در کلاس درس از آن استفاده کنند. اما حتما از داشتن یک ایرپاد خوشحال می شوند. از مطلب بهترین مارک ایرپاد با قیمت مناسب دیدن کنید.

8- عینک آفتابی

به سلامت چشم های معلم خود اهمیت دهید و یک عینک آفتابی مناسب برای او بخرید البته خرید یک عینک آفتابی به عنوان کادو روز معلم کمی سخت است چون ممکن است سلیقه معلم خود را ندانیم.

9- کتاب

بهترین هدیه روز معلم

فکر می کنیم مطالب ایده بسته بندی کادو و متن برای نوشتن روی کتاب هدیه برای شما مفید خواهد بود.

کتاب یک گزینه بدون دردسر برای هدیه روز معلم است. با توجه به زمینه ای که معلم شما تدریس می کند می توانید یک کتاب مرتبط خریداری کنید.

10- شمع معطر

شمع های معطر برای همه جذاب هستند. یکی از آن ها را برای روز معلم تهیه کنید و به معلم خود هدیه دهید.

متن ادبی تبریک روز معلم

11- عطر و ادکلن

کادو واسه روز معلم

خرید یک ادکلن کوچک که در کیف جا شود هم کادوی مناسبی برای روز معلم است.

12- کفش راحت

خریدن وسایل شخصی به عنوان هدیه برای معلم ها هم فکر خوبی است. کفش های طبی و راحت باعث می شوند معلم ها که ساعت های طولانی در حالت ایستاده هستند کمتر احساس خستگی کنند.

13- کیف راحت و جادار

کادوی کاربردی برای معلم ها

متن تبریک روز معلم به مادر، پدر و …

کیف معلم ها معمولا بزرگ است چون ان ها وسایل زیادی را با خود به مدرسه و خانه حمل می کنند. یک کیف بزرگ که در عین حال سبک هم باشد حتما مورد پسند معلم ها خواهد بود.

14- ست خودکار

به خصوص برای معلم های دوره ابتدایی که دوست دارند در دفتر بچه ها با رنگ های زیبا بنویسند یک ست خودکار های رنگی هدیه زیبایی محسوب می شود.

در پایان:

چند ایده کادو برای معلم را به شما معرفی کردیم که امیدواریم خوشتان بیاید. اگر ایده های دیگری دارید خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.