Take a fresh look at your lifestyle.

کاندیداهای نیشابور در انتخابات مجلس دوره یازدهم

همانطور که اطلاع دارید حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه در استان خراسان رضوی دارای 2 کرسی در یازدهمین مجلس شورای اسلامی می باشد و از بین کاندیداهای نیشابور در انتخابات مجلس یازدهم انتخاب خواهند شد که از ۱۰ آذر ۱۳۹۸ تا ۱۶ آذر 1398 در وزارت کشور برای این خود را برای این کسری ها ثبت نام کرده اند. این حوزه به نام های دیگر حوزه انتخابیه نیشابور و حوزه انتخابیه فیروزه شناخته می شود

انتخابات نیشابور و فیروزه در هر دوره با مشارکت پرشور مردم استان خراسان رضوی برگزار می شود و از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد. رقابت بالای کاندیداهای حوزه نیشابور و فیروزه باعث گردیده که کاندیداهای انتخابات نیشابور برای نمایندگی در مجلس یازدهم فعالیت بسیاری در زمان تبلیغات انتخابات مجلس داشته باشند اما سوال اینجاست که کاندیدای اصلح در میان نامزدهای انتخاباتی کیست و چه کسی بیشتر شانس را برای رای آوردن در حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه خواهد داشت؟

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس: عباسعلی حقانی نسب

در این میان استقبال چهره‌های سیاسی و معروف کشور که به گفته بسیاری از آنان، احساس تکلیف و شوق خدمت آنها را ترغیب به ثبت‌نام کرده اما آقای عباسعلی حقانی نسب با توجه به اینکه سوابق موفق زیادی در مسائل اقتصادی کلان کشور همچون بورس اوراق بهادار دارد یکی از کاندیداهای اصلی برای بدست آوردن کرسی نمایندگی مجلس در یازدهمین دوره انتخابات مجلس داشته باشد. دلیل این موضوع هم می تواند این باشد که با توجه به مشکلات اقتصادی و مئیشتی که در این چهار سال در بخش خراسان رضوی و شهر نیشابور وجود داشته مردم نگاه ویژه ای به کاندیداهایی خواهند داشت که تخصص ویژه ای در حل مشکلات اقتصادی در کشور دارند.

 

خاطر نشان می سازد حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه شامل شهرستان (های) : نیشابور شامل میان جلگه،سرولایت،زبرخان،مرکزی و همچنین حوزه فیروزه شامل طاغنکوه،مرکزی می باشد و ساکنان این شهر ها باید به این کاندیدا ها رای اعتماد بدهند.

لیست افرادی که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شده اند به شرح زیر می باشد:
  1. عباسعلی حقانی نسب
  2. حاجر چنارانی
  3. حمید گرمابی

خاطر نشان می سازد نامزدهایی که در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند باید منتظر باشند تا فرایند تایید صلاحیت آنها توسط هیئت‌های نظارت از سوی شورای نگهبان که در روز ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ صورت بپذیرد و لیست کاندیداهای نهایی حوزه انتخابیه نیشابور و فیروزه اعلام شود.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند ۱۳۹۸ در سراسر کشور برگزار خواهد شد. برای اطلاع از تاریخ و زمان دقیق انتخابات یازدهم مجلس 99-98 کلیک کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.