Take a fresh look at your lifestyle.

کاهش وزن ادل و راز های تناسب اندام فوق العاده اش بعد از جدایی همسرش چیست؟

ادل، خواننده زن مشهور انگلیسی با آلبوم های بسیار پرطرفدارش همیشه در صدر پرفروش ترین های دنیا قرار دارد. میلیون ها انسان با آهنگ های او خاطرات بسیاری دارند. در 21 سالگی نامش در کتاب گینس با عنوان پرفروش‌ ترین آلبوم‌ های موسیقی در بریتانیا ثبت شد. او در سال 2012 با دریافت 6 جایزه گرمی برای آلبوم 21 با کسب عنوان “دومین زن تاریخ برای دریافت این جوایز در یک شب“ توانست جایگاه خود را برای همیشه در موسیقی دنیا حفظ کند. ادل لوری بلو ادکینز علاوه بر صدای بی نظیرش همیشه بدلیل نوسانات وزنش نیز مورد توجه بوده است. اما اخیراً پس از جدایی از همسرش سیمون کونکی، کاهش وزن ادل بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تغییر وزن ادل اولین بار در مهمانی خواننده رپ آمریکایی “دِرِک”بسیار مورد توجه واقع شد. بطوریکه طرفدارانش با گفتن انتقام جدایی و تو همیشه زیبایی او مورد تشویق قرار دادند .

ادل از چه ورزشی هایی برای کاهش وزن استفاده کرد؟

یک منبع نزدیک به ادل به مجله People گفت:


تنها انگیزه او برای کاهش وزن و زندگی سالم، فرزند هفت ساله اش،آنجلو است. او می خواهد الگوی خوبی برای پسرش باشد”.


این خواننده انگلیسی از مربی های ورزشی معروفی مانند  Pete Geracimo , Dalton Wong درکنار ویدئوهای مربی بدن سازی معروف Joe wicks در خانه اش برای تمرین های بدن سازی استفاده کرد. علاوه بر اینها، اکنون “سه بار درهفته” بصورت پیوسته 60 دقیقه تمرین هوازی و حرکات پیوسته circuit نیزانجام می دهد، ادل بسیار طرفدار پیلاتس، ورزشی با تمرکز بر ذهن و تناسب اندام که بسیاری از ستارگان هالیوود مانند گوئینت پالترو، کورنتی کارداشیان، نائومی کمپل و دوشس مگان مارکل آن را دنبال می کنند، نیز می باشد. نتیجه تمامی این تمرینها به انضمام رژیمش توانست در 6 ماه گذشته تغییر شگرفی در بدن او ایجاد کند.

پرکاربردترین حرکات پیلاتس را از اینجا بخوانید.

 رژیم لاغری ادل که به کاهش وزن او کمک کرد؟

مجله هارپر بازار استرالیا در مقاله ای راز رژیم کاهش وزن ادل را فاش کرد. رژیم Sirtfood که اخیراً در آمریکا ارائه و توسط Pete Geracimo به او توصیه شده است. رژیم Sirtfood بر اساس مواد غذایی سرشار از پروتئین Sirtuin مانند چای سبز، شکلات تلخ 85%،کلم پیچ،بلوبری، زردچوبه و سبزی جعفری می باشد. او علاوه بر این رژیم از سبک غذاهای سالم نیز پیروی می کند. ادل می داند، این رژیم فقط برای کاهش وزن موثر است اما در بلند مدت فقط روش صحیح غذاهای سالم می تواند در تثبیت وزن کمک کند.
منبعی نزدیک به ادل به روزنامه Sun گفته است “ او عاشق رژیم و تمرین های ورزشی خود شده که واقعا برایش کارآمد بوده”. برنده جوایز گرمی، این کاهش وزن چشمگیر را جایزه ای برای خودش می داند.

درنهایت، پیشرفت ادل درشش ماه گذشته برای همه واضح و تحسین همگان را برانگیخته است.

تغییرات وزن ادل که همه را شوکه کرد
کاهش وزن ادل

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.