Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه در وضعیت واتس اپ فیلم طولانی بگذاریم؟

در این نوشته با آموزش گذاشتن فیلم طولانی در وضعیت واتس اپ با شما هستیم. در بین نرم افزارهایی که به منظور پیام رسان از آن ها استفاده میشود، پیام رسان واتس اپ در این ایام محبوب ترین است و همه از آن استفاده می کنند. واتساپ آپشن های متفاوتی دارد که میتواند بسیار جالب باشد مانند استوری یا وضعیت واتس اپ. اما چگونه در وضعیت استاتوس واتس اپ استوری طولانی بگذارید. یکی از مشکلاتی که واتس اپ دارد این است که نمیتوان بیشتر از 30 ثانیه استوری گذاشت و به همین دلیل برای گذاشتن فیلم طولانی در وضعیت واتس اپ باید از نرم افزار های دیگر استفاده کنید که البته راه حل های متفاوت دارد.

نحوه گذاشتن فیلم طلانی در استاتوس واتساپ

آموزش گذاشتن فیلم طولانی در وضعیت واتس اپ
آموزش گذاشتن فیلم طولانی در وضعیت واتس اپ

اگر قصد گذاشتن یک ویدیو طولانی و یا بیشتر از 30 ثانیه در واتس اپ را دارید بهتر است که یکی از راه حل های زیر را انتخاب کنید.

  • میتوانید فیلم طولانی خود را به چند کلیپ کوتاه 30 ثانیه به طور دستی تقسیم بندی کنید.
  •  نرم افزار WhatSaga
  • استفاده از اپلیکیشن + WhatsCut Pro
  • کمک گرفتن از اپلیکیشن GIFShop

چگونه در واتس اپ بفهمیم چه کسانی شماره ما را ذخیره کرده اند؟

چگونه در واتساپ تماس تصویری چند نفره یا گروهی بگیریم ؟

نحوه استفاده از ویژگی انتظار تماس در واتساپ

نرم افزار WhatSaga برای گذاشتن فیلم طولانی در وضعیت واتس اپ

استفاده از این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و تنها کافی است که نرم افزار WhatSaga را دانلود و نصب کنید. بر روی گزینه Video Status کلیک کنید تا یک پنجره برایتان باز شود و در میان ویدیو هایی که باز شده است ویدو مورد نظرتان را انتخاب کنید.

آموزش گذاشتن فیلم طولانی در وضعیت واتس اپ
آموزش گذاشتن فیلم طولانی در وضعیت واتس اپ

این اپلیکیشن به صورت خودکار ویدیو انتخاب شده را به قطعه های 30 ثانیه و مرتب تبدلی می کند. گزینه share to whatsapp  را کلیک کنید و در ادامه تنها کافی است که گزینه سبزی که به شکل فلش است را کلیک کنید تا در وضعیت واتس اپ شما بنشیند.

اپلیکیشن + WhatsCut Pro برای گذاشتن فیلم طولانی در استاتوس واتس اپ

نرم افزار + WhatsCut Pro را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب کنید. باید گفت که این نرم افزار مانند نرم افزار WhatSaga عمل می کند و به صورت خودکار فیلم های طولانی را به چند تیکه 30 ثانیه تبدیل می کند. پس از نصب این نرم افزار صفحه اصلی در گالری تان باز میشود که میتوانید فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس بر روی فلش سبز کلیک کنید و وضعیت من را انتخاب کنید.

۵۰ جمله زیبا انگلیسی برای بیو واتساپ به همراه ترجمه فارسی

آموزش تغییر فونت در واتساپ

کمک گرفتن از اپلیکیشن GIFShop برای گذاشتن فیلم طولانی در وضعیت واتس اپ

یک راه دیگر هم هست که میتوانید از نرم افزار GIFShop استفاده کنید و تنها کافی است که این نرم افزار را دانلود و نصب کنید. با باز کردن صفحه اصلی گزینه Videos -> GIF را انتخاب کنید. یک پنجره برایتان باز میشود که گالری شما است و در بین آن ها ویدیو مورد نظر خود را انتخب کنید. این نرم افزار به صورت خودکار ویدیو انتخاب شده را پردازش کرده و به صورت گیف تبدیل می کند که میتوانید از آن به صورت مستقیم در وضعیت واتس اپ خود استفاده کنید.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.