Take a fresh look at your lifestyle.

آموزش دریافت ۱۰۰۰ فالوور در اینستاگرام رایگان

بهینه سازی پروفایل اینستاگرام

1) یک تم برای نمایه خود را انتخاب کنید. تم ها دو چیز بسیار مهم را انجام می دهند: محتوا را سازماندهی می کنند و اطمینان می دهند که مردم همیشه اعتقاد عمومی به محتوای مورد نظر خود را در نمایه خود می دانند.
تم ها همچنین می توانند فرایند ایجاد محتوا را ساده تر کنند، زیرا برخی از مرزها اغلب بهتر از داشتن هیچ یک از آنها نیستند.

2) اطلاعات مربرط به خود را اضافه کنید. بیوگرافی شما باید موضوع شما، وب سایت شما (اگر شما آن را داشته باشید) و چیز های جالبی در مورد شما یا روند زندگی شما ذکر شده باشد.
این همه ی چیزی است که باعث می شود دیگران به شما جذب شوند!
شما همچنین می توانید هشتگ ها را به زبانه خود اضافه کنید اگر یک هشتگ خاص مرتبط با محتوای شما داشته باشد می توانید از آن استفاده کنید.

3) از یک تصویر نمایه فریبنده استفاده کنید. اگر چیزی داشته باشید که ماهیت تم شما، محتوای شما و شخصیت شما را به تصویر بکشد، از آن استفاده کنید. اگر نه، چیزی را پیدا کنید که افراد بتوانند تصویر نمایه شما و محل زندگی شما را ببینند و تقریبا آنچه انتظار می رود را بدانند.

4) اینستاگرام خود را به رسانه های اجتماعی پیوند دهید. شما می توانید اینستاگرام را به فیس بوک، توییتر، وبلاگ Tumblr و غیره پیوند دهید، به شما این امکان را می دهد که اطلاعات اینستاگرام خود را هر جا که مکررا ارسال می کنید ارسال کنید. به این ترتیب، شما قادر به کشف بیشتر از افرادی هستید که قبلا شما را در این سیستم عامل های اجتماعی دیگر دنبال می کنند.

5) هرگز پست اینستاگرام خود را خصوصی نکنید. یک ناکامی در تلاش برای به دست آوردن رشد اینستاگرام این است که نمیتوانید حساب خود را در مقابل افرادی که نمیدانید محافظت کنید، زیرا این کار باعث بیشتر شدن فالوور های آینده خواهد شد. حساب کاربری خود را به صورت عمومی و به راحتی قابل پیگیری نگه دارید .

مشارکت سایر کاربران در اینستاگرام

1) افرادی را دنبال کنید که با شما منافع دارند. در حالی که این امر در صورتی امکان پذیر است که بسیاری از افراد به دنبال آن باشند تا آنها را به دنبال شما بیاورند، دنبال حسابهایی که پستهایی را که می تواند به شما الهام ببخشد (و برعکس) ارسال کند. این حسابها بیشتر به دنبال شما خواهد بود، و استفاده از وقت شما بسیار کارآمد تر از آن است که بدون هیچ گونه تبعیضی به مردم پی ببرید.

2) مانند عکسهای مردم برای هر 100 دوست که ترک می کنید، حدود 8 بعد از بازگشت به شما ارائه می شود، در صورتی که دوست دارید عکس ها به طور متوسط، حساب های غیر مشهور باشند.
در حالی که شما به احتمال زیاد نمی توانید از طریق این روش به 1000 فالوور صعود کنید، این یک جای خوب برای شروع است.

3) دیدگاه های معنی دار در عکس ها را ترک کنید این یک واقعیت است که اظهار نظر در مورد عکس های اینستاگرام افراد باعث می شود تا فالوور به وجود آید.

4) کاربران پیام که تعدادی از فالوور کم دارند. گاهی اوقات بهتر است یک پیام محرمانه برای کسی که محتوایی که از آن لذت می برید را ترک کنید نه تنها احتمالا این روزها را ایجاد می کند، بلکه آنها را تشویق می کند که شما را دنبال کنند، مخصوصا اگر قبلا آنها را دنبال کرده باشید.
به یاد داشته باشید که پیام رسانی فرد را می توان به عنوان نفوذ در حریم خصوصی خود مشاهده کرد. در هنگام ارسال پیام های دیگر کاربران، مودبانه و محترمانه باشید.

5) به طور مدام پست های خوب با محتوای جالب و خوب تولید کنید تا اعضا مجبور به ترک صفحه شما نشوند.

6) ارسال در زمان مناسب روز . صبح جمعه (ساعت 7 صبح تا 9 بعد از ظهر)، اوایل بعد از ظهر (ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر) و اواسط شب (ساعت 5 صبح تا 7 بعد از ظهر)  سعی کنید در طول این زمان ارسال کنید.

قسمت سوم

در عکس های خود دیگران را تگ کنید

1) از هشتگ ها در تمام عکس های خود استفاده کنید. یک روش معمول برای برچسب زدن شامل نوشتن یک توصیف است، قرار دادن چندین فضای تحت توصیف (اغلب با استفاده از دوره ها به عنوان نگهدارنده ها)، و سپس برچسب گذاری تا آنجا که مربوط باشد.

2) آزمایش با برچسب های محبوب مانند ای سایت https://top-hashtags.com/instagram/ لیست 100 تا از بهترین تگ های روزانه را دارند ، بنابراین سعی کنید چند تا از آنها را در صفحه توضیحات پست خود قرار دهید.
به یاد داشته باشید که برخی از برچسب ها ملزم هستند که بسیار محبوب باشند که پست شما را برای پیدا کردن سخت می کنند.
منحصرا از برچسب های محبوب استفاده نکنید.

3) هشتگ خودتان را ایجاد کنید. اگر دوست دارید، می توانید هشتگ خودتان را ایجاد کنید یا یکی را انتخاب کنید که همه چیز مورد استفاده قرار نگرفته است و آن را خودتان قرار دهید. سعی کنید این تگ را به عنوان پست های زیادی که ممکن است به عنوان یک نوع امضا برای نمایه خود کار کند انتشار دهید.

4) عکس های خود را برچسب گذاری کنید برچسب گذاری جغرافیایی عکسهای شما شامل مکان جایی که عکس در پست گرفته شده است، که به افراد در مناطق اطراف اجازه میدهد عکسهای شما را پیدا کنند.

5) اجتناب از استفاده از برچسب های غیر مرتبط تگ هایی را که در توضیحات مربوط به عکس های شما نیست، قرار ندهید، زیرا این کار اغلب به عنوان هرزنامه شناخته می شود.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.