Take a fresh look at your lifestyle.
مرور برچسب

فنگ شویی

گل پاچیرا در فنگ شویی نماد چیست و شرایط نگهداری آن چگونه است؟

گل پاچیرا یک گیاه افسانه ای است و باورهای افسانه ای زیادی نیز راجب آن وجود دارد. این گیاه به سرعت در چین و ژاپن محبوب شد سپس آسیای شرقی گسترش یافت و به یک گیاه بسیار نمادین در بسیاری از خانه ها و مشاغل تبدیل شد.

آیا سنگ ها انرژی دارند به همراه ذکر انرژی سنگ های مختلف

آیا سنگ ها انرژی دارند؟ خواص درمانی سنگ ها چیست؟ سنگ درمانی چیست و مطالب مرتبط با سنگ های انرژی زا را در این پست از مینویسم بخوانید. در این پست به بررسی خواص، ویژگی ها و انرژی سنگ های مختلف میپردایم.

بهترین گیاهان در فنگ شویی برای جذب آرامش، ثروت و شانس در خانه

همه گیاهان دارای اثر آرامش بخشی هستند و حال ما را بهتر می کنند. اما طبق اصول فنگ شویی برخی گیاهان در فنگ شویی دارای اثرات بیشتری هستند. به عنوان مثال فنگ شویی گیاهان ثروت، شانس، آرامش و .... در این نوشته برخی از بهترین گیاهان در فنگ شویی را…

آکواریوم در فنگ شویی، آکواریوم چگونه می‌تواند انرژی خانه را بهبود بخشد؟ 

در فنگ شویی ماهی یکی از نمادهای مهم است و به معنی وفور و پشتکار است. در این نوشته اطلاعات خوبی درباره تاثیر آکواریوم در فنگ شویی مانند جای آکواریوم در فنگ شویی، تعداد ماهی آکواریوم در فنگ شویی و غیره صحبت می شود.

اهداف اصلی فنگ شویی چیست؟ (بررسی ۱۰ هدف فنگ شویی)

فنگ شویی (به چینی: 風水) در لغت به معنی باد و آب می باشد، یک فلسفه و فن باستانی در چین است که برای دکوراسیون مناسب و چیدمان درست اشیا و وسایل در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، باغ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد تا بهترین اثر را بر سلامتی، شادی،…