Take a fresh look at your lifestyle.
مرور برچسب

یل یاتار طوفان یاتار

دانلود مداحی یل یاتار طوفان یاتار از مداحان معروف کشور محمود کریمی، روح الله بهمنی،  کربلایی حسین عینی فرد

برای دانلود هرکدام از مداحی های یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی می توانید روی هرکدام بصورت جداگانه کلیک کنید و این مداحی ترکی زیبا و پرشور را دانلود کنید.

یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی

مرثیه دینی در شعر ترکی بعد از مسلمان شدن ترک ها و شیعه شدن آن ها همواره از جایگاهی ویژه ای برخوردار بوده و آذری زبان ها در طول تاریخ همواره پرچم داران نوحه سرایی و مداحی های طوفانی در رثای شهادت ائمه اطهار بخصوص حضرت سیدالشهدا و یارانش بوده اند.

این نوحه پرشور و حماسی که در مدح عظمت و بزرگی آقا ابوالفضل العباس در سپاه امام حسین(ع) سروده شده به یکی از معروف ترین مداحی های ترکی در سالهای اخیر تبدیل شده است و مداحان معروف کشورمان یکی پس از دیگری به اجرای این نوحه ترکی زیبا پرداخته اند.

دانلود مداحی ترکی جان حسین جانان حسین عالم سنه قربان حسین محمود کریمی

تاسوعای حسینی، روز پای مردی و وفاداری پیروان امام حسین علیه السلام بر شما دوستدار خاندان عصمت علیهم السلام تسلیت باد. در این مطلب دانلود مداحی ترکی جان حسین جانان حسین عالم سنه قربان حسین محمود کریمی را با شما به اشتراک می گذاریم.

دانلود مداحی “به قول آذری زبونا، یل یاتار طوفان یاتار” روح الله بهمنی | شور

در این مطلب دانلود مداحی "میگن تموم پهلونا به قول آذری زبونا، یل یاتار طوفان یاتار، یاتماز حسینین پرچمی" را با صدای روح الله بهمنی که به سبک شور خوانده شده را با شما به اشتراک می گذاریم.