Take a fresh look at your lifestyle.
مرور برچسب

دانلود آهنگ غمگین

دانلود آهنگ غمگین آرشیو آهنگ های مجاز غمگین در این بخش قرار میگیرد . تمام آهنگ های جدید ژانر غمگین و دلشستگی را در این موضوع قرار داده ایم و امیدوارم با دانلود این آهنگها و گوش دادنشون گریه نکنید !

دانلود ۱۵ آهنگ درباره زمستان و برف؛ شاد،غمگین و عاشقانه

با رسیدن فصل زمستان و سرد شدن هوا به خصوص وقتی که برف می بارد هیچ چیز مثل گوش سپردن به یک آهنگ درباره زمستان لذت بخش نیست، فرقی نمی کند چه مشغول پیاده روی باشید یا در ماشین در حال رانندگی و یا پشت پنجره مشغول تماشای بیرون، شنیدن یک آهنگ

دانلود گلچین بهترین آهنگ های علیرضا قربانی (تا سال ۱۴۰۱)

در این مطلب دانلود گلچین بهترین آهنگ های علیرضا قربانی (بی گناه، شب دهم، تنهایی لیلا، خنده های تو، بی تو به سامان نرسم و ...) را با شما به اشتراک می گذاریم.

دانلود بهترین آهنگ های فریدون آسرایی (گل هیاهو، حسرت، هنوزم همونیم و … یکجا)

در این پست می توانید بهترین آهنگ های فریدون آسرایی ( کلبه ای در مه، بو قالا داشلی قالا، هم بازی و... ) را با کیفیت 320 و بصورت یکجا دانلود نمایید.

دانلود بهترین آهنگ های سینا درخشنده (شاد وغمگین تا ۱۴۰۱)

در این پست می توانید گلچین بهترین آهنگ های شاد و غمگین سینا درخشنده (دلبر شیرین، دلبر خوش خنده من، پرنده، بی معرفت و .... ) را یکجا با کیفیت بالا دانلود کنید.

دانلود بهترین آهنگ های پاییزی (پاپ و سنتی از خواننده های محبوب-آپدیت ۱۴۰۱)

در این مطلب به مناسبت فرار پادشاه فصل ها بهترین آهنگ های پاییزی از خواننده های محبوبی همچون محسن چاوشی، همایون شجریان، سالار عقیلی و ... را به شما عاشقانه پاییز به اشتراک می گذاریم.

دانلود بهترین آهنگ های هوروش بند (یکجا، با کیفیت ۳۲۰-آپدیت ۱۴۰۱)

مهدی دارابی؛ ترانه سرا، آهنگساز وخواننده؛ 17 مرداد 1372 در کوهدشت لرستان متولد شد. این هنرمند تا تحصیلات دبیرستان خود را در این شهرستان به پایان رسانید و زمانیکه 16 سال داشت به تهران نقل مکان کرد. جالب است که بدانید مهدی دارابی موسیقی را

دانلود آهنگ های در مورد بارون از خوانندگان معروف (پاپ و سنتی)

به مناسبت نزدیک شدن به فصل باران؛ پاییز در این مطلب دانلود آهنگ های در مورد بارونبا صدای خوانندگان معروف پاپ و سنتی را با شما به اشتراک می گذاریم.

دانلود آهنگ مگه پاییز اومده عطرت پیچیده تو خیابون از گرشا رضایی

مگه پاییز اومده پیچیده عطرت تو خیابونمنو دنبال خودت تو این خیابونا نگردونمگه پاییز اومده مگه پاییز اومدهآره پاییز اومده بهارمو ازم بگیره به مناسبت نزدیک شدن به پادشاه فصل ها؛ در این مطلب دانلود آهنگ مگه پاییز اومده عطرت پیچیده تو خیابون