Take a fresh look at your lifestyle.
مرور برچسب

دانلود آهنگ مذهبی

دانلود مولودی ازدواج حضرت علی و فاطمه (س) از مداحان معروف

اگر به دنبال مولودی مخصوص سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا برای جشن ها و مراسمات هستید با ما همراه باشید. 7 لینک دانلود مولودی شاد ازدواج حضرت علی و فاطمه را اینجا ببینید.

دانلود گلچین آهنگ های تولد امام رضا علیه السلام (مولودی و موسیقی)

ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز ولادت شاه خراسان، امام رضا علیه السلام؛ در این مطلب دانلود آهنگ و مولدی برای تولد امام رضا علیه السلام از خوانندگان و مداحان معروف با شما به اشتراک می گذاریم.

دعای وداع با ماه رمضان صوتی (با صدای مداحان معروف)

در آخرین روز ماه رمضان خواندن دعای وداع ماه رمضان سفارش شده است. دعای وداع با ماه رمضان که در صحیفه سجادیه و مفاتیح آورده شده را می توانید به صورت صوتی گوش دهید. فایل صوتی دعای وداع ماه رمضان با صدای مداحان معروف میثم مطیعی، مهدی سماواتی،

دعای جوشن کبیر صوتی (با صدای مداحان معروف)

دعای جوشن کبیر دارای 100 فراز زیبا در حمد و ستایش خداوند است. اگر قصد خواندن دعای جوشن کبیر در خانه را دارید می توانید از دعای جوشن کبیر صوتی تندخوانی و یا صوت جوشن کبیر با صدای مداح مورد علاقه خود استفاده کنید.

دانلود گلچین آهنگ های شاد برای مبعث رسول اکرم

از بعثت او جهان جوان شد / گیتى چو بهشت جاودان شداین عید به اهل دین مبارک / بر جمله مسلمین مبارک . سلام دوستان پیشاپیش عید مبعث را خدمت تک تک شما بزرگواران تبریک عرض می نمایم به مناسبت این روز عزیز، در این مطلب دانلود گلچین آهنگ شاد