Take a fresh look at your lifestyle.
مرور برچسب

مواد غذایی مفید

مواد غذایی شل کننده عضلات که مانند دارو عمل می کنند!

درمان اسپاسم عضلانی با روش های طبیعی و خوراکی های باز کننده عضلات یکی از روش های بی خطر برای رفع گرفتگی عضلات است. مواد غذایی که عضلات را شل کرده و گرفتگی آن ها را برطرف می کند را به شما معرفی می کنیم.

طرز تهیه غذا با لوبیا چشم بلبلی (۳ غذای خوشمزه با لوبيا چشم بلبلی)

با لوبیا چشم بلبلی می توان چندین و چند غذا و سالاد را آماده کرد و با میل کردن این غذاها از خواص لوبیا چشم بلبلی بهره مند شد. در این پست تهیه غذا با لوبیا چشم بلبلی به 3 روش را می آموزید

اصول تغذیه سالم؛ با رعایت این ۶ اصل ساده بیشتر عمر کنید!

شاید تصمیم گرفته اید که تغذیه سالم تری داشته باشید یا شاید احساس کرده اید که زمان آن فرارسیده است تا عادت های غذایی خود را در جهت داشتن یک سبک زندگی سالم تر و نیز مدیریت وزن تغییر دهید. اما از کجا باید شروع کنید؟ این پنج اصل تغذیه سالم

خوردن اسپند برای لاغری شکم؛ آیا مفید است؟ چگونه آنرا مصرف کنیم؟

اسپند یا به زبان عامیه اسفند دارای خواص زیادی برای بدن انسان می باشد مهمترین آن ها خوردن اسپند برای لاغری شکم می باشد. در این صفحه قرار است نحوه خوردن اسفند برای لاغری و برخی خواص دیگر اسپند را توضیح دهیم.

مواد غذایی برای افزایش پلاکت خون (چه بخوریم و چه نخوریم)

اگر پلاکت خون شما پایین اس یا اصطلاحا به ترومبوسیتوپنی مبتلا هستید باید مواد غذایی که پلاکت خون را افزایش می دهند در رژیم غذایی خود بگنجانید. مواد خوراکی برای بالا بردن پلاکت خون به شکل طبیعی در این نوشته معرفی شده اند.