Take a fresh look at your lifestyle.
مرور برچسب

مواد غذایی مقوی

مواد غذایی مقوی را در این بخش میتوانید مشاهده کنید . همیشه دقت داشته باشید از چه موادی برای تغذیه استفاده مینمایید .

طرز تهیه نخود آب؛ مقوی، خوشمزه و پرخاصیت

حال که در روز های سرد قرار داریم، می خواهیم طرز تهیه نخود آب را به شما بیاموزیم تا با خوردن آن از هر گونه بیماری ویروسی پیشگیری شود. همانطور که می دانید نخود آب با گوشت مقوی تر است پس این دستور را آموزش می دهیم.

غذاهای مقوی و ارزان برای سحری (طرز تهیه ۵ غذا)

در ماه مبارک رمضان که مردم روزه دار به دنبال سحری های متنوع هستند، بهتر است غذاهای مقوی و ارزان برای سحری را انتخاب کنند. این غذاها علاوه بر خوشمزه گی و مقوی بودن، دارای مواد اولیه ی در دسترس با قیمت پایین هستند. در این پست در مینویسم شما…

کدام گروه مواد غذایی به بدن انرژی می‌ دهند؟

بدن ما برای تامین انرژی به مصرف مواد غذایی مقوی نیاز دارد. اما ممکن است بدرستی ندانیم مواد غذایی انرژی زا برای بدن کدامند و تغذیه ما صحیح نباشد. اگر می خواهید بدانید کدام گروه مواد غذایی به بدن انرژی می‌ دهند، این مطلب را از دست ندهید.

غذای نونی: چندین مدل مختلف غذای نونی

خیلی افراد خوردن غذاهای نونی را به برنج و غذاهای مجلسی ترجیح می دهند. بخصوص برای شام اکثر افراد ترجیح می دهند غذای نونی آماده کنند. در این مطلب می توانید با چندین مدل مختلف غذای نونی آشنا شوید که درست کردن آن زمان زیادی ازشما نمی گیرد.

تغذیه مناسب برای مدرسه کودکان | تغذیه برای کودکان مدرسه ای

هر کودکی برای این که سالم بوده و دارای ذهن فعال و پر انرژی باشد، باید تغذیه مناسب داشته باشد. اما تغذیه برای مدرسه بچه ها چه چیزی باشد بهتر است؟ در این مقاله تغذیه مناسب برای مدرسه کودکان آورده شده است.