Take a fresh look at your lifestyle.
مرور برچسب

نگهداری مواد غذایی

نگهداری انگور به روش افغانی؛ طرز ساخت کنگینه و نکات مهم

روش باستانی و روستایی مورد استفاده در افغاستان برای نگهداری انگور سبب می شود تا انگور تا ماه ها بدون هیچ تغییری باقی بماند. افغاستان سالها است که انگور می کارد جای تعجب نیست که این میوه یک ماده غذایی مهم در این کشور می باشد. در افغانستان

روش نگهداری سبزی خوردن شسته در یخچال که مثل روز اول تازه بماند

سبزی خوردن یکی از مواد غذایی می باشد که باید حتما در برنامه غذایی خود آن را داشته باشید اما چگونه باید آن را تا یک هفته در یخچال نگهداری کنیم تا پلاسیده نشود. طرز صحیح نگهداری سبزی خوردن شسته در یخچال را در این مقاله بخوانید.

نگهداری برگ مو به روش ترکیه ای؛ کنسرو کردن برگ مو

روش نگهداری از برگ یا انگور بسیار ساده و آسان می باشد با این روش میتوانید هر زمان که خواستید دلمه درست کنید برگ انگور آماده و تازه در دسترس داشته باشید و این غذای خوشمزه را برای خودتان و خانواده آماده کنید.

بهترین روش نگهداری برنج برای مدت طولانی؛ ۱۴ نکته آسان

برای نگهداری برنج به مدت طولانی بدون کرم افتادن، شپشک زدن و بوی کهنگی گرفتن باید نکاتی را رعایت کنید مثل محل نگهداری، دما و ظرف نگهداری برنج. 14 نکته برای نگهداری بهتر برنج را به شما معرفی می کنیم.

طرز نگهداری لیمو ترش برای مدت طولانی، بدون تلخی

اکنون که در فصل برداشت میوه لیمو ترش هستیم، لیمو ترش را تهیه کرده و با طرز نگهداری لیمو ترش برای مدت طولانی که در این پست با شما به اشتراک می گذاریم، لیمو ترش را برای همه روزهای سال در خانه داشته باشید.

طرز نگهداری بامیه در فریزر چگونه است (بهترین روش)

حیف است که بامیه را در فصول دیگر سال نداشته باشیم بنابراین لازم است بیاموزیم که طرز نگهداری بامیه در فریزرطرز نگهداری بامیه خورشتی در فریزر چگونه است. در این پست نحوه نگهداری بامیه در فریزر را می آموزید.

طرز نگهداری انار برای مدت طولانی به چند روش ساده و کاربردی

یکی از هنر هایی که بهتر است هر کسی یاد بگیرد، چگونگی نگهداری انار برای مدت طولانی می باشد تا بتوانید در طول سال انار نوش جان کنید. در این مقاله طرز نگهداری انار برای مدت طولانی به چند روش عالی را می آموزید.

روش صحیح نگهداری مواد غذایی در فریزر + مدت زمان نگهداری

نحوه نگهداری مواد غذایی در فریزر به شکل صحیح و سالم برای فریز کردن مواد غذایی پخته و خام و همچنین جدول مدت زمان نگهداری مواد غذایی در فریزر را اینجا بخوانید. همچنین خواهیم گفت کدام مواد غذایی را نمی توان فریز کرد.