Take a fresh look at your lifestyle.

آیا قیمت گوشت تا پایان سال گران می‌شود؟

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: مصرف گوشت خانوارها کم شده چون به هر حال توان اقتصادی خانوارها کاهش پیدا کرده است. ملکی قیمت هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه برای عرضه به مصرف کننده را بین 112 تا 115 تومان دانست و گفت: ممکن است برخی عرضه‌کنندگان اگر شاهد رکود بازار باشند، قیمت‌های کمتری را هم ارائه کنند.

آخرین قیمت هر شانه تخم مرغ ۳۴ هزار تومان (۱۴ دی ۹۹)

به گزارش برنا : منبع خبرعلی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی برنا، در خصوص وضعیت بازار گوشت گفت: بازار گوشت گوسفند هنوز هم با ثبات همراه است. البته همه بازارها به طور معمول از 7 و 8 هر ماه به سمت رکود می‌روند و خریدها محدود می‌شود. بازار گوشت هم مثل دیگر بازارها راکد بوده است.

وی در خصوص برخی گزارش‌هایی که کاهش مصرف گوشت در خانوارها را تایید می‌کند، گفت: مصرف گوشت خانوارها کم شده چون به هر حال توان اقتصادی خانوارها کاهش پیدا کرده است.

ملکی قیمت هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه برای عرضه به مصرف کننده را بین 112 تا 115 تومان دانست و گفت: ممکن است برخی عرضه‌کنندگان اگر شاهد رکود بازار باشند، قیمت‌های کمتری را هم ارائه کنند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی درباره پیش‌بینی خود از بازار گوشت تا پایان سال جاری، تاکید کرد: نمی‌توان پایان سال را پیش‌بینی کرد. عرضه دام در شرایط فعلی به اندازه کافی صورت گرفته و عرضه و تقاضا تقریبا مطلوب است. هرچند که تقاضا نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است.

به گزارش برنا، برخی گزارش‌ها نشان از ثبات نسبی قیمت در گوشت گوسفندی دارد. ملکی پیش از این نیز عنوان کرده بود که در ۶ ماهه دوم سال دام‌ها باید در آغول بمانند و باید تدابیری برای تامین نهاده مورد نیاز دامدار اندیشیده شود تا دامداران به سبب کمبود عرضه تغییری در قیمت‌ها نداشته باشند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.