Take a fresh look at your lifestyle.

از کجا بازی فینال آسیا را با گزارش فردوسی پور ببینیم؟

امروز شنبه 29 آذر 99 بازی فینال آسیا برگزار میشود. طرفداران پرسپولیس و آن هایی گه دوست دارند این بازی را با صدای عادل فردوسی پور ببینیند میتوانند در پیج اینستاگرامی AFC شاهد این بازی حساس باشند.

به گزارش تجارت نیوزمنبع خبرفینال قهرمانان آسیا با صدای عادل فردوسی‌پور را از کجا ببینیم؟

امروز شنبه ۲۹ آذر ماه، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و اولسان برگزار خواهد شد. این بازی قرار است از صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا با گزارشگری عادل فردوسی‌پور پخش شود.

امروز شنبه 29 آذر ماه، ساعت 15 و 30 دقیقه فینال لیگ قهرمانان آسیا بین دو تیم پرسپولیس و اولسان برگزار خواهد شد. این بازی قرار است از صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا با گزارشگری عادل فردوسی‌پور پخش شود.

اعلام خبر گزارش عادل فردوسی‌پور در صفحه اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد استقبال فوتبال‌دوستان ایرانی قرار گرفته، به طوری که تا لحظه تنظیم این خبر تعداد دنبال‌کنندگان این صفحه به بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر رسیده است. این تعداد کمتر از 200 هزار نفر بود که به دلیل پخش مستقیم بازی پرسپولیس ناگهان تعداد دنبال‌کنندگن آن افزایش یافته است.

برای مشاهده این بازی می‌توانید به صفحه اینستاگرام ای اف سی رفته کرده و این صفحه را دنبال یا اصطلاحا فالو کنند. با شروعِ بازی، زیر عکس پروفایل عبارت LIVE نمایش داده می‌شود که با کلیک بر آن می‌توانید فینال آسیا را با گزارش عادل فردوسی‌پور تماشا کنید. مشاهده لایو اینستاگرام ای‌اف‌سی، هم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام روی موبایل (با دنبال کردن پیج رسمی AFC به آدرس theafchub_ir) و هم باز کردن آدرس www.instagram.com/theafchub_ir در مرورگر گوشی یا کامپیوتر، امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری تابناک
فینال پرسپولیس با گزارش فردوسی‌پور از اینستاگرام!

عادل فردوسی‌پور دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به صورت زنده از لایو اینستاگرام AFC فارسی گزارش خواهد کرد.

صفحه رسمی AFC به فارسی با انتشار پوستری نوشت: «عادل فردوسی‌پور فینال را برای شما گزارش می‌کند! جایی نروید و بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را به‌طور زنده و با گزارش اختصاصی عادل فردوسی‌پور از صفحه فارسی اینستاگرام AFC ببینید.» با ورود عادل فردوسی پور به قطر و پخش شدن خبر گزارش زنده او روی تصاویر زنده مسابقه فینال، چند ده‌هزار نفر که عمدتا ایرانی هستند، صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام را فالو کرده‌اند. فردوسی‌پور با دوری از فعالیت در صداوسیما پنجشنبه شب گذشته اولین قسمت از فصل جدید برنامه فوتبال ۱۲۰را روی آنتن زنده شبکه ورزش پخش کرد و سپس راهی قطر شد.

این گزارشگر فوتبال و تهیه‌کننده تلویزیون درباره سفرش به قطر گفت: «به دعوت ای‌اف‌سی و برای گزارش بازی فینال می‌روم که از اینستاگرام رسمی ای‌اف‌سی به صورت زنده پخش خواهد شد و از این بابت خوشحالم که می‌توانم این مسابقه را برای مردم گزارش کنم.»

منبع خبر

View this post on Instagram

 

A post shared by AFC فارسی (@theafchub_ir)

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.