Take a fresh look at your lifestyle.

برنامه بند بازی کجا پخش میشه + ساعت پخش

بندبازی نام مسابقه ای برای استعدادیابی در حوزه موسیقی می باشد که به تازگی از شبکه نمایش خانگی پخش می شود. داوران این مسابقه امید حاجیلی، علیرضا عصار، بهروز صفاریان، امید نعمتی و مهراوه شریفی نیا هستند و نیما بانک کارگردانی انرا به عهده دارد. این برنامه بزرگ ترین مسابقه استعدادیابی بندهای موسیقی ایران در سبک پاپ و پاپ تلفیقی می باشد که در تهران برگزار می شود.

برنامه بند بازی ساعت چند شروع میشه

برنامه بندبازی به عنوان بزرگترین رقابت گروه های موسیقی ایران، با هدف شناسایی استعدادهای موسیقی، به شکل مسابقه و با حضور چند داور در تهران برگزار می شود که پنج شنبه و جمعه هر هفته از فیلم نت پخش می شود. ساعت پخش برنامه بندبازی راس ساعت 20 می باشد. امید حاجیلی میزبان این برنامه است.

گروه هایی که در زمینه موسیقی استعداد دارند و برای دیده شدن به دنبال موقعیت هستند می توانند در این برنامه شرکت کنند و گروه های شرکت کننده از سوی داوران و آرای مردمی در این رقابت انتخاب می شوند و جایزه یک میلیارد تومانی دریافت می کنند.

نکته ای که وجود دارد. در مسابقه بند بازی امکان حضور انفرادی وجود ندارد  و شرکت کنندگان باید از گروه های تازه کار موسیقی باشند.

تاکنون یک قسمت از برنامه بند بازی در پنجشنبه هفته گذشته یعنی 7 بهمن، با حضور چند چهره موسیقی پاپ در یکی از پلتفرم‌ های اینترنت پخش شده است.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.