Take a fresh look at your lifestyle.

بیماری کرونا تعطیلی کارخانه سامسونگ را به دنبال داشت

ویروس کرونا با شیوع پر سرعت خود در سراسر جهان به کره جنوبی نیز سرایت کرد و به شرکت سامسونگ رسید. با ابتلای یکی از کارکنان شرکت گوشی سامسونگ به ویروس کرونا، این کارخانه بطور موقت تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)

بیماری کرونا تعطیلی کارخانه سامسونگ را بطور موقت رقم زد

شرکت سامسونگ با تایید خبر ابتلای یکی از کارگران کارخانه تولید گوشی خود در شهر گومی کره جنوبی به ویروس کرونا، این کارخانه را به طور موقت تعطیل کرد.

به گزارش رویترز به نقل از سامسونگ، محل کار این کارگر آلوده تا صبح ۲۵ فوریه (سه شنبه ۶ اسفندماه) تعطیل خواهد بود.

برترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان در بیانیه‌ای اعلام کرد، از کارگرانی که با فرد آلوده در تماس بوده‌اند، خواسته تا خود را در خانه قرنطینه کنند و قصد دارد از آن‌ها آزمایش بگیرد.

کارخانه سامسونگ در شهر گومی تنها بخش کوچکی از مجموع تلفن‌های هوشمند ساخت این برند را تولید می‌کند که بیشتر برای مصرف به بازار داخلی عرضه می‌شوند. سامسونگ بیشتر تلفن‌های هوشمند خود را در ویتنام و هند تولید می‌کند.

کره جنوبی روز شنبه اعلام کرد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور بیش از دو برابر شده و به ۴۳۳ نفر رسیده است.

منبع خبر

 

به گزارش مشرق نیوز

شرکت سامسونگ کره جنوبی امروز ابتلای یکی از کارکنان خود در جنوب شرق کره را تائید و اعلام کرد کارخانه تولید گوشی در منطقه گومی را تعطیل کرده است

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، شرکت سامسونگ کره جنوبی امروز اعلام کرد که یکی از کارمندان کارخانه تولید گوشی سامسونگ در شهر گومی در جنوب شرق کره به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل این کارخانه تعطیل شده است.

این شرکت که بزرگترین تولید کننده گوشی تلفن همراه در جهان به شمار می‌رود، گفت: خط تولیدی که این کارمند در آن کار می‌کرده تا روز ۲۵ فوریه تعطیل شده است.

در بیانیه سامسونگ آمده است شرکت کره‌ای تمام کارمندانی که با کارمند مبتلا برخورد داشته‌اند را در قرنطینه قرار داده و قصد دارد از آنها آزمایش بگیرد.

سامسونگ بخش قابل توجهی از گوشی‌های خود را در ویتنام و هند تولید می‌کند و کارخانه گمی محصول تولید گوشی برای بازار داخل کره بوده است.

کره جنوبی اعلام کرده که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور دو برابر شده و به ۴۳۳ مورد رسیده است.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری آی تی رسان

گزارشات جدید از کره جنوبی نشان می‌دهند که شرکت سامسونگ به علت آلوده شدن کارگرانش به ویروس کرونا، کارخانه تلفن‌های هوشمند خود را در شهر گومی تعطیل کرده است. شیوع ویروس کرونا تاکنون در چین و سایر کشورها جان بیش از 2000 انسان را گرفته است. این ویروس تاثیرات بسیار منفی بر بازار‌های مختلف، از جمله بازار محصولات دیجیتال اعمال کرده است.

کنگره جهانی موبایل 2020 (MWC 2020) که قرار بود در تاریخ 24 فوریه آغاز شود، به دلیل شیوع این ویروس لغو شد و انتظار می‌رود که تعطیلی کارخانه‌ها در چین، زنجیره تامین تلفن‌های هوشمند را تحت‌تاثیر قرار دهد.

شرکت سامسونگ در کارخانه شهر گومی، مونتاژ اسمارتفون‌های گلکسی فولد و گلکسی Z Flip را انجام می‌دهد. این شرکت به دلیل مسائل مربوط به ویروس کرونا، کارخانه مذکور را تا روز 24 فوریه تعطیل کرده است. این اقدام به منظور پاک‌سازی و ضدعفونی کردن محیط کارخانه انجام می‌شود تا در تاریخ 25 فوریه، کارخانه به روند تولید عادی خود برگردد.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.