Take a fresh look at your lifestyle.

فردوسی پور بازگشت خود به شبکه ۳ را تکذیب کرد

از دیروز (دوشنبه)، خبر بازگشت عادل فردوسی پور به شبکه 3 خیلی ها را خوشحال کرد و این خبر از صحبت های رضا جاودانی برداشت شد که برنامه گزارش ورزشی سه شنبه با سورپرایز همراه خواهد بود.

اما صبح امروز عادل فردوسی پور به دوستان نزدیکش گفته که این خبر صحت ندارد و او تصمیم به بازگشت به تلویزیون را ندارد.

به گزارش همشهری آنلاین
عادل فردوسی‌پور در گفتگویی غیررسمی با دوستانش موضوع بازگشت به تلویزیون را تکذیب کرده است.به گزارش همشهری آنلاین، از دیروز یک بار دیگر شایعه بازگشت عادل فردوسی‌پور به تلویزیون حسابی داغ شد.
این بار سرچشمه شایعات، انتشار ویدیویی از حرف‌های رضا جاودانی بود که وی در آن وعده می‌داد برنامه سه‌شنبه‌شب گزارش ورزشی، حاوی یک سورپرایز یا شگفتانه خواهد بود: «دوست عزیزی به جمع ما ملحق می‌شود که دل‌مان خیلی برای او تنگ شده.»برداشت خیلی‌ها از حرف جاودانی این بود که فردوسی‌پور قرار است امشب به تلویزیون برگردد و بازی تیم محبوبش یعنی لیورپول را برابر اتلتیکو مادرید گزارش کند، اما عادل امروز در گفتگوی غیررسمی با دوستانش موضوع را تکذیب کرده است. ظاهرا سورپرایزی که دوستان از آن حرف می‌زنند، بازگشت محمدرضا احمدی به فاز اجرای گزارش ورزشی است.منبع خبر

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری عصر ایران

عادل فردوسی‌ پور در خصوص حضورش در برنامه امشب گزارش ورزشی و گزارش دیدار اتلتیکو و لیورپول گفت: «اصلاً چنین چیزی نیست و من سورپرایز شبکه ۳ نیستم.»

به گزارش خبر ورزشی، یک‌ شنبه و به هنگام پخش بازی رئال‌مادرید و سلتاویگو در چارچوب رقابت‌های لالیگا از شبکه ۳، رضا جاودانی مجری برنامه گزارش ورزشی خبر از یک سورپرایز ویژه داد و اعلام کرد موقع پخش دیدار امشب لیورپول و اتلتیکومادرید در مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، فردی به جمع ما اضافه می‌شود که همه دلتنگ دیدن او هستند.

بعد از این صحبت‌های جاودانی از صبح دیروز گمانه‌ زنی‌ ها بر این بود که عادل فردوسی‌ پور سورپرایز جادوانی و شبکه ۳ خواهد بود و بعد از مدت‌ ها عادل را دوباره در شبکه ۳ خواهیم دید.

از همین رو ابتدا به ذکایی تهیه کننده برنامه گزارش ورزشی زنگ زدیم که او در جلسه کاری حضور داشت و پاسخگویی را به بعد موکول کرد. بعد از آن با خود جاودانی تماس گرفتیم که به خبرورزشی گفت: «من اجازه ندارم بگویم چه کسی قرار است به برنامه بیاید و حرف‌هایی که زدم موضوعی بود که تهیه‌کننده برنامه به من گفته بود!»

پس از صحبت‌ های جادوانی با خود عادل تماس گرفتیم تا از صحت ماجرا باخبر شویم. او در خصوص حضورش در برنامه امشب گزارش ورزشی و گزارش دیدار اتلتیکو و لیورپول گفت: «اصلاً چنین چیزی نیست و من سورپرایز شبکه ۳ نیستم.»

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.