Take a fresh look at your lifestyle.

شایعه جدایی رامبد جوان از همسرش نگار جواهریان

این روزها خبر هایی از مشکلات رامبد جوان و نگار جواهریان در رسانه ها به گوش میرسد . نمیدانیم این امر چقدر واقعیت دارد ؟

به گزارش ستاره پارسی

به گزارش رکنا، ازدواج و طلاق سلبریتی‌ها همیشه بحثی جذاب و جنجالی برای مردم عادی بوده است. با رونق شبکه‌های اجتماعی اخبار زندگی خصوصی افراد مشهور مورد توجه زیادی قرار گرفته است. هر چند که این توجه ممکن است به مذاق برخی از ستاره‌ها مانند رامبد جوان خوش نیاید! هنرمندی که خبر جدایی‌ اش از سحر دولتشاهی و ازدواجش با نگار جواهریان به یکی از مباحث جنجالی در شبکه‌های اجتماعی منجر شد‌ و دوباره زندگی خصوصی او را به خبر اول برخی رسانه ها تبدیل کرد. زمزمه‌ای که این روز‌ها در محافل خصوصی و فضای مجازی شنیده می‌شود این است که رامبد جوان و نگار جواهریان از یکدیگر جدا شده‌اند.

به گزارش شما نیوز منبع خبررامبد جوان از نگار جواهریان جدا شد + علت طلاق
جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان به خبر داغ این روزها تبدیل شده است. این 2 که زمان زیادی از ازدواجشان و حواشی پیرامون آن نگذشته است، دوباره حاشیه ساز شده اند.

به گزارش مستقل نیوز منبع خبرماجرا جنجال ساز طلاق رامبد جوان و نگار جواهریان + علت طلاق
جدایی رامبد جوان و نگار جواهریان به خبر داغ این روزها تبدیل شده است. این 2 که زمان زیادی از ازدواجشان و حواشی پیرامون آن نگذشته است، دوباره حاشیه ساز شده اند.
رامبدجوان هنرمندی که خبر جدایی‌ اش از سحر دولتشاهی و ازدواجش با نگار جواهریان به یکی از مباحث جنجالی در شبکه‌های اجتماعی منجر شد‌ و دوباره زندگی خصوصی رامبدجوان را به خبر اول برخی رسانه ها تبدیل کرد. درباره رامبدجوان زمزمه‌ای که این روز‌ها در محافل خصوصی و فضای مجازی شنیده می‌شود این است که رامبدجوان و نگار جواهریان از یکدیگر جدا شده‌اند.

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.