Take a fresh look at your lifestyle.

فردا کدام یک از خانوارها وام یک میلیونی را میتوانند دریافت کنند؟

بانک مرکزی با ارائه لیستی ازمتقاضیان وام یک میلیون تومانی ، این وام را فردا (چهارم اردیبهشت) به حساب آن ها واریز می کند؛ اما این افراد چه کسانی هستند؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان

طبق لیست ارائه شده بانک مرکزی بیش از ١٧ میلیون خانواری که تا ٣١ فروردین در سامانه ۶٣۶٩ ثبت‌نام کرده‌اند، فردا براساس وعده ای که بانک مرکزی پیش از این اعلام کرده بود وام یک میلیون تومانی خود را دریافت خواهند کرد.

بانک مرکزی اعلام کرده بود، چنانچه لیست یارانه‌بگیران تا ظهر امروز (چهارشنبه) به بانک مرکزی ارسال شود، این بانک با هماهنگی بانک‌های عامل طی حداقل ۲۴ ساعت نسبت به واریز تسهیلات اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه جوان  فردا ١٧ میلیون و ١۵٣ هزار و ٢١ سرپرست خانواری که اسامی آنان برای دریافت وام یک میلیون تومانی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شده است، این وام را  دریافت خواهند کرد.

اما تکلیف کسانی که موفق به دریافت وام یک میلیون تومانی نشدند چیست؟

بقیه خانوار‌هایی که در این نوبت مبلغ مورد نظر را دریافت نکردند، فرصت دارند تا هفتم اردیبهشت در سامانه ۶٣۶٩ ثبت‌نام کنند، که پس از انجام غربالگری و فهرست‌بندی اسامی آنان توسط سازمان هدفمندی ،فهرست متقاضیان به بانک مرکزی ارسال خواهد شد.

زمان پرداخت نوبت دوم این وام متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است، به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور، این تسهیلات یک میلیون تومانی به صورت وام قرض الحسنه برای حمایت از مردم است که دولت تصمیم گرفته به حساب سرپرستان خانوار واریز کند.

پیش از این وزارت تعاون اعلام کرده بود سرپرستان خانوار تا ٣١ فروردین فرصت دارند با سیم‌کارتی که به نام آنها است کدملی خود را به سامانه ۶٣۶٩ پیامک کنند. اما از آنجایی که برخی از سرپرستان خانوار سیم‌کارتی به نام خود نداشتند مهلت ارسال پیامک تا یک هفته (هفتم اردیبهشت) تمدید شد.

منبع خبر

به گزارش خبرگزاری برنا

پنج شنبه ۴ اردیبهشت(فردا) تسهیلات یک میلیون تومانی به حساب سرپرستان ۱۷ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۱ خانوار واریز می‌شود.

گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسین میرزایی، در این باره اظهار داشت: تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ در مجموع پیامک‌های معتبری که توسط سرپرستان خانوار مشمول یارانه ارسال شد ۱۷ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۱ مورد بود.

وی گفت: کسانی که در فهرست یارانه بگیران هستند و به هر دلیلی هنوز ثبت نام نکرده اند، فقط سرپرستان خانوار تا ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند برای دریافت وام، پیامک ارسال کنند. کسانی که تا یکشنبه ۷ اردیبهشت پیامک ارسال کنند، پنجشنبه هفته بعد تسهیلات یک میلیون تومانی برای آن‌ها هم واریز می‌شود.

 مردم به هیچ اداره و دستگاهی مخصوصاً در شرایط بحران کنونی و شیوع بیماری کرونا مراجعه حضوری نداشته باشند:

سخنگوی تسهیلات حمایتی افزود: بنا به ابلاغ ستاد اقتصادی دولت، ساختار خانواده که مبنای بررسی ماست ساختاری است که تا انتهای فروردین ۹۹ ثبت شده است و تغییراتی که از یکم اردیبهشت به بعد ثبت خواهد شد اعمال نمی‌شود.

منبع خبر

مگ تک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.